MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - AA GENT (17.09.2017) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - AA GENT (17.09.2017) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - AA GENT (17.09.2017) (/showthread.php?tid=283)

Pages: 1 2 3 4


[JPL] KV OOSTENDE - AA GENT (17.09.2017) - Keun - 09-19-2017

Gaston Wrote:Séba Siani te gast bij "Le Grand Débrief".
Kijken vanaf 00:25:25

https://www.proximus11.be/fr/le-grand-debrief

Waarom spelers houden tegen hun zin ??? Tuurlijk kan je niet iedereen gratis de deur uitsturen maar idd veel teveel geld voor Siani !!

Maar als opeens meer dan halve kern wil vertrekken zit er toch iets goed fout !! Niet??
Tja je zal maar Yves zijn hé ... dan krijg je een vedette als Lombaerts die het laat afweten , een proto die weg wou een cyriac, canesin, jali, Siani, elghanassy , musona .... nog te zwijgen van hun fake blessures van de rest

Vind wel dat Devroe veel meer boter op het hoofd heeft dan Yves sorry .... en zou hij zijn die eruit zou moeten op de eerste plaats door zo falen .... hij kocht dure ego's ipv een echte ploeg !!


Denk als je brave jongen als Siani al zover krijgt zegt het genoeg .... en mag je nog gelijk wie halen als trainer, het zijn de spelers die met hun kop spelen omdat ze hun tranfertje niet kregen

Stel verdomme halve B ploeg op van mij part en begin terug met spelers als rozehnal enz.. die er wel voor vechten nog zo iets ....was het aan Devroe zat hij er ook niet meer !!

Het is ver gekomen dat simpele duiven op een forumtje het al beter in zagen waar we tekort schoten dan onze expert voetbalkenner !!


[JPL] KV OOSTENDE - AA GENT (17.09.2017) - dirk - 09-19-2017

Keun Wrote:
Gaston Wrote:Séba Siani te gast bij "Le Grand Débrief".
Kijken vanaf 00:25:25

https://www.proximus11.be/fr/le-grand-debrief

Waarom spelers houden tegen hun zin ??? Tuurlijk kan je niet iedereen gratis de deur uitsturen maar idd veel teveel geld voor Siani !!

Maar als opeens meer dan halve kern wil vertrekken zit er toch iets goed fout !! Niet??
Tja je zal maar Yves zijn hé ... dan krijg je een vedette als Lombaerts die het laat afweten , een proto die weg wou een cyriac, canesin, jali, Siani, elghanassy , musona .... nog te zwijgen van hun fake blessures van de rest

Vind wel dat Devroe veel meer boter op het hoofd heeft dan Yves sorry .... en zou hij zijn die eruit zou moeten op de eerste plaats door zo falen .... hij kocht dure ego's ipv een echte ploeg !!


Denk als je brave jongen als Siani al zover krijgt zegt het genoeg .... en mag je nog gelijk wie halen als trainer, het zijn de spelers die met hun kop spelen omdat ze hun tranfertje niet kregen

Stel verdomme halve B ploeg op van mij part en begin terug met spelers als rozehnal enz.. die er wel voor vechten nog zo iets ....was het aan Devroe zat hij er ook niet meer !!

Het is ver gekomen dat simpele duiven op een forumtje het al beter in zagen waar we tekort schoten dan onze expert voetbalkenner !!

Eerst en vooral , als Siani denkt dat men teveel voor hem vraagt moet hij wel consequent blijven en erbij zeggen dat hij ook teveel verdient . Dank zij KVO is hij pas vorig jaar internationaal geworden en kreeg hij ook vorig jaar een verlengd en verbeterd contract . In mijn ogen is een contract nog steeds een contract zowel in goede als in kwade dagen .
Dat men een speler niet tegen zijn goesting moet houden is een feit , maar als ze absoluut willen vertrekken kunnen ze nog altijd hun contract afkopen en beëindigen maar dat risico durven ze zelf niet lopen . EN DAAR HEEFT DEVROE NIKS MEE TE MAKEN . Stop eens met die cafepraat , want aan de toog zijn het allemaal miljonairs , thuis iets minder .


[JPL] KV OOSTENDE - AA GENT (17.09.2017) - tim2pin - 09-19-2017

In het geval van Siani was al langer geweten dat hij bij een opportuniteit (lees: lucratief voorstel) weg wou, dat was zelfs al zo 2 jaar geleden.
Ik vind het gewoon straf dat je een clubspeler als Siani geen transfer gunt op het einde van zijn carrière (lees: dik(ker) contract en/of aangename leefomgeving) omdat je zelf verzaakt hebt om tijdig een back-up plan te hebben, terwijl je bijna 100% wist dat na zijn prestaties de afgelopen jaren + Afrika Cup winst er interesse ging komen.
Zoals ik al eens zei, in principe zou je voor elke speler ten allen tijden een lijstje vervangers klaar moeten staan hebben. Zelfde verhaal met Musona.
En daar heeft Devroe WEL iets mee te maken.


[JPL] KV OOSTENDE - AA GENT (17.09.2017) - Erudict - 09-19-2017

Devroe zei zelf dat hij Siani het makkelijkste kon vervangen. Niet alleen hebben we Jali, VDD en Ozkan voor op die positie, maar er zijn nu eenmaal veel meer 6'en op de markt dan een goede 11.

Siani vergeet ook effe te vermelden dat zonder de kans van Fred en KVO hij waarschijnlijk zat weg te rotten in derde klasse. Toen ik hem zag spelen tegen WB zag ik $$$$ tekentjes in Siani zijn ogen.


[JPL] KV OOSTENDE - AA GENT (17.09.2017) - markos - 09-19-2017

Keun Wrote:Juist gelezen dat ze overwegen een mental coach in te schakelen ?? Wat doet Geeraerts daar dan ?? het gras afrijden ??

Ze weten van geen hout meer pijlen maken !!! het is simpel de grote schoonmaak kwam er niet in de ploeg en nu zit je met spelers die liever in de zon zatten en tegen hun zin voor kvo spelen en met hun kop gaan spelen tot eind december

Yves zet teveel ze favorietjes erop .... terwijl andere die er mss wel willen voor vechten week na week op de bank zetten
Ik vraag me nu ook af in hoeverre Yves nog ze ploeg zelf kiest en waarom geen rozenhnal ? al was hij evengoed goed of slecht als een milic of Lombaerts ... hij stuurt een ploeg wat je nu niet hebt met een Lombaerts ( een dikke miskoop voor veel geld ) !!
al vond ik hem vroeger echt een goeie speler !!

er volgens mij heel veel werk aan de winkel ..... is Yves de schuldige voor een 40% mss en ze te late wissels ( alweer ) en ze favorietjes opstellen die hem week na week in de steek laten
Devroe kocht de spelers en hij moet een ploeg bouwen Yves moet het ermee doen .... hij kocht een ploeg ego's en dat krijg je dan !!!


Geeraerts is de mol !!
Smijt hem buiten en we winnen terug--))

Het was een slecht idee om hem te halen.


[JPL] KV OOSTENDE - AA GENT (17.09.2017) - santafab - 09-19-2017

Erudict Wrote:Siani vergeet ook effe te vermelden dat zonder de kans van Fred en KVO hij waarschijnlijk zat weg te rotten in derde klasse. Toen ik hem zag spelen tegen WB zag ik $$$$ tekentjes in Siani zijn ogen.

Ik heb net na onze promotie met Siani aan tafel gezeten.
Indien hij geen contractverlenging kreeg, zou hij stoppen met voetballen en beginnen studeren.
Zat op de bank in 2de klasse, hij mag kvo én Vanderbiest heel dankbaar zijn dat hij het zover heeft geschopt ;-)


[JPL] KV OOSTENDE - AA GENT (17.09.2017) - Turbof - 09-19-2017

santafab Wrote:
Erudict Wrote:Siani vergeet ook effe te vermelden dat zonder de kans van Fred en KVO hij waarschijnlijk zat weg te rotten in derde klasse. Toen ik hem zag spelen tegen WB zag ik $$$$ tekentjes in Siani zijn ogen.

Ik heb net na onze promotie met Siani aan tafel gezeten.
Indien hij geen contractverlenging kreeg, zou hij stoppen met voetballen en beginnen studeren.
Zat op de bank in 2de klasse, hij mag kvo én Vanderbiest heel dankbaar zijn dat hij het zover heeft geschopt ;-)

En wie zegt er dat hij niet dankbaar is? Maar KVO mag hém ook dankbaar zijn. En als je dat bent, dan werk je mee aan een transfer als je als speler naar het Midden-Oosten kan en het driedubbele kunt krijgen van bij KVO. Zoals iemand hier zei, Devroe had maandenlang de tijd om te anticiperen op zijn vertrek. Als je dat dan niet doet, doe je ofwel je job niet of ben je van kwade wil ten opzichte van Siani. Ik weet niet wat het ergst is.

En mocht ik als Siani (of Musona en anderen) zijnde Lombaerts zien knoeien en weten dat die een pak meer verdient dan mij, ik zou ook niet content zijn.


[JPL] KV OOSTENDE - AA GENT (17.09.2017) - santafab - 09-19-2017

Turbof Wrote:En wie zegt er dat hij niet dankbaar is? Maar KVO mag hém ook dankbaar zijn. En als je dat bent, dan werk je mee aan een transfer als je als speler naar het Midden-Oosten kan en het driedubbele kunt krijgen van bij KVO. Zoals iemand hier zei, Devroe had maandenlang de tijd om te anticiperen op zijn vertrek. Als je dat dan niet doet, doe je ofwel je job niet of ben je van kwade wil ten opzichte van Siani. Ik weet niet wat het ergst is.

En mocht ik als Siani (of Musona en anderen) zijnde Lombaerts zien knoeien en weten dat die een pak meer verdient dan mij, ik zou ook niet content zijn.

Sorry, maar hij heeft een contract getekend en is met alle voorwaarden akkoord gegaan.
Ik moet morgen ook niet naar mijn baas gaan om opslag te vragen.
Ze zagen in Siani een heel belangrijke speler die ze, gezien de situatie waarin we verkeren, niet wilden verliezen. Is dat dan kvo zijn fout ?
Het enige dat ik Yves verwijt is dat hij in de voorbereiding nooit met zijn type elftal heeft gespeeld.
De 3-0 pandoering op de fandag van Kortrijk, de nederlaag tegen OHL en de draw tegen Roeselare, deden mijn wenkbrauwen toen al fronsen..