MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Kvo -Charleroi - Printable Version
Kustboys Forum
Kvo -Charleroi - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: Kvo -Charleroi (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


Kvo -Charleroi - hans - 02-21-2015

Man man man.Koppig zeker.


Kvo -Charleroi - Erudict - 02-21-2015

Iemand een verslagje van de wedstrijd?
Zoals ik al aankondigde heb ik de wedstrijd niet bekeken, ben waarschijnlijk even koppig als Fred Smile


Kvo -Charleroi - BDB - 02-21-2015

Veel goede wil maar vooral veel gebrei op het middenveld. Aanvallers die niet durven schieten naar de goal en een beetje ongeluk op bepaalde momenten. Bij de eerste goal was Schmisser niet bij de zaak en bij de tweede ging Ovono niet vrijuit.
Het is tijd dat het seizoen gedaan is, maar vooral mogen wij niet blind zijn voor de tekortkomingen. Hopelijk ziet de sportieve staf dat ook en word de ploeg op een aantal plaatsen versterkt.


Kvo -Charleroi - jantje - 02-21-2015

het was zoals Berrier het zelf aankondigde, hij zorgde voor veel balverlies, slechte passes en wij maar wachten op die ééne actie van hem.

sterke wedstrijd gezien van ....Coulibaly , ja echt waar, was overal aanwezig, was steeds aanspeelbaar, veel ballen bij hem terechtgekomen, was sterk in aanname en doorkoppen

we hadden pech, dat we tweemaal op de paal besluiten, ( Musona en Couli ) zou verdiende voorsprong geweest zijn, we hadden de wedstrijd in handen, doch we kunnen zo moeilijk scoren

prachtig schot gezien van Musona , is zeker een aanwinst, ook de ingevallen Locigno kon mij bekoren.

een paar goei dingen gezien, maar ook veel balverlies ( zeker bij Berrier en Canesin Sad )

sterke Jonckheere werd onterecht vervangen, doch ja , we moesten iets doen, maar zelfs mét Ruytinx en Ruiz erbij

scoorden we slechts één keer, en wie niet scoort als de andere dat wel doen .......verliest Sad

maar ja , we weten al voordien het was weer tegen een PO1 kandidaat, dus verlies zit al ingerekend

al bij al , we vieren feest...... omdat de ploegen achter ons ook verliezen Smile


als we een ploeg willen zien die strijd voor PO1 en waar ook veel gescoort wordt
moeten we bij het andere KV zijn Wink

vandaag was Piet Huysentruyt in de tribune....... en wat hebben we geleerd vandaag Piet
KVO heeft het moeilijk tegen PO1 ploegen,
KVO heeft het moeilijk tegen ploegen die tegen degradatie spelen,
de gemakkelijke wedstrijden worden geboycot door de arbiters

dus wat rest er ons, straks Westerlo , Beveren en SVZW allemaal tegen degradatie ??? Sad


Kvo -Charleroi - Keun - 02-21-2015

Gedaan met al de excuses aub !! Nu zegt piwie dat we kwaliteit tekort komen in stadion Sad Sad

Heeft de kern al jaar onder ze vleugels en wie was het die zei dat er kwaliteit genoeg was en dat hij niets bij wou ...

Wie stelde er spelers op die beneden hun peil speelden week na week ... de excuses zijn nu wel echt opgebruikt !

ik zag terug veel mensen vroegtijdig vertrekken en hoorde veel gemor aan het adres van onze trainer

Ik had zo de indruk dat de helft van de ploeg nog altijd niet goed weet wat hun taak is na bijna 8 maand samen te spelen , vooral bij vrije trappen en corners is het nog altijd huilen met de pet op , er staat gewoon geen ploeg op het veld maar al individu's

er zal nog meer nodig zijn dan Vandendriessche , we hebben mensen nodig die scoren en leren scoren ...kijk naar kvk en dat met lager budget dan wij !!!


Kvo -Charleroi - pinanti - 02-21-2015

Als er nu 1 speler was die ze in het oog moesten houden was het Kebano.
Krijgt die bij het eerste doelpunt toch wel een zee van ruimte !
Ik begrijp dit weeral niet,.........
Wel beter KVO dan tegen Moeskroen,en we hadden ook pech (2x de paal).


Kvo -Charleroi - Vedett - 02-22-2015

2015 heeft voor de KVO supporter nog niet voor veel plezier gezorgd. Wel voor bakken frustraties. Frustraties enerzijds over de spelkwaliteit en mentaliteit van sommige spelers, anderzijds over de keuzes van de sportieve staff. Als ik vandaag lees dat het na gisteren voor sommige spelers ( tijdelijk) einde verhaal zou kunnen betekenen vrees ik echter dat hier niet Berrier en Couli mee worden bedoeld. Als Piwie eind juli wist te vertellen dat hij kwaliteit genoeg had en niets meer bij wou ( zelfs niet op aandringen van de voorzitter) moet hij toch geweten hebben dat dit als een boomerang keihard kon terugkeren naar hem toe. Want ofwel was Piwie toen compleet verkeerd en had deze groep niet voldoende kwaliteit, ofwel heeft deze groep wel de kwaliteiten maar worden er verkeerde keuzes gemaakt. Het gemor op de tribunes ten aanzien van de trainer is dus zeker te begrijpen, wat niet wegneemt dat er respect dient opgebracht te worden voor al het goede dat de trainer in het verleden heeft gedaan.


Kvo -Charleroi - kohae - 02-22-2015

Het is precies weer allemaal slecht na gisteren. Bij deze mijn poging tot nuance:

- Couli speelde zijn beste match in KVO-shirt: hard werkend en sterk in zijn acties. Je kan dan natuurlijk zeggen "waarom nu pas?" maar ik ben toch ook content dat de reactie er kwam.
- Musona wordt week na week beter, scoort nu ook & dreigt nog enkele keren (oa paal).
- Fred heeft het systeem toch wat aangepast met Musona korter bij Couli, waardoor ze beiden beter renderen
- Berrier was duidelijk geprikkeld & probeert zijn niveau te verhogen: dit was zeker niet slenteren om erbij te horen, maar lopen om te winnen
- hoopvolle invalbeurt v Locigno
- WE ZIJN GERED!!

Nu volop de jongeren testen met het oog op volgend seizoen & dan enkele versterkingen erbij, en het kan weer heel plezant worden.

Trouwens: ik vond t gisteren ook plezant, en daar draait t volgens mij toch om!


Kvo -Charleroi - Wesley - 02-22-2015

Het werd anders gisteren toch een feestje in mineur. De tribunes stroomden al leeg voor het fluitsignaal en ik denk niet dat iemand van het vuurwerk heeft kunnen genieten.
Als supporters kunnen we niet anders dan er het beste van maken, ondanks de resultaten en tegen beter weten in. Kan ook plezant zijn.
Het wordt hoog tijd dat er nog eens gewonnen wordt, en dan es niet met de hakken over de sloot tegen degradatieploegen.


Kvo -Charleroi - jantje - 02-22-2015

als je in eerste kan blijven met 32 punten, waarom moet je er dan 40 halen

al de winst dat ze maken met het niet uitbetalen van winstpremies

komt ten goede om later te investeren in versterking voor op de bank Big Grin