MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[PO2-B] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (07.04.2018) - Printable Version
Kustboys Forum
[PO2-B] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (07.04.2018) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [PO2-B] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (07.04.2018) (/showthread.php?tid=311)

Pages: 1 2 3


[PO2-B] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (07.04.2018) - André Van Nieuwenhuysen - 03-15-2018

Wedstrijd 2 in PO2 en tegen onze Eupense vrienden.

Wie nog geen ticket heeft kan deze nog aankopen op de Dienst Ticketing of online via https://kvo.tickethour.be/kvoostende/homePage.html. (Online enkel vakken B1, B2 en B3 beschikbaar)

Scheidsrechter:
* Frederik Geldhof
* Christophe Baillieul
* Tom Vanpoucke
* Bart Vertenten

Wat denken jullie over deze wedstrijd?


[PO2-B] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (07.04.2018) - johnny - 04-03-2018

Scheidsrechters voor de wedstrijd KV.Oostende - KAS Eupen

Ref: Geldhof Frederik (14)
AR1: Baillieul Christothe (8)
AR2: Vanpoucke Tom (2)
OFF4: Vertenten Bart (28)


[PO2-B] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (07.04.2018) - jantje - 04-04-2018

Geldhof , dé man (( westvlaming)) die Club Brugge een penalty kado gaf
omdat ze op hun gemak de play offs zouden kunnen uitspelen

ben eens benieuwd of hij bij ons ook zo westvlaams zal gezind zijn
in het verleden is het wel niet zo geweest
ik kon het nooit begrijpen dat hij altijd tegen ons floot

maar nu na zijn stunt op paasmaandag , begrijp ik het

Geld-hof was één van de gebuisde scheidsrechters
zou Verhaeghe er voor gezorgd hebben dat hij weer mag fluiten ??? :p


[PO2-B] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (07.04.2018) - André Van Nieuwenhuysen - 04-06-2018

Net voor deze wedstrijd krijgen we nogmaals onze kampioenen te zien van 5 jaar geleden.
www.youtube.com/watch?v=b5nL3LEZacI


[PO2-B] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (07.04.2018) - Keun - 04-07-2018

Weer een week verder en weer zelfde liedje

Eerste 15 min gevoetbald dan gedaan het licht uit
Mooi doelpunt van zivco .... Banda vond ik terug te licht ... canesin ook een ramp vandaag

Custovic je wissel zivco voor Gano trok op niks .... waar was onze beste jeugdspeler van vorige week die jongen moest erin komen vond ik. ipv van raizan


[PO2-B] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (07.04.2018) - geertjekvo - 04-08-2018

Wat was dat weer gisteren in de C2, die bende crapuul (voor kvo de sfeermakers) die weer niet konden laten om te supporteren
voor Eupen en andere sups in de C uit te dagen, enkelen van hen gingen tussen de gewone mensen staan en deden mee om om die
bende nog meer op te jagen en voor rellen te zorgen. Antwoord van kvo enkele stewards ertussen zetten en de boel is opgelost.
Vele gewone supporters van de C2 hebben het vak verlaten om elders te gaan zitten, na de match vele mensen gehoord die waarschijnlijk
hun abo in de C2 niet gaan verlengen en anders plaatsnemen. En dit door een 20 tal man waaronder een paar para's die het voortouw
nemen om meelopers te stimuleren en ruzie te zoeken. Ik zit al jaren waar ik vroeger stond in de C2 maar denk dat ik ook ga veranderen.
En kvo die deze bende kent van op verplaatsing (waregem en marseille) slapen verder.


[PO2-B] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (07.04.2018) - jantje - 04-08-2018

én zoals we dus konden zien, Geldhof fluit in Brugge gemakkelijker strafschoppen dan in Oostende

sommige waren misschien te licht om te fluiten , maar die handsbal in de tweede helft ???

zelfs in Sports Late Night ....zeiden ze dat het hands was

Geldhof zorgde er weer voor, dat ik mijn geld kwijt was ( djuu.... kwistet nochtans dat weer zo zou zijn )


[PO2-B] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (07.04.2018) - Keun - 04-08-2018

geertjekvo Wrote:Wat was dat weer gisteren in de C2, die bende crapuul (voor kvo de sfeermakers) die weer niet konden laten om te supporteren
voor Eupen en andere sups in de C uit te dagen, enkelen van hen gingen tussen de gewone mensen staan en deden mee om om die
bende nog meer op te jagen en voor rellen te zorgen. Antwoord van kvo enkele stewards ertussen zetten en de boel is opgelost.
Vele gewone supporters van de C2 hebben het vak verlaten om elders te gaan zitten, na de match vele mensen gehoord die waarschijnlijk
hun abo in de C2 niet gaan verlengen en anders plaatsnemen. En dit door een 20 tal man waaronder een paar para's die het voortouw
nemen om meelopers te stimuleren en ruzie te zoeken. Ik zit al jaren waar ik vroeger stond in de C2 maar denk dat ik ook ga veranderen.
En kvo die deze bende kent van op verplaatsing (waregem en marseille) slapen verder.


Idd , een paar die het voortouw nemen en denken “die hard” kvo hooligan te zijn en de rest zijn snotaapjes die volgen
Waar waren die zware jongens als in de tijd antwerp overal in onze vakken zat Smile

In Marseille hebben ze heel veel geluk had dat ze het nog kunnen vertellen ...de dag vooraf het zelfde groepje beetje arme jongen van Marseille wat klop geven , hoe dom kan je zijn in Marseille één van de gevaarlijkste steden van Europa
Daardoor kreeg je ook rellen bij het binnen komen van het stadion

Maar moet wel zeggen dat ik de sfeer beter vond in de tijd dat er daar iemand anders in dat kooitje zat ... das mij mening
Eupen en Oostende die verbroederen moet kunnen heel jaar maar juist niet op de thuismatch ...verbroeder maar en maak fun maar maak je eigen achterban niet uit om dat ze niet akkoord zijn ..... Zelfde verhaal als we tegen club spelen vele zijn kvo en club gezind ...voor mij oké maar niet op thuis matchen


[PO2-B] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (07.04.2018) - Turbof - 04-08-2018

We hadden het moeten afmaken in openingskwartier. Knappe goal van zivkovic maar int algemeen heeft ie toch veel kansen nodig om te scoren.
Banda weegt toch nog wat te licht. Maar oke het is duidelijk dat het bestuur blijkbaar liever niet heeft dat berrier nog start. Ik snap ook wel niet dat onze Iraniër mag invallen in plaats van Bataille.
Hebben jullie ook opgemerkt dat Guy Ghysels weer opgevoerd werd samen met de ex kampioenen? Zou hij gerehabiliteerd worden? De man die ons samen met fredje naar eerste bracht en door Marc coucke schaamteloos gedumpt werd.


[PO2-B] KV OOSTENDE - KAS EUPEN (07.04.2018) - pinanti - 04-08-2018

We hadden de beste kansen en moesten die match eigenlijk winnen.
De ploeg draaide beter met Berrier en ik vind dat Reza goed inviel.
Van Crombrugge is een prima keeper.