MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KVC Westerlo - KV Oostende - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KVC Westerlo - KV Oostende - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KVC Westerlo - KV Oostende (/showthread.php?tid=33)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


[JPL] KVC Westerlo - KV Oostende - Keun - 02-28-2015

Al trainen we 10dagen in de week ...ga niet lukken zo ??? Is dat dan je uitleg ??

er zit wel degelijk kwaliteit in onze groep

Hoelang moeten wij zulke uitleg nog pikken ? Ik heb zeker niets tegen onze trainer !!
Maar blijkbaar verstaan ze hun opdrachten niet ofwel willen ze het niet meer verstaan

Er zit toch wel iets echt mis in de groep volgens mij en waar is Hoefkens plots ?? Week na week is er wel iets anders


[JPL] KVC Westerlo - KV Oostende - Keun - 02-28-2015

Juist wat gelezen op forum van voetbalkant .... onze trainer zelfs aan het woord

piwie tijd om eens hier je uitleg te doen .... dan weet iedereen wat er aan de hand is

Jij zei dat de groep nog nooit zo goed inéén zat en nu zeg je ....dat er een grote kuis moet komen ??

En dat jij de transfers niet deed en dat jij daarom niet verantwoordelijk bent ... kan je wel volgen hoor !!
Je kan maar idd roeien met de riemen dat je hebt of kreeg

Komaan piwie geef ons eens woordje uitleg aub , want vele hebben de hoop opgegeven


[JPL] KVC Westerlo - KV Oostende - Vedett - 02-28-2015

Ik kan niet meer volgen hoor... Enerzijds hoor ik onze trainer week na week verkondigen dat op training alles prima loopt. Ook wordt er met een snelheid die we al maanden niet meer op het veld zien in de pers ontkent dat er strubbelingen in de groep zouden zijn. En nu zien we op het forum van voetbalkrant diezelfde trainer, die blijkbaar een metamorfose heeft ondergaan van Piwie naar soepkieken, doodleuk schrijven dat " hij met de deze groep niet veel punten meer zal pakken" en dat " er grote kuis moet gehouden worden". Dat wil dus zeggen dat we het seizoen moeten volmaken met een trainer die het geloof en het vertrouwen in een deel van zijn groep volledig verloren is?!?In een andere reactie trekt hij zijn paraplu door te stellen dat hij niet verantwoordelijk is voor de transfers. Ik wil hier absoluut niet stellen dat Piwie voor de transfers volledige verantwoordelijkheid draagt, maar hij zal op zijn minst wel zeggenschap gehad hebben. In plaats van nu de verantwoordelijkheid op te nemen heb ik het gevoel dat onze trainer alles van zich afschuift en het bijzonder moeilijk heeft om kritiek te incasseren.


[JPL] KVC Westerlo - KV Oostende - flortje - 03-01-2015

zwak en nog eens zwak.zatedag kunnen ze de boom in


[JPL] KVC Westerlo - KV Oostende - Koene - 03-01-2015

Match op tv bekeken. Ik zag de opstelling, begreep ze niet meteen. Maar allez, da's de trainer zijne visie, en wss heeft hij er zijn redenen voor.
Ruytinx bewijst waarom hij zo vaak op de bank start. Hoewel de meesten hem graag zien spelen om zijn inzet, zie ik hem vooral niet graag spelen omwille van zijn passing en beweging. We waren hier met een paar aan t kijken, en de reacties waren altijd zelfde : 95% van zijn passen , vooral die van minder dan 5 meter, komen gewoon NIET toe. Te zacht, te hard, geen richting, t is altijd iets.

Omgekeerd, Berrier start op de bank, alhoewel hij de laatste weken steeds inzet toonde. Eerste baltoets >> beste kans van de match gemaakt met die pass op Ruiz.

Er zat weer weinig, tot niks, in gans die match. Lichtpuntjes : Locigno en Lukaku. Beide op hoog niveau, maar zelden begrepen door het beperkte inzicht van de medevoetballers. Zet die Locigno es lang samen met Berrier, ik denk dat je wat gaat meemaken.

Musona, heeft me niet overtuigd vandaag, maar dat geldt voor de hele ploeg, op een paar spelers na.

Ofwel hebben ze geen zin, ofwel willen ze niet, ofwel is er iets anders. Ik zeg het al weken, maar t wordt stilaan pijnlijk duidelijk dat we best hopen dat die playoffs voor ons rap gedaan zullen zijn.

En ook, ik denk dat we de laatste matchen zelden tot nooit met dezelfde 11 starten, wat ons sterke punt toch was in begin van t seizoen?


[JPL] KVC Westerlo - KV Oostende - jantje - 03-01-2015

we weten niet wat er achter de schermen gebeurd ,
Westerlo moest nog een puntje hebben om er in te blijven.
als Beveren straks in 1ste wil blijven, hebben ze ook puntjes nodig Wink

opvallend dat we daar plots met 4 aanvallers spelen ,
( Musona-Ruiz zijn voor mij aanvallers, en daar dan onze 2 gevreesde topschutters er nog bovenop)

het was wel tegen een ploeg die de meeste doelpunten slikte
doch die van ons konden weer niet scoren Sad dat zegt genoeg

Milic krijgt weer op zijn kop, maar ja, met wie speelt hij ! eerst naast Hoefkens, nu naast Schmisser

één lichtpunt , we hebben twee sterke backs, Lukaku en Locigno , dat is topklasse waardig.

en Piwie zijn liedjes zijn bijna op zeker Big Grin

0 op 15 tegen de PO1 ploegen en nu verliezen tegen de gemakkelijkere

als het zo verder gaat, weten we met kerstmis al ,welke PO we volgend seizoen spelen Sad


[JPL] KVC Westerlo - KV Oostende - Keun - 03-01-2015

Ik denk dat onze trainer het zelf allemaal niet meer weet en bij de minste gekwetsten is het schuiven en dan hebben we prijs .... niemand speeld nog voor elkaar ,is elk voor zich ...ruiz goeie voetballer maar zou blijven dribbelen tot achter de doellijn ...el toro was idd zwak maar heeft ook wel geen vertrouwen nog matchen gekregen dit jaar
Couli sta voor de 4000x weer constand off Side ...begin er slecht van te komen
Mosona zwak maar die starte rij achteruit ??
enige lichtpuntje onze 2 backs die idd nog ingeloven en er willen voor gaan

Het is idd niet al de trainer ze schuld hé , daar ben ik 200% mee akkoord
dat is ook het leerproces dat hij nu meemaakt hé als trainer ...ben zeker fan van ze aanpakt ...maar blijkbaar is de groep het vertrouwen in ze eigen trainer kwijt door zoveel te schuiven en worden de spelers baas

Ofwel houd hij zelf de grote kuis in ze groep en zegt hij wat er misloopt ofwel zwijgt hij en beschermd hen weer ,gaat het nog vlugger dan gedacht ze kop kosten

Het is totaal fout gelopen in Spanje denk ik ... van dan af is het bergaf gegaan
En we gaan vlugger en vlugger berg af nu

Als ik nu jali en Siani enz zie spelen vraag ik me af wat is er in godsnaam opeens met die gasten gebeurd ??

We gaan er naar volgend seizoen toe de rotteappels moeten uithalen als we weer ploeg willen zien en vooral beter willen doen dan dit seizoen
Nu is het niet aan de trainer maar aan Devroe die ze verantwoorlijkheid mag opnemen vind ik ,want hij heeft evenveel boter op ze hoofd dan onze t1 en t2

Hoe haal je nog sponsors en abo's binnen naar volgend seizoen toe met zulk afschuwelijk voetbal week na week !


[JPL] KVC Westerlo - KV Oostende - jantje - 03-01-2015

Keun Wrote:Hoe haal je nog sponsors en abo's binnen naar volgend seizoen toe met zulk afschuwelijk voetbal week na week !

Mithra zal KVO volgend seizoen sponseren, misschien dat deze pilletjes beter werken Big Grin


[JPL] KVC Westerlo - KV Oostende - t800d200 - 03-01-2015

Als je niet meer kunt winnen tegen een ploeg als westerlo dat zegt genoeg over onze sterkte.
Geen goesting meer om te voetbalen .
Dan zijn er maar enkele mogelijkheden meer : 1) De trainer buiten .
2) Wedde verminderen met 1/3 en de premies omhoog.
Op verplaatsing ga ik niet meer mee te samen met tientallen anderen , want dat is geen voetbal in Engeland is dat vierde klasse.


[JPL] KVC Westerlo - KV Oostende - jantje - 03-01-2015

Nils Schouterden staat al twee jaar op Piwie zijn lijstje

Nils heeft gisteren bewezen dat hij een wedstrijd kan winnen met twee flitsen Big Grin

en wij maar wachten op die ééne flits van onze sterspelers Sad