MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Transfers 2017-2018 - Printable Version
Kustboys Forum
Transfers 2017-2018 - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Thread: Transfers 2017-2018 (/showthread.php?tid=262)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33


Transfers 2017-2018 - dirk - 08-15-2017

Er wordt altijd maar gezeverd over de zogenaamde TOP-lonen van enkele spelers .HEEFT ER 1 IEMAND AL EEN LOONBRIEFJE GEZIEN VAN DIE ZOGENAAMDE VEELVERDIENERS ?????????????????
Wel ik ben ervan overtuigd dat een top-loon bij ons maar een gewoon loon is bij Anderlecht , Brugge ,Standard , Gent , Genk , ............. . Al onze spelers zijn eigendom van KVO , dus geen enkele huurspeler en waarschijnlijk zijn de hoge lonen PRESTATIEGERICHT , dus niet spelen geen premie , verliezen geen premie , enz. .......
Dat we Dimata niet zouden kunnen houden was geen geheim , voor Marusec idem . Cyriac was een overtollige speler , hij wilde naar Groot Britanie , ging op huurbasis met aankoopoptie naar een 2de klasser , maar ze wilden hem niet meer . El GHanassy kwam enkel in aanmerking als Musona er niet was en kreeg daarbij nog veel kritiek van de supporters . Van Siani was geweten dat hij aan het einde van zijn loopbaan nog een lucratief contract wilde versieren . Dat er interesses zouden zijn voor Mussona was ook geen geheim . Canesin raakte vorig seizoen geen bal en Akpala was maar goed in de pay-offs . Jali is einde contract en zou ook GRATIS willen vertrekken

Buiten Proto ,Berrier , Cappon ,Rosehnal , Tomasevic en Milic is er bij mijn weten geen andere kernspeler die VERKOCHT kan worden , wel misschien met enige moeite verhuurd


Transfers 2017-2018 - jantje - 08-15-2017

@Dirk , zijn er geen Engelse ploegen die onderhandelen over Milic en Tomasevic ??

ook de manager van Bossaerts zou al uitkijken naar een andere ploeg

jij die zoveel weet , kan je dit bevestigen of ontkennen


Transfers 2017-2018 - oostendenaar - 08-16-2017

dirk Wrote:Er wordt altijd maar gezeverd over de zogenaamde TOP-lonen van enkele spelers .HEEFT ER 1 IEMAND AL EEN LOONBRIEFJE GEZIEN VAN DIE ZOGENAAMDE VEELVERDIENERS ?????????????????
Wel ik ben ervan overtuigd dat een top-loon bij ons maar een gewoon loon is bij Anderlecht , Brugge ,Standard , Gent , Genk , ............. . Al onze spelers zijn eigendom van KVO , dus geen enkele huurspeler en waarschijnlijk zijn de hoge lonen PRESTATIEGERICHT , dus niet spelen geen premie , verliezen geen premie , enz. .......
Dat we Dimata niet zouden kunnen houden was geen geheim , voor Marusec idem . Cyriac was een overtollige speler , hij wilde naar Groot Britanie , ging op huurbasis met aankoopoptie naar een 2de klasser , maar ze wilden hem niet meer . El GHanassy kwam enkel in aanmerking als Musona er niet was en kreeg daarbij nog veel kritiek van de supporters . Van Siani was geweten dat hij aan het einde van zijn loopbaan nog een lucratief contract wilde versieren . Dat er interesses zouden zijn voor Mussona was ook geen geheim . Canesin raakte vorig seizoen geen bal en Akpala was maar goed in de pay-offs . Jali is einde contract en zou ook GRATIS willen vertrekken

Buiten Proto ,Berrier , Cappon ,Rosehnal , Tomasevic en Milic is er bij mijn weten geen andere kernspeler die VERKOCHT kan worden , wel misschien met enige moeite verhuurd
Vorig jaar waren de gemiddelde lonen van Genk, Gent en KVO nochtans vergelijkbaar.
Tuurlijk zullen de lonen voor een stuk uit bonussen bestaan, maar echt niet meer zoals vroeger, want anders komt er geen enkele speler. Als een speler kan kiezen tussen een prestatiegericht contract bij de ene ploeg of een mooi vast bedrag bij de andere kiest quasi geen enkele speler voor dat contract waar z'n loon voor een groot tuk onzeker is.


Transfers 2017-2018 - oostendenaar - 08-16-2017

jantje Wrote:@Dirk , zijn er geen Engelse ploegen die onderhandelen over Milic en Tomasevic ??

ook de manager van Bossaerts zou al uitkijken naar een andere ploeg

jij die zoveel weet , kan je dit bevestigen of ontkennen
Kans lijkt me klein dat Tomasevic als Montenegrijn een werkvergunning krijgt in Engeland, zeker aangezien hij niet zo vaak speelt voor de nationale ploeg.


Transfers 2017-2018 - ratatouille - 08-16-2017

Volgens de Morgen zijn ook Milic en Tomasevic bezig met transfers en zou er voor Musona verregaande interesse zijn van een club uit Israel.


Transfers 2017-2018 - Homer - 08-16-2017

Op de fandag zei men dat het huiswerk voor 90 % af was, dat er in principe niemand meer zou vertrekken en als er zich een opportuniteit zou voordoen er nog een inkomende transfer kon gerealiseerd worden. Nu wordt het lijstje langzamerhand alsmaar langer van de kandidaat-vertrekkers... Hoe kan dat? Wat is er gaande? Want zoiets is echt niet meer normaal... Ik denk dat een woordje uitleg van Luc en/of Marc naar de supporters toe nu toch wel heel wenselijk is want stellen zich hier terecht vragen bij. Waarop wacht men?


Transfers 2017-2018 - nictroy - 08-16-2017

Ik wacht vooral af. Het is jammer dat de start is wat ze is maar dat ze nu nog afscheid willen nemen van een aantal die er met hun hoofd niet meer bij zijn, kan ik enkel maar toejuichen.
Versterking komt in orde, seizoen pas gestart, en vertrouwen hebben in de staf die dit trouwens als job doen. We hebben ons getoond in Europa en zullen zeker nog eerherstel verkrijgen in de Pro League.
Ze grijpen tijdig in en ruimen de spelerskern een beetje op om plaats te maken voor nieuwe mensen die er wel zin in hebben lijkt het me.

Uitleg naar supporters vind ik niet echt noodzakelijk, winterstop zal eerste evaluatie blijken of de doelstellingen behaald zijn.


Transfers 2017-2018 - dirkoost - 08-16-2017

Volgens HLN zou Gano zopas 4 jaar getekend hebben bij ons weireldploegsje !


Transfers 2017-2018 - oostendenaar - 08-16-2017

Ben eens benieuwd, draaide een goed eerste seizoen bij Waasland, maar vorig seizoen was hij toch minder. Behalve in PO2 dan, maar daar hecht ik weinig waarde aan.
Wel positief dat het een Belg is.
Hopelijk blijft Musona nog, maar ik kan wel begrijpen dat hij hogerop wil, is op een leeftijd gekomen waar hij de stap moet zetten of het zal er misschien niet meer van komen.
Als Musona nog vertrekt zal er wel nog een flankspeler bijkomen vermoed ik, zeker gezien de blessure van Rajsel. Behalve Canesin hebben we dan geen offensieve flank meer.
Hopelijk komt men snel met die regel dat men geen transfers meer kan doen als het seizoen is begonnen.


Transfers 2017-2018 - jantje - 08-16-2017

ze kunnen nog altijd de transfer vrije Steeven Langil halen voor de flank

Langil - Gano vormden een goed duo bij Beveren