MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
KVO 3.0 (het nieuwe KVO.....) - Printable Version
Kustboys Forum
KVO 3.0 (het nieuwe KVO.....) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wat zegt de media? (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: KVO 3.0 (het nieuwe KVO.....) (/showthread.php?tid=323)

Pages: 1 2 3


KVO 3.0 (het nieuwe KVO.....) - André Van Nieuwenhuysen - 04-18-2018

Vandaag verscheen er in HLN een artikel over wil mag blijven en wie weg moet....
www.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/oostende/broos-houdt-grote-kuis-bij-kv-oostende~a5abfaf0/

Zoals verwacht krijgen we we volgend seizoen een volledig nieuw elftal tussen de lijnen.


KVO 3.0 (het nieuwe KVO.....) - *4got* - 04-18-2018

Acht kernspelers dus.


KVO 3.0 (het nieuwe KVO.....) - kavéé - 04-18-2018

Ik kan het artikel wel grotendeels volgen. Al zou ik toch een inspanning doen om Lombaerts te houden. Zo'n brok ervaring vervang je niet zomaar. Ook Akpala verdient voor mij nog een plekje in de kern volgend jaar. Het lot van Custo is dus bezegeld en binnenkort zal Verheyen dus wel worden voorgesteld. Ik denk dat de meesten zich hierin wel kunnen vinden, maar net als Broos in zijn nieuwe functie, moet Verheyen zich nog bewijzen als T1. En trainer in de JPL is nog wat anders dan wat jonge veulens kneden in een nationale jeugdploeg. Hopelijk kan hij goed omgaan met wannabe vedettes, die je sowieso in elke JPL ploeg hebt.


KVO 3.0 (het nieuwe KVO.....) - tim2pin - 04-18-2018

Iedereen valt hier uit de lucht maar zo verrassend is dat nu toch niet?
De kern van 30 ging afgeslankt worden naar 24 spelers (incl. 3 keepers) en er ging geknipt worden in het loonbudget.

- Dutoit of Vanhamel = allebei evenwaardige keepers (lees ook $$$) met iets meer krediet voor Dutoit gezien zijn ervaring maar moderne keepers anno 2018 zijn het niet
- Jali = gaf zelf aan te willen vertrekken en is einde contract, bracht de laatste 2 seizoen ups maar vooral downs ...
- Akpala = toffe en vriendelijke kerel, werkt hard maar levert volgens mij prijs/kwaliteit te weinig voor een 1ste spits ...
- Milic = is al een tijdje onhoudbaar, verwonderlijk dat we hem 4 seizoenen bij KVO hebben kunnen houden
- Musona = idem Milic - intrinsiek onze beste speler de laatste jaren + wou deze zomer al vertrekken
- Conte = bladvulling ...
- Bah = 'opvolger' van Dimata zogezegd, ging deze winter testen bij een Oostenrijkse ploeg en werd daar te licht bevonden, dan wist ik genoeg ...
- Lombaerts = kwaliteit, maar het is geen geheim dat zijn loonkost drukt op het budget en hij zelf aangeeft op een hoger niveau te willen spelen
- Gano = paniekaankoop deze zomer dus misschien wat 'overpriced', echter blijf ik geloven dat in het juiste systeem een Gano van goudwaarde kan zijn
- Berrier = heeft zichzelf onmogelijk gemaakt
- Custovic = tja ... lijkt me duidelijk dat hij een andere visie op voetbal heeft dan zijn (nieuwe) bazen (... heeft volgens mij ook zijn eigen ramen ingegooid door zijn recente houding)


KVO 3.0 (het nieuwe KVO.....) - jantje - 04-18-2018

ik las ook dat Beveren, Gert Verheyen contacteerde, maar die heeft geweigerd
omdat hij naar KVO wilde komen
nu lezen we dat er zoveel spelers bij KVO moeten vertrekken ,
bij Anderlecht wordt er volop onmiddellijk inzetbare spelers gekocht.
wat gaat er gebeuren met hun jeugd ??
komen die allemaal bij Gert Verheyen spelen ? want die is gewoon om met jeugd te werken


KVO 3.0 (het nieuwe KVO.....) - Lucje - 04-18-2018

Kan me heel goed vinden in de plannen aangaande de opkuis. Sommige gaan we missen bvb Milic, altijd goede inzet en mentaliteit maar onhoudbaar. Musona ook, als het koppetje mee wil. Lombaerts een ? gaan we missen voor zijn ervaring.
Vind wel raar dat Rezaeian en Özcan niet op de lijst staan, komen m.i. ook tekort.

Positief vind ik blijvers zoals : 1 v/d 2 keepers, Capon, Bjelica, Vandendriessche, N'Kaka, Jonckheere, Canesin verder Zivkovic en Tomasevic.


KVO 3.0 (het nieuwe KVO.....) - pinanti - 04-18-2018

kavéé Wrote:Ik kan het artikel wel grotendeels volgen. Al zou ik toch een inspanning doen om Lombaerts te houden. Zo'n brok ervaring vervang je niet zomaar. Ook Akpala verdient voor mij nog een plekje in de kern volgend jaar. Het lot van Custo is dus bezegeld en binnenkort zal Verheyen dus wel worden voorgesteld. Ik denk dat de meesten zich hierin wel kunnen vinden, maar net als Broos in zijn nieuwe functie, moet Verheyen zich nog bewijzen als T1. En trainer in de JPL is nog wat anders dan wat jonge veulens kneden in een nationale jeugdploeg. Hopelijk kan hij goed omgaan met wannabe vedettes, die je sowieso in elke JPL ploeg hebt.
Lombaerts is totaal onbetaalbaar voor KVO 3.0


KVO 3.0 (het nieuwe KVO.....) - kavéé - 04-18-2018

pinanti Wrote:
kavéé Wrote:Ik kan het artikel wel grotendeels volgen. Al zou ik toch een inspanning doen om Lombaerts te houden. Zo'n brok ervaring vervang je niet zomaar. Ook Akpala verdient voor mij nog een plekje in de kern volgend jaar. Het lot van Custo is dus bezegeld en binnenkort zal Verheyen dus wel worden voorgesteld. Ik denk dat de meesten zich hierin wel kunnen vinden, maar net als Broos in zijn nieuwe functie, moet Verheyen zich nog bewijzen als T1. En trainer in de JPL is nog wat anders dan wat jonge veulens kneden in een nationale jeugdploeg. Hopelijk kan hij goed omgaan met wannabe vedettes, die je sowieso in elke JPL ploeg hebt.
Lombaerts is totaal onbetaalbaar voor KVO 3.0
Als we de voorzitter mogen geloven zeker wel, vermits ons budget gelijk blijft ;-)

Maar verder: ik denk dat Lombaerts persoonlijk ook liever weggaat naar een ploeg met meer mogelijkheden.


KVO 3.0 (het nieuwe KVO.....) - Keun - 04-19-2018

Als ik ze links en rechts lees ... gaan we het niet lang meer volhouden in 1ste omdat mc vertrokken is
De centen zijn weg ...we gaan zakken ... broos gaat iedereen moeten ontslaan en vervolgens ...ga broos ze bon krijgen enz... enz... Smile Smile
Die mens weet als geen één wat je nodig hebt om een ploeg te bouwen
Zijn er dan zoveel jaloers van ons kustploegje Smile Smile

Wel ik denk dat we het stukken beter gaan doen dan dit seizoen !! zeker als het waar is wat onze voorzitter ons beloofde dat het budget zelfs nog omhoog ging gaan


KVO 3.0 (het nieuwe KVO.....) - gintonic - 04-19-2018

Quote:Berrier zag zelf nog een opening voor een extra jaartje Oostende, maar die deur werd vorig weekend hard dichtgeklapt. Het verzoek dat coach Custovic kreeg om de Fransman niet meer op te stellen, veranderde intussen in een bevel.

Mijn dag kan niet meer stuk. Altijd al een rotte appel gevonden die Berrier. Ondanks zijn kwaliteiten. Hij vond hij zichzelf altijd belangrijker dan de club.

Dat ook Gano en standbeeld Custovic er moeten aan geloven is de kers op de taart.

Blij dat Nkaka en Bjelica blijven bij onze vaste waarden en harde werkers.

De keeperskwestie lijkt me niet makkelijk.

De combinatie Verheyen-Broos kan wel vuurwerk geven denk ik. Deze keer óp het veld.