MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Kvo -Charleroi - Printable Version
Kustboys Forum
Kvo -Charleroi - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: Kvo -Charleroi (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


Kvo -Charleroi - Strangeloaper - 02-22-2015

Vond het een aangename match om volgen!!!! Heel wat positieve punten gezien. Toch wat klasse tekort als de actie vb. tegenaanval vlug moet uitgevoerd worden. Berrier heeft positieve dingen laten zien. Couli heeft een goede prestatie geleverd. Nog een paar jongens die een behoorlijk peil behaalden. Het doel was het behoud!!!!! Dit is gebeurd. Toch wordt er gezaagd en geklaagd!!!! Vond het een geslaagd seizoen qua puntentotaal. Minder qua spektakel. Maar men moet de ploeg de kans geven om te groeien.


Kvo -Charleroi - .bakkertje - 02-22-2015

khad eens graag de match willen zien dat die 2 ballen op de paal waren binnen gegaan, ik denk dat we een heel andere match zouden gezien hebben, Musona begint mij wel te bekoren Big Grin Locigno heel goed ingevallen, de wil was er om te winnen maar zoals het hele seizoen al, het loopt goed tot aan de 16, we kunnen gewoon niet scoren.. diene Kebano mag gerust naar us kvtje komen, wat een gevaarlijke speler is da!? Fredje wil nog iets betekenen in PO2 maar ik zie het niet zo direkt gebeuren, ik denk dat er bij vele supporters een gevoel is van ''dat het seizoen maar rap gedaan is want we zijn niet veel verwent dit seizoen''


Kvo -Charleroi - jantje - 02-22-2015

.bakkertje Wrote:ik denk dat er bij vele supporters een gevoel is van ''dat het seizoen maar rap gedaan is want we zijn niet veel verwent dit seizoen''

nu nog verliezen tegen Beveren, en de PO2 zal met lege tribunes gespeeld worden

of met ééne chinees Wink


Kvo -Charleroi - carlo - 02-22-2015

Sterke invalbeurt van Locigno, basisplaats waard en dan Deschutter opnieuw een rij vooruit. Weg met al dat breiwerk op het middenveld en probeersels om dribbelend het centrum door te komen. Canesin en Berrier botsen dan op een paar sterke beren en t'is weer gedaan. Neen, er zat weer geen diepgang in, geen power in balbezit.

Als de staf eerlijk is dan geven ze toe dat er nog serieus gaat moeten aangekocht worden om volgend seizoen een gooi te doen naar de bodem van de top-6. De lichte cavalerie is niet meer van deze tijd. Er mag er zo eentje staan maar dan moet het een Kebano zijn.

Ook onze hoekschoppen leveren niets meer op. Vorig seizoen scoorde Brillant of Schmisser nog eens maar nu weten de tegenstanders dat het de enige 2 zijn die ze moeten afstoppen....

Ruiz, Ruytincx, Couliballi ... allemaal net niet goed genoeg, of niet goed genoeg aangespeeld ??? Over Blazevic valt al evenveel te vertellen als over Sladek, nooit gezien, nooit een volwaardige kans gekregen. Ja, op Anderlecht je eerste invalbeurt krijgen, mooi cadeau. Nadien: weeral niet meer in de selectie.

Dan stelt zich de vraag: is het aangekochte materiaal niet goed of wordt het niet goed gebruikt ?


Kvo -Charleroi - MARCO - 02-22-2015

Redelijke prestatie van KVO .We komen te weinig tot scoren en vandaar veel kritiek op onze spitsen.

Maar misschien is er toch wel een probleem van goede aanvoer van ons middenveld want zij moeten daar toch voor instaan.
Gisteren waren couli en musona goed en beweeglijk maar hoeveel goede passes hebben ze gekregen van het middenveld ?

Ik ben altijd een voorstander van de schutter maar hij had gisteren zijn dagje niet(zwak verdedigen ,zwak positiespel,aanvallend van geen nut,continue in zijn rug voorbij gelopen).Kan gebeuren maar piwie had hem vermoedelijk beter


Kvo -Charleroi - MARCO - 02-22-2015

Redelijke prestatie van KVO .We komen te weinig tot scoren en vandaar veel kritiek op onze spitsen.

Maar misschien is er toch wel een probleem van goede aanvoer van ons middenveld want zij moeten daar toch voor instaan.
Gisteren waren couli en musona goed en beweeglijk maar hoeveel goede passes hebben ze gekregen van het middenveld ?

Ik ben altijd een voorstander van de schutter maar hij had gisteren zijn dagje niet(zwak verdedigen ,zwak positiespel,aanvallend van geen nut,continue in zijn rug voorbij gelopen).Kan gebeuren maar piwie had hem vermoedelijk beter aan de time vervangen.

Zou volgende week eens locigna laten starten om te zien hoe ver of hoe dicht hij staat van een basisplaats .

Er stond gisteren wel een blok op het terrein die elkaar hielpen en ondersteunden.Zekers de verdienste van onze trainer .

P.s piwie : goede beslissing om met couli te starten


Kvo -Charleroi - Keun - 02-22-2015

Dan stelt zich de vraag: is het aangekochte materiaal niet goed of wordt het niet goed gebruikt ?

Volgens mij klopt de tactiek niet ofwel verstaan ze het niet ??? al héél jaar corners en vrije trappen om bij te huilen
vroeger ons sterkste wapen , nu komt er zelfs geen corner aan of lopen ze gewoon verkeerd

onze spitsen zijn al langer dan vandaag een probleem , vorig seizoen hadden we nog een depoitre die in ze ééntje de verdeging open brak ... nu hebben we couli en el toro samen komen ze nog niet aan een depoitre

Musona kan een goeie worden net als ruiz maar die jongens hebben goeie begeleiding nodig !!

Couli en el toro zijn aan leeftijd gekomen dat hun top gepasseerd is , kan meerwaarde zijn als invallers meer niet ze kunnen geen 90min meer mee op top niveau ...dat moeten ze eens onder ogen zien
Hoelang heeft couli gisteren niet zitten ze schoenen binden ...was volgens mij meer aan uitblazen dan aan binden

piwie gaat er terug de borstel door halen ... nog maar eens ... en wie zal het zijn onze grootste verdediger en onze Rb
maar wat doen we met ons scorend vermogen en onze toevoer ....niets ! De beste verdeging is de aanval

Vervanging canesin snap ik ook al niet

Heb het nu zo wat gehad met al die uitleg ... we zijn 2 maand verder in 2015 en hebben we al gezien van voetbal .....??
Het was idd beter dan op moeskroen ...slechter kon ook niet denk ik

Wat couli en berrier betreft deden al beter hun best ... maar vraag me af als dat nog voldoende is met zich op volgend seizoen ??

Maar denk vooral aan volgend seizoen toe , als we nog evenveel abo's of meer willen verkocht worden gaat er toch wel één en ander mogen veranderen

Niet vergeten dat er nog veel kvo-blauwzwart supp zijn ... zie nu al veel meer lege plaatsjes


Kvo -Charleroi - marnix - 02-22-2015

tijd voor verandering want het pakt niet meer 4op21 kan je niet blijven uitleggen voor de camera van tv en vriendjes politiek in de opstelling mag ook wel eens stoppen


Kvo -Charleroi - gintonic - 02-22-2015

Strangeloaper Wrote:Berrier heeft positieve dingen laten zien.

Ga eens naar de opticien aub. Sedert zijn contractverlenging heeft piwi-poulain nog niets bewezen.


Kvo -Charleroi - Dee van de Zee - 02-22-2015

kohae Wrote:Het is precies weer allemaal slecht na gisteren. Bij deze mijn poging tot nuance:

- Couli speelde zijn beste match in KVO-shirt: hard werkend en sterk in zijn acties. Je kan dan natuurlijk zeggen "waarom nu pas?" maar ik ben toch ook content dat de reactie er kwam.
- Musona wordt week na week beter, scoort nu ook & dreigt nog enkele keren (oa paal).
- Fred heeft het systeem toch wat aangepast met Musona korter bij Couli, waardoor ze beiden beter renderen
- Berrier was duidelijk geprikkeld & probeert zijn niveau te verhogen: dit was zeker niet slenteren om erbij te horen, maar lopen om te winnen
- hoopvolle invalbeurt v Locigno
- WE ZIJN GERED!!

Nu volop de jongeren testen met het oog op volgend seizoen & dan enkele versterkingen erbij, en het kan weer heel plezant worden.

Trouwens: ik vond t gisteren ook plezant, en daar draait t volgens mij toch om!

Volledig akkoord.
Zeker geen slechte match gezien.
Jammer dat er zo veel mensen enkel oog hebben voor wat minder goed loopt.
Het is nochtans op de positieve punten (en die zijn er inderdaad!) dat we verder kunnen groeien!

Leuk sfeertje ook in de C tijdens het derde kwartier. Meer van dat!