MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) (/showthread.php?tid=281)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - dirk - 08-20-2017

Kan er mij eens iemand , met bewijzen , vertellen of aantonen , hoeveel de spelers elk afzonderlijk verdienen zowel qua loon als premies plus extras zoals vb
" tekengeld ", auto , appartement , eventuele verplaatsingskosten ,enz ...................
EN ALS JE DIT NIET KUNT VAN ALLE SPELERS ZIJN JULLIE EEN BENDE RODDELAARS , DE NAAM SUPPORTER ONWAARDIG .


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - pinanti - 08-20-2017

dirk Wrote:Kan er mij eens iemand , met bewijzen , vertellen of aantonen , hoeveel de spelers elk afzonderlijk verdienen zowel qua loon als premies plus extras zoals vb
" tekengeld ", auto , appartement , eventuele verplaatsingskosten ,enz ...................
EN ALS JE DIT NIET KUNT VAN ALLE SPELERS ZIJN JULLIE EEN BENDE RODDELAARS , DE NAAM SUPPORTER ONWAARDIG .
Zeer juist.
Wat een speler UITEINDELIJK verdient is volgens mij privé en weten wij niet.
En dat onze beste spelers ( wie ?? ) EEN PAK minder zouden betaald worden weten wij ook niet.


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - Socrates - 08-21-2017

Turbof Wrote:
ratatouille Wrote:
Turbof Wrote:En nog iets, ben ik nu de enige die vind dat Proto ook bijlange zijn geld nog niet waard is geweest? Oké, had pech met blessures, maar heeft mijn inziens nog maar heel weinig punten gewonnen voor onze ploeg, zeker niet significant meer dan Ovono.

Afgezien van die perfecte uittrap naar Canesin in de tweede match tegen Brugge (vorig seizoen) heeft Proto geen punten gepakt.
Had natuurlijk pech met zijn kwetsuur. Maar zijn inbreng in de successen van vorig jaar is beperkt.
En dan kom je inderdaad weer op de centen. We hebben drie stunttransfers gedaan : Pedersen , Proto en Lombaerts. Alle drie hebben ze een buitensporig loon en geen van de drie heeft gebracht wat er van verwacht werd. Wel hebben ze gezorgd voor een veel te grote loonkloof. Dat en niets anders heeft volgens mij geleid tot de situatie waarbij onze beste spelers geen zin meer hebben in KVO.
PS: Ik vind Proto een prima keeper maar ik vind ook dat KVO geen miljoen euro moet besteden aan een keeper. Dat kan op andere posities beter besteed worden.

Ik denk dat je de nagel op de kop slaat. Waarom willen de beste spelers weg ? Omdat ze een pak minder worden betaald dan ( passé) vedetten die worden gehaald en die niet brengen wat ze zouden moeten brengen. Dat steekt.
En laat ons eerlijk zijn, dat is wel op het conto van Marc Coucke, die elk jaar met een ronkende naam zal willen afkomen. Ik hoop dat onze president nu wel beseft dat hij zich noch moet moeien met transfers en al zeker niet met de opstelling.
Vertel je ook wat je verdient aan jouw collega's? Ik denk niet dat Proto en Lombaerts in de kleedkamer staan te zwaien met hun loonfiche!


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - Turbof - 08-21-2017

Oké, laat ons naïef en heilig zijn. Natuurlijk verdient Lombaerts geen pak meer dan musona en Siani, hoe durven we dat beweren.


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - Keun - 08-21-2017

Begin er zo stilaan schijt van te krijgen van de interviews van Yves ... en Devroe

iedereen weet dat milic geen Lb is maar luc en Yves zien hem wel als Lb ... al twijfel ik dat Yves geen Lb wil ? milic stond vorig seizoen bijna nooit Lb ...was hij de beste stond marusic altijd op ze plaats op rechts !!! Yvestje moet ja knikken en zwijgen voor ze baas

Dirk denk je nu echt dat wij bende kleuters zijn .... proto , Lombaerts en een berrier komen gewoon niet naar Oostende om voor een kleine 7000 man te spelen als er geen boter bij de vis is !!

Al die praat van eind seizoen van we gaan de kern doorlichten en we gaan versterkt eruit komen , Yves verdient een betere ploeg .... in mijn ogen zijn we sterk verzwakt ipv verstrekt .... lukaku hebben we nooit kunnen vervangen als Lb al deed marusic het als rb het daar uitstekend
Een polyvalente speler als marusic en een dimata , 2 werkers vervang je niet zomaar !
Maar we hebben tijd genoeg had en werden er dik voor betaald voor de transfers dus dit kan het zeker niet zijn !

Of zitten we diep in het rood door onze abo's van 99€. ??? Straks herhaalt de geschiedenis zich .... nieuwe tribune en al onze goeie spelers weg en vechten om erin te blijven met onze nieuwe tribune


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - Ward - 08-21-2017

Keun Wrote:Of zitten we diep in het rood door onze abo's van 99€. ??? Straks herhaalt de geschiedenis zich .... nieuwe tribune en al onze goeie spelers weg en vechten om erin te blijven met onze nieuwe tribune

Keun,

We hebben in elk geval, de voorbije mooie jaren niet te danken aan onze spotgoedkope abo's. Enkel de centen van Marc Coucke hielden ons allereerst in eerste klasse. Een tot dit seizoen echt geslaagde transferpolitiek dank zij Coucke en Devroe bezorgden ons daarna de mooiste jaren, die het Oostendse voetbal ooit beleefde.

En je doemdenken, daar komen we niet mee verder... Is overigens echt van de pot gerukt na nauwelijks 4 matchen en een geslaagde eerste Europese campagne.


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - Keun - 08-21-2017

Ward Wrote:
Keun Wrote:Of zitten we diep in het rood door onze abo's van 99€. ??? Straks herhaalt de geschiedenis zich .... nieuwe tribune en al onze goeie spelers weg en vechten om erin te blijven met onze nieuwe tribune

Keun,

We hebben in elk geval, de voorbije mooie jaren niet te danken aan onze spotgoedkope abo's. Enkel de centen van Marc Coucke hielden ons allereerst in eerste klasse. Een tot dit seizoen echt geslaagde transferpolitiek dank zij Coucke en Devroe bezorgden ons daarna de mooiste jaren, die het Oostendse voetbal ooit beleefde.

En je doemdenken, daar komen we niet mee verder... Is overigens echt van de pot gerukt na nauwelijks 4 matchen en een geslaagde eerste Europese campagne.

Daarvoor dienen forums hé , elk ze mening ...al best ook zou ik zeggen
Van mij mag iedereen ze mening geven , ik weet goed genoeg wat mc voor ons betekend !!! Of er was geen kvo meer !
Heb ernorm veel respect voor die man !! is een volksmens al is hij steenrijk ,zegt iedereen goeiedag en hij behandeld iedereen zelfde respect daarvoor .... ik weet nog een eddy verheylen .... die mens bekeek je gewoon van uit de lucht als je in de C stond
Dus ik zal NOOIT verkeerd woord zeggen van mc laat dat duidelijk zijn !!! Steek aub mc en Devroe niet in dezelfde zak

Doemdenken ??? 0 op 12 en 1 doelpunt tegen jantje en mietje buiten Anderlecht noem je doemdenken ? Het is gewoon de feiten onder ogen zien !
Als je auto sputterd moet je hem herstellen .... en niet denken van ga wel overgaan want voor je weet is hij Total loss
Je moet ook de juiste gebroken stukken vervangen .... je ga toch plots ook je stuur niet rechts zetten als hij links in de wagen staat of omgekeerd


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - dirk - 08-21-2017

Keun Wrote:Begin er zo stilaan schijt van te krijgen van de interviews van Yves ... en Devroe

iedereen weet dat milic geen Lb is maar luc en Yves zien hem wel als Lb ... al twijfel ik dat Yves geen Lb wil ? milic stond vorig seizoen bijna nooit Lb ...was hij de beste stond marusic altijd op ze plaats op rechts !!! Yvestje moet ja knikken en zwijgen voor ze baas

Dirk denk je nu echt dat wij bende kleuters zijn .... proto , Lombaerts en een berrier komen gewoon niet naar Oostende om voor een kleine 7000 man te spelen als er geen boter bij de vis is !!

Al die praat van eind seizoen van we gaan de kern doorlichten en we gaan versterkt eruit komen , Yves verdient een betere ploeg .... in mijn ogen zijn we sterk verzwakt ipv verstrekt .... lukaku hebben we nooit kunnen vervangen als Lb al deed marusic het als rb het daar uitstekend
Een polyvalente speler als marusic en een dimata , 2 werkers vervang je niet zomaar !
Maar we hebben tijd genoeg had en werden er dik voor betaald voor de transfers dus dit kan het zeker niet zijn !

Of zitten we diep in het rood door onze abo's van 99€. ??? Straks herhaalt de geschiedenis zich .... nieuwe tribune en al onze goeie spelers weg en vechten om erin te blijven met onze nieuwe tribune
Beste Keun ,
1) Op zuiver verdedigend vlak vond ik persoonlijk Lukaku niet zo goed , Hij was door zijn snelheid veel beter op de flank en dan nog als Siani hem wilde aanspelen ( heb ik 2 jaar geleden meermaals gepost ).
2) Door de nieuwe , Hoogstnodige nieuwe tribune en kleedkamers , konden we onze 1ste Europese match in eigen stadion spelen en door het confort konden we veel nieuwe sponsors aantrekken en daardoor ons budget optrekken tot een kleine € 20.000.000 .
3) Marusec op de LB was een noodoplossing door de kwetsuren of schorsingen van Tomasevic en Milic , maar was daardoor een verzwakking van het middenveld .
4) Er werd ook veel geinvesteerd in beloftevolle jongeren die nog moeten rijpen .
5) Dat ik € 99 schreef voor een abonnement was mijn fout ik bedoelde wel €199 .
6)En door de kwetsuur van uw beste " VRIEND _ VEELVERDIENER " Berrier wordt die in mijn ogen het meest van al gemist .
7) Vergeet ook niet dat er velen zijn die denken hogerop te kunnen en na een paar jaar met hangende pootjes terugkomen ik denk maar aan El Ghanassy ,Cyrriac , Akpala , enz. ......................................... . Dit waren geen einde cariere spelers .
4) Een echt goeie LB moet ook naar KVO willen komen .


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - Lucje - 08-21-2017

Eventjes alle commentaren, kritieken vergeten of relativeren.
Het huidige systeem heeft iedere goeie trainer gewoon door. We missen bepaalde spelers op bepaalde posities hetzij door kwetsuur hetzij door andere perikelen.
Moest Yves nu eens een andere tactiek proberen ? 3-5-2 of 4-4-2
Gano en Zivkovic renderen volgens mijn bescheiden mening in een 2spitsen-systeem.


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - Keun - 08-21-2017

Dirk ... beste vriend veelverdiener ?? heb jij ze loonfiche gezien ??
Weet gewoon als je beetje gezond verstand hebt dat de "betere" spelers veel meer verdienen dan pakweg capon of milic enz...

En waarom konden we proto en Lombaerts enz... aantrekken en geen goeie Lb ... nogmaals het is niet omdat ze duur dat het goeie zijn hé ..... nog éénmaal ga ik het zeggen en dan zwijg ik !!!

GOEIE SCOUTING !!!!!! en waarom trekje dan een ozkan enz... aan als hij nooit geen kans krijgt of invalbeurt ? Wat heeft het dan voor nut, ofwel te zwak ofwel ziet de trainer er niks in reden ? Niet klaar ?