MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) (/showthread.php?tid=281)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - carlo - 08-21-2017

Keun Wrote:Straks nog posision switch .... vdh naar Gent en Hein naar ons Smile Smile
Hey zeg, laat maar voor de moeite. Hein wordt stillaan Piet Hein maar heeft het zelf verbrod bij zijn spelers. Ze gelijkschakelen met een potje preparé is wel heel grof en te dom voor woorden. Spelers hebben ook hun eergevoel en dergelijke verwaande praat die bulkt van de eigendunk past niet bij KVO.
Onze Yves geeft nooit openlijk kritiek op zijn spelers, dat is iets voor onder 4 ogen.


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - dirk - 08-21-2017

Keun Wrote:Dirk ... beste vriend veelverdiener ?? heb jij ze loonfiche gezien ??
Weet gewoon als je beetje gezond verstand hebt dat de "betere" spelers veel meer verdienen dan pakweg capon of milic enz...

En waarom konden we proto en Lombaerts enz... aantrekken en geen goeie Lb ... nogmaals het is niet omdat ze duur dat het goeie zijn hé ..... nog éénmaal ga ik het zeggen en dan zwijg ik !!!

GOEIE SCOUTING !!!!!! en waarom trekje dan een ozkan enz... aan als hij nooit geen kans krijgt of invalbeurt ? Wat heeft het dan voor nut, ofwel te zwak ofwel ziet de trainer er niks in reden ? Niet klaar ?

Je zegt zelf dat de betere spelers veel meer verdienen en ik denk dat Berrier ( die door veel commentatoren als 1 van de beste spelverdelers was/is in de jup.pro aanzien wordt ) dan ook verdient om zeer goed betaald te worden .
Ovono was zeer populair bij de sups , maar ik zat telkens met de daver op mijn lijf bij zijn fantasietjes die ons dan ook verschillende punten gekost heeft en ja Proto heeft nog niet veel de 0 gehouden maar is toch een veel betere keeper die samen met Rosehnal jonge verdedigers beter gemaakt heeft , denk maar aan Milic. Ik vnd Milic ook beter als cv dan als lb .
Dat de trainer in sommige spelers niets of weinig ziet gebeurt bij elke ploeg ( denk maar aan Dimata bij Standard ) maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik sommige spelers die wel opgesteld worden zeker mijn voorkeur niet genieten .
Ozkan is in de play-offs enkele keren mogen invallen en hij deed het helemaal niet slecht , maar nu is hij het blijkbaar niet meer waard . Dat steeds dezlfde spelers gewisseld worden , zelfs als ze goed bezig zijn begrijp ik helemaal niet , en moest ik als jonge ( internatioanale) belofte maar af en toe max. een 10-tal min. mogen invallen dan zou ik ook willen vertrekken , en zou ik op training ook minder gemotiveerd raken .
Iets moet wel gezegd worden , ALLE SPELERS WETEN DAT ZE OP HET EINDE VAN DE MAAND HUN CENTJES ZULLEN KRIJGEN


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - Turbof - 08-21-2017

dirk Wrote:
Keun Wrote:Dirk ... beste vriend veelverdiener ?? heb jij ze loonfiche gezien ??
Weet gewoon als je beetje gezond verstand hebt dat de "betere" spelers veel meer verdienen dan pakweg capon of milic enz...

En waarom konden we proto en Lombaerts enz... aantrekken en geen goeie Lb ... nogmaals het is niet omdat ze duur dat het goeie zijn hé ..... nog éénmaal ga ik het zeggen en dan zwijg ik !!!

GOEIE SCOUTING !!!!!! en waarom trekje dan een ozkan enz... aan als hij nooit geen kans krijgt of invalbeurt ? Wat heeft het dan voor nut, ofwel te zwak ofwel ziet de trainer er niks in reden ? Niet klaar ?


Ovono was zeer populair bij de sups , maar ik zat telkens met de daver op mijn lijf bij zijn fantasietjes die ons dan ook verschillende punten gekost heeft en ja Proto heeft nog niet veel de 0 gehouden maar is toch een veel betere keeper die samen met Rosehnal jonge verdedigers beter gemaakt heeft , denk maar aan Milic.

Dus Proto heeft Milic beter gemaakt volgens jou?

Over het algemeen is Proto een stabielere doelman dan Ovono, maar in een goede dag zou ik zelfs durven zeggen dat Ovono beter was dan de beste dag die Proto bij ons al heeft gehad. Die zever ook altijd van de daver op het lijf hebben. Ovono wilde altijd de voetballende oplossing zoeken en oké daar hoorden de nodige crochetjes bij , maar hoeveel keer hebben we daardoor een doelpunt binnen gehad? Bij mijn weten nooit omdat ie er ook altijd in slaagde om z'n man uit te kappen.
Ik zeg niet dat we met Ovono verder moesten als eerste doelman, zijn beste tijd had ie gehad, maar Proto heeft zijn geld helemaal nog niet terug gewonnen.
Eigenlijk had ik dan liever gehad dat we hadden geopteerd voor een jongere, beloftevolle doelman als Coosemans, Van Crombrugge, ... Maar Proton was natuurlijk weer een transfer voor de gazetten en sponsors Wink


[JPL] KAS EUPEN - KV OOSTENDE (19.08.2017) - oostendenaar - 08-24-2017

Dat ze niet voor Van Crombrugge kozen was ook niet zo onlogisch, had bij Eupen bijna een half jaar niet gespeeld door een blessure. Coosemans had toen ook een seizoen niks gespeeld.