MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Printable Version
Kustboys Forum
[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) (/showthread.php?tid=252)

Pages: 1 2 3 4 5 6


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Keun - 04-14-2017

Blijf er bij dat we zeker nog kunnen groeien , en dat we niet ten doden zijn opgeschreven

Ik herinner me nog dat ze in gent nieuw stadion bouwden en de eerste jaren half vol zat , die zette ook ernorme stappen !! Ook natuurlijk op sportief vlak .... na december zijn wij als gewoonlijk een sportief terug had ... dit heeft er volgensuj veel mee te maken
Maar geef toe dat er op de away days veel te weinig volk mee gaat ... en zeker te weinig jongeren


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - kavéé - 04-14-2017

Daar haal je wel een belangrijk punt aan, Gaston. Het is quasi onmogelijk om als abonnee een occasionele supporter mee te brengen tegen een normale prijs. Zeker voor jonge gasten die een keer of 5 per jaar zouden komen om mee sfeer te maken en zo de microbe kunnen vastkrijgen, zijn er geen opties. Ook al lijkt het een utopie, een good old statribune zou een zegen zijn voor ons om te kunnen groeien qua 'gewone' supporters.


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - dirk - 04-14-2017

Turbof Wrote:Ze kunnen het misschien gratis weggeven ?
Bewijs dat wij alles behalve een topclub zijn en ook geen draagvlak hebben om het te worden. We zijn op dit moment een (sub)topclub dankzij geld van Marc Coucke en de VIP's, maar op lange termijn kun je dit niet blijven doen op die manier want dan wordt het inderdaad kunstmatig. Doet me denken aan Monaco dat misschien de champions league gaat winnen maar hun stadion ook nooit vult. En heeft Oostende geen stedenband met Monaco ? Smile

Spijtig, maar dat is nu eenmaal de realiteit. Veel oudjes in Oostende en die komen de zetel niet uit en de vele aangespoelde, allochtonen en toeristen hebben ook geen band met de club, en de kabeljauwen ook al niet.

In de dagelijkse berichten van voetbalkrant .com staan ELKE dag meer dan 10 artikels over Brugge , Anderlecht , Gent ? Standard , Genk , Antwerp , enz. .... zelfs Beerschot komt meer aan bod . De andere 1ste klassers worden praktisch dagelijks vermeld , en KVO af en toe . Vandaag een oude foto van Coulibaly in een truitje van KVO . Is dat publiciteit voor ons ? We hebben nochtans een persverantwoordelijke , maar ja het plaatsen van reklameborden tijdens de rust en na de match om intervieuws af te nemen voor de TV-kijkers is warschijnlijk belangrijker . Het zicht afnemen van supporters de laatste 5 of 10 minuten van de 1ste en 2de helft jaagde dan ook geen supporters weg en ergerde vorig jaar dan ook niemand in de B tribune . Ik ken verschillende mensen die mede daardoor geen abonement meer genomen hebben


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Bram - 04-14-2017

Oké dirk mijn excuses, het is mijn fout en die van de televisieborden dat we niet meer abonnementen hebben verkocht in Play-off 1. Nogmaals mijn excuses hiervoor. Ook voor de foto van Coulibaly op voetbalkrant wil ik me excuseren. Ik wil me ook excuseren voor de eisen van de TV-rechtenhouders, eveneens excuseer ik me voor onze beperkte tribune-infrastructuur vorig seizoen.
Mea culpa, zal beter m'n best doen Wink Maar je kunt me na elke match altijd vinden bij Chaf om er tussen pot en pint eens over te praten Wink


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Lucje - 04-14-2017

Ik begrijp de Oostendse supporters helemaal niet.
Vroeger tijdens onze eerste passage in eerste klasse hadden we ook een redelijk grote supportersgroep, zelfs op verplaatsing.
De jaren onder Lejaegher konden we, wel es waar in tweede klasse, gratis naar het voetbal. We hoefden onze klantenkaart maar te vullen in bepaalde winkels en voor het volgend seizoen gratis verlenging van ons abonnement. Op het Stadhuis konden gratis tickets worden verkregen.
Door bepaalde zaken die in het verleden gebeurd zijn hebben veel supporters afgehaakt en zijn er velen naar Brugge getrokken.
Nu beleven we de beste periode uit onze clubgeschiedenis en zijn velen nog niet overtuigd. Klagen over entreeprijzen, niet in een sfeervak kunnen zitten, marketing niet goed enz. Ik kan me echt daaraan ergeren aan die mentaliteit. Nooit goed en maar kritikeren op alles en wat. Wees dankbaar op hetgeen we nu mogen beleven, geniet met volle teugen. De abonnementen zijn van de laagste in 1e klasse en een beetje geld uitgeven voor 5 topwedstrijden is blijkbaar te veel gevraagd. Eindelijk vinden de weg om de jeugd aan te trekken, nieuwe supporters aantrekken, de toekomst. Je ziet jonge mensen in KVO shirt in het straatbeeld. Kan iemand zulke ooit taferelen herinneren ?
Wees gerust men is goed bezig maar misschien groeien we te vlug.
Bepaalde mensen en mediafiguren zijn stikjaloers op wat hier in Oostende kan. Niks van aantrekken mensen.
Topsport kan blijkbaar wel aan zee.
Trouwens de BC Oostende is de grootste basketploeg en de meeste succesvolle van België sinds de jaren tachtig. In een ver verleden waren de Hermes dames (Volley) ook en absolute topclub in België.


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Gaston - 04-14-2017

Ook ik zie KV volop groeien, naast het veld en in de stad.

Men mag zich ergeren aan kritiek, die soms cru geformuleerd wordt. Maar het is niet verstandig om alle kritiek meteen naar de prullenbak te verwijzen.
Mensen die hier hun mening geven, hebben het beste voor met KV.
Misschien kunnen er nuttige lessen getrokken worden uit bepaalde kritieken ivm de tegenvallende interesse voor PO1.
Dat is niet hetzelfde als alle klagers gelijk geven, maar zoeken naar verklaringen en mogelijke oplossingen.


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - jantje - 04-14-2017

De oplossing is niet moeilijk , nog een paar keer winnen tegen Club Brugge , zo dat zij geen kampioen worden

en wij Europees en vóór club eindigen ,

den helft van de Ostendenaors die voor Brugge supporteren komen naar de kust terug Wink

op Zandvoorde hangen er meer vlaggen van Brugge dan van KVO , en 't is pertangs dichter bij Oostende


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Keun - 04-14-2017

jantje Wrote:De oplossing is niet moeilijk , nog een paar keer winnen tegen Club Brugge , zo dat zij geen kampioen worden

en wij Europees en vóór club eindigen ,

den helft van de Ostendenaors die voor Brugge supporteren komen naar de kust terug Wink

op Zandvoorde hangen er meer vlaggen van Brugge dan van KVO , en 't is pertangs dichter bij Oostende

Steek die vlaggen maar in Fikken jantje Smile

Idd Gaston wat jij hier zegt is er bonk op !!!! Lessen trekken

Ze willen niet liever of dat we zo reageren als sommige hier en al de handdoek gooien !!
Ze zouden nog al lachen zeker
Je denkt toch niet dat mc een nieuwe tribune zal bouwen spelers als Lombaerts , proto enz... aantrekken om er de brui aan te geven zeker

Stad Oostende zou wel wat meer uit de pijp mogen komen , ipv rooie blekken dozen op de zeedijk te plaatsen mss eens wat doen aan de schorre .... voor de jeugd en eerste ploeg
Kijk wat Gent ga bouwen en club in Knokke

Jantje je hebt gelijk .... wat we nodig hebben is eens paar overwinning na elkaar !!! Daar wringt het schoentje , dan klagen mensen niet meer en ontzien dan niet om eens wat geld tegen het voetbal te gooien , dan wil iedereen erbij zijn !!


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - pinanti - 04-14-2017

Turbof Wrote:Ze kunnen het misschien gratis weggeven ?
Bewijs dat wij alles behalve een topclub zijn en ook geen draagvlak hebben om het te worden. We zijn op dit moment een (sub)topclub dankzij geld van Marc Coucke en de VIP's, maar op lange termijn kun je dit niet blijven doen op die manier want dan wordt het inderdaad kunstmatig. Doet me denken aan Monaco dat misschien de champions league gaat winnen maar hun stadion ook nooit vult. En heeft Oostende geen stedenband met Monaco ? Smile

Spijtig, maar dat is nu eenmaal de realiteit. Veel oudjes in Oostende en die komen de zetel niet uit en de vele aangespoelde, allochtonen en toeristen hebben ook geen band met de club, en de kabeljauwen ook al niet.
100% juist.
We zijn geen topclub en zullen het nooit worden.
Hoeft voor mij ook niet.
Het probleem is inderdaad onder andere"een draagvlak".
In eerste blijven en eventueel PO 1 spelen is al zeer mooi.


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - kavéé - 04-14-2017

En het feit dat we over de supportersaantallen 'moeten' zagen wil nog altijd zeggen dat we op het sportieve vlak weinig aan te merken hebben ;-) . En eerlijk gezegd, het is aangenaam om hier eens van gedachten te wisselen, want 95% van de leden hier zijn uiteindelijk geen ertrefreters.