MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Printable Version
Kustboys Forum
[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) (/showthread.php?tid=252)

Pages: 1 2 3 4 5 6


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - oostendenaar - 04-16-2017

Die strafschop van Dimata was gewoon een ramp, die belachelijke aanloop, dan dat pisballetje, had hem er toen al afgehaald.
Waarom moet die ook de strafschoppen nemen, is toch duidelijk dat Siani, Berrier,... dat veel beter kunnen.


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - ratatouille - 04-16-2017

Ik had ook liever de meer ervaren Berrier of Siani de strafschop zien geven.
Dimata moest vandaag weer in zijn eentje de aanval dragen want El G en Canesin waren weer niet goed. Verwachten we niet teveel van hem? Ik vond dat Musona node gemist werd.
Zeer veel ellebogen en knietjes van Anderlecht. Dimata werd eens te meer het spelen belet. Men mag ook wel eens geel geven voor een opeenstapeling van kleinere fouten want dat is spelbederf.
Doelpunt van Hanni : die van Anderlecht hadden hem meters hoog geschopt.
Zeer veel inzet maar om goed voetbal te zien moet je met twee zijn.


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - dirk - 04-17-2017

KVO en strafschoppen ........ die kosten ons nu europees voetbal volgend jaar . Meer dan 30 jaar geleden zegde Ureel mij , in die tijd doelman bij ASO " een penalty moet goal zijn " . Ik kan maar niet begrijpen dat er onder de VETBETAALDE PROFS niemand bekwaam is vanop de stip in de winkelhaak te trappen ,


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Turbof - 04-17-2017

Waar ik mij het meest aan erger ? Niet onze nederlaag, wel aan onze supporters, als je ze al zo kunt noemen. We spelen voor tweede jaar op rij play-off 1, spelen bekerfinale, ... Maar we verliezen tegen Anderlecht, dat tweede helft nota bene met tien voor z'n kot lag, en het trekt op niks, we zijn zwak enz enz ... Ik snap het niet meer hoor, wat denken de mensen eigenlijk, dat we Anderlecht even naar huis gaan spelen ? Ach ja, we kunnen ons stadion al niet vullen tegen Anderlecht en dan zijn de helft nog een bende zagen ook, echt frustrerend.

Vandaag wint Anderlecht met een flits, wat wij niet hadden. Gaat de penalty binnen, winnen wij wellicht zo simpel is het.
Wat je wel kunt zeggen , is dat er aanvallend zwak is ingekocht. Pedeersen en Akpala zijn nog nooit een meerwaarde geweest en Ghanassy , behalve vorigjaar in play-off 1, ook niet. Tel daar een zwakke Canesin bij en huiswerk is niet echt goed gemaakt.

Penalty was zwak getraptmaar Dimata was wel de enige die aanvallend iets deed.


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - pinanti - 04-17-2017

dirk Wrote:KVO en strafschoppen ........ die kosten ons nu europees voetbal volgend jaar . Meer dan 30 jaar geleden zegde Ureel mij , in die tijd doelman bij ASO " een penalty moet goal zijn " . Ik kan maar niet begrijpen dat er onder de VETBETAALDE PROFS niemand bekwaam is vanop de stip in de winkelhaak te trappen ,
" een penalty moet goal zijn " : Ureel gaat kort door de bocht.
De beste spelers ter wereld kunnen een penalty missen.
Wat Dimata betreft : veel te zwak gegeven en nonchalant en bovendien slecht geplaatst : bij vroegere penaltys van hem had ik al het gevoel dat het eens slecht zou aflopen.
Kiest volgens mij ook altijd dezelfde kant en ik denk dat Boeckx wist welke hoek hij moest kiezen.
Siani en Berrier missen bijna nooit.
Je krijgt dan eens een cadeau met een grote strik.
Ik heb ook de indruk dat ons afwerken nog aan het verslechteren is , t'is niet te geloven.


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - geertje - 04-17-2017

Vanaf het begin van het seizoen spreekt men over de sterke bank van KVO, gaat dit over de bank of
over diegene die erop zitten?


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - Keun - 04-17-2017

Waarom moet dimata hem trappen .... wel hoe meer doelpunten hij maakt hoe meer zij waarde in €€€€€€ omhoog gaan zo simpel is het !! Trouwen vond ze vorige penals ook niet goed getrapt
Pas op !!! ik verwijt die jongen niets !! werkt hard en het is zijn eerste jaar op hoog niveau en staat er heel veel alleen voor ... een minpuntje duikt veel te graag , die jongen moet de verdedigers omver lopen zoals een lukaku enz ...

Yves wil meer smeerlappen ??? Yves is goeie trainer en kan ze er natuurlijk niet zelf intrappen ( voor ik hier weer aangevallen word ) Smile
Maar is Yves zelf wat niet te braaf ... en tegen Zulte en vooral thuis eens met meer lef durven spelen en alles op de aanval gooien bij achterstand en niet na 80 min

We spelen idd de finale van de beker en play off '1 is de klus dan al af of probeer je te tonen dat je play off 1 waard bent en dat waren we voor december zeker !!! Iedereen was bang om naar Oostende te komen , nu is het systeem door lezen en zeker als je flanken niet renderen


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - MARCO - 04-17-2017

De uitslag is gisteren een ontgoocheling maar niet onze ploeg .We spelen tenslotte tegen anderlecht en ja we hebben weinig kansen gehad maar ook weinig weggegeven . Kommentaar is overdreven negatief en europees voetbal zit er zekers nog in .Gisteren was het minder maar we hebben op die 3 PO1 matchen toch getoond wat we een goede ploeg hebben .

Daarentegen en het is zekers niet mijn gewoonte om op de trainer af te geven maar toch ben toch ontgoocheld in yves gisteren
a) eerste vervangin capon door jonckheere. (VDD op plaats capon en Jonckheere op plaats capon) .Gezien jonckheere de laatste matchen absoluut zijn peil niet heeft van eerder in het seizoen en dat VDD tegen de power van anderlecht in het centrum absoluut nodig was had het volgens mijn bescheiden mening beter geweest om godeau in te brengen en op de flanken dan milic en marusic.
b) penalty door dimata . Dimata is een fantastische speler maar zijn traptechniek voor penalties is nog niet optimaal . Bij vorige gelegenheden was dit al duidelijk en dit terwijl we andere goede penalty trappers hebben .Aan de trainer om hier een duidelijke STRIKTE volgorde op te stellen .
c) inbrengen van Pedersen .Dat was absoluut geen match gezien het er erg fysisch aan te pas ging om Pedersen in te brengen ... Akpala was altijd hier een betere keuze .
d) veel te laat marusic naar voor brengen. Het was relatief snel duidelijk dat het niet de dag was van canesin en van el ghanassy ..Marusic had onmiddellijk na de anderlecht goal moeten vooraan komen met achteraan een vervanging dan door anthunes (of desnoods switchen met godeau in te brengen en milic op de vleugel) . Gelijk hoe moest de optie marusic vooraan veel sneller gebeuren en er waren opties om dit uit te voeren .

Gelijk hoe vrijdag naar Gent voor een mooie uitslag .


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - ratatouille - 04-17-2017

Ik dacht dat Godeau niet fit was : het was overigens Bossaerts die zich opwarmde en niet Godeau.
Ik heb het ook niet begrepen op Pedersen. Maar gisteren was het duidelijk dat we er met power niet zouden geraken. Een speler inbrengen met een technische actie in de voeten leek dan ook niet zo abnormaal. Helaas het was weer een maat voor niets.
Marusic vond ik gisteren niet al te gelukkig in zijn acties. Maar beide flanken zaten potdicht.
Ja , er is veel gezegd over onze bank (vooral in de media) maar gisteren waren er toch niet zo veel mogelijkheden.


[PO1] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (16.04.2017) - kohae - 04-17-2017

Turbof Wrote:Waar ik mij het meest aan erger ? Niet onze nederlaag, wel aan onze supporters, als je ze al zo kunt noemen. We spelen voor tweede jaar op rij play-off 1, spelen bekerfinale, ... Maar we verliezen tegen Anderlecht, dat tweede helft nota bene met tien voor z'n kot lag, en het trekt op niks, we zijn zwak enz enz ... Ik snap het niet meer hoor, wat denken de mensen eigenlijk, dat we Anderlecht even naar huis gaan spelen ? Ach ja, we kunnen ons stadion al niet vullen tegen Anderlecht en dan zijn de helft nog een bende zagen ook, echt frustrerend.

Vandaag wint Anderlecht met een flits, wat wij niet hadden. Gaat de penalty binnen, winnen wij wellicht zo simpel is het.
Wat je wel kunt zeggen , is dat er aanvallend zwak is ingekocht. Pedeersen en Akpala zijn nog nooit een meerwaarde geweest en Ghanassy , behalve vorigjaar in play-off 1, ook niet. Tel daar een zwakke Canesin bij en huiswerk is niet echt goed gemaakt.

Penalty was zwak getraptmaar Dimata was wel de enige die aanvallend iets deed.

Awel Turbof,
We gaan nog beginnen overeen komen ;-)

Wat een gezaag met die supporters altijd. Een goeie tip: als je je geloof in de mensheid niet wilt verliezen: kijk zeker niet op Facebook... Da's helemaal om te janken!

Ik was gisteren niet content met het resultaat, maar wel met de wedstrijd die ik te zien had gekregen. Top-entertainment, wat mij betreft. Maar sommigen schijnen te denken dat we elke tegenstander (ook Club, Gent & RSCA) met 5-0 naar huis gaan sturen.

Wat betreft dat aanvallend inkopen: in principe hadden we begin dit seizoen ook nog Cyriac en Conté hé. Ik weet dat je geen fan bent van die eerste, maar hij was vorig seizoen wel het grootste deel van het seizoen een meerwaarde. En Conté: na Waregem wilde iedereen hem, na Anderlecht enkel KVO & Westerlo, na Beveren: who knows?

El Ghanassy: beredeneerde gok, hij was echt ook al subliem, maar ook te vaak kop in de grond. Gisteren vond ik zeker niet de minste match.

Akpala: wel nuttig als je voor staat en er ruimte is, voor mij geen miskoop. Maar een topper is het inderdaad ook niet altijd.

Pedersen: ik schrijf héél zelden negatief over een speler, maar die bracht echt nog niets. Ongelooflijk: bij Mechelen vond ik die top. Bij Gent af en toe + veel te vaak geblesseerd. Bij KVO? Er gaat ook echt niets van uit: geen dreiging, geen snelheid, geen knappe passes... Waar is die "bijna-zo-goed-als-Van-Basten" (volgens 1 van zijn ex-trainers) naar toe?