MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) (/showthread.php?tid=331)

Pages: 1 2 3


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - André Van Nieuwenhuysen - 01-14-2018

De 2e thuiswedstrijd op rij in 2018.
Ook tijdens deze wedstrijd hebben we de steun van onze 12e man/vrouw nodig.
Kunnen we op jullie steun rekenen?

Scheidrechters voor deze wedstrijd zijn:

* REF: Bram Van Driessche
* AR1: Jeroen Walschap
* AR2: Mathias Hillaert
* OFF4: Ben Mesotten

Tickets:
Dit is een B-wedstrijd
Dienst Ticketing KVO: http://www.kvo.be/tickets

Online: http://kvo.tickethour.be/kvoostende/homePage.html.
° Tribune A1: Prijzen: €30 en €10 (-16jaar)
° Tribune A2: Prijzen: €30 en €10 (-16jaar)
° Tribune A3: Prijzen: €25 en €10 (-16jaar)
° Tribune B1: Prijzen: €25 en €10 (-16jaar)
° Tribune B2: Prijzen: €30 en €10 (-16jaar)
Er zijn online slechts enkel tickets beschikbaar in het vakken A en B.

Tickets te koop op de Dienst Ticketing:
° A1, A2, A3, B1, B2, B3, indoor seats

[ins]De loketten aan de Versluys Arena zullen open zijn!![/ins]

De KVO medewerkers van de Dienst Ticketing staan steeds ter uwer beschikking voor al uw vragen over tickets, reservatie, prijzen, enz...

Wat denken jullie over deze wedstrijd?
Krijgen we op deze zaterdagavond onze Versluys Arena helemaal vol?


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - johnny - 01-15-2018

scheidsrechters voor de wedstrijd kv.Ostende- kv.Kortrijk

ref: Van Driessche Bram (17)
ar1: Walschap Jeroen (22)
ar2: Hillaert Mathias (15)
off4: Mesotten Ben (48)


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - kavéé - 01-19-2018

Durft de trainer het aan om iets te veranderen na de falende afwerking van dinsdag? Tegen een ploeg in vorm als Kortrijk zal het in ieder geval niet veel simpeler worden dan tegen Genk om het verschil te maken. Ik hoop op een open match waar we iets meer ruimte krijgen vooraan (of zelf iets meer ruimte creëren) en vooral niet achter komen, want dan wordt het moeilijk.

En na de uitlatingen van Siani vrees ik dat er de volgende 2 weken weer een paar last zullen hebben van transferitis. Aan de entourage om op dat vlak de spelers met de meeste goesting te laten starten, wat mij betreft.


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - thirty_one_fan - 01-19-2018

kavéé Wrote:Durft de trainer het aan om iets te veranderen na de falende afwerking van dinsdag? Tegen een ploeg in vorm als Kortrijk zal het in ieder geval niet veel simpeler worden dan tegen Genk om het verschil te maken. Ik hoop op een open match waar we iets meer ruimte krijgen vooraan (of zelf iets meer ruimte creëren) en vooral niet achter komen, want dan wordt het moeilijk.

En na de uitlatingen van Siani vrees ik dat er de volgende 2 weken weer een paar last zullen hebben van transferitis. Aan de entourage om op dat vlak de spelers met de meeste goesting te laten starten, wat mij betreft.
Ze hebben wel geen transferitis als ze hun loon ontvangen , en goed betaald ook waarschijnlijk en is dat is allemaal normaal ?
Als ge betaald wordt moet je ervoor werken zoals iedereen , nee ik heb het warm water niet uitgevonden maar ik wou nogmaals eens mijn gal uitspuwen , het wordt me teveel !!!!
Als ik zonet Charleroi zag spelen; waarom spelen die feller dan kVO , toch niet voor de mooie ogen van Mazu ??


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - Turbof - 01-19-2018

Wij weten toch niet wat er allemaal achter de schermen speelt? Er zijn dit seizoen te veel zaken gebeurd om enkel de schuld bij de spelers te leggen. Het zou me niet verwonderen dat Coucke en Devroe zaken beloven aan spelers en die vervolgens niet nakomen. En dan zien de spelers hun eigen voorzitter het voorbeeld stellen door naar een andere club te gaan, tja hoe zou je zelf zijn dan. En het lijkt me dat je Siani weinig kunt verwijten, is ons boegbeeld en speelt altijd zijn wedstrijd.


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - jantje - 01-20-2018

zeg nu zelf, hoe zou jij reageren , als je het bestuur ziet feesten na een verliesbeurt
heeft het nog met voetbal te maken ??

ge draait daar 90 minuten uw kloten af , in al da niet een ferme regenbui
ge wordt uitgefloten omdat je eens een verkeerde pas geeft of een open doelkans ernaast schopt

ge zit daar met een slecht gevoel omdat je weer die winstpremie niet krijgt

en op een ander plaats zitten ze te feesten, pff wat kan het hen schelen dat er gewonnen of verloren werd

dus ja, hoe moet een voetballer zich bij KVO dan niet voelen ??? stel je even in hun plaats

een voorzitter die met zijn gedachten bij een ander zit
een manager die nog rap geld wil verdienen op gratis gekomen spelers

op de nieuwjaar receptie verkondigen dat er goeie jeugd in de wachtkamer zit
en in dezelfde maand moeten toezien hoe twee beloftvolle jeugdspelers andere oorden gaan opzoeken

tja kavee, of ist nu Café Oostende


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - thirty_one_fan - 01-20-2018

jantje Wrote:zeg nu zelf, hoe zou jij reageren , als je het bestuur ziet feesten na een verliesbeurt
heeft het nog met voetbal te maken ??

ge draait daar 90 minuten uw kloten af , in al da niet een ferme regenbui
ge wordt uitgefloten omdat je eens een verkeerde pas geeft of een open doelkans ernaast schopt

ge zit daar met een slecht gevoel omdat je weer die winstpremie niet krijgt

en op een ander plaats zitten ze te feesten, pff wat kan het hen schelen dat er gewonnen of verloren werd

dus ja, hoe moet een voetballer zich bij KVO dan niet voelen ??? stel je even in hun plaats

een voorzitter die met zijn gedachten bij een ander zit
een manager die nog rap geld wil verdienen op gratis gekomen spelers

op de nieuwjaar receptie verkondigen dat er goeie jeugd in de wachtkamer zit
en in dezelfde maand moeten toezien hoe twee beloftvolle jeugdspelers andere oorden gaan opzoeken

tja kavee, of ist nu Café Oostende
ok , waar of bij wie ligt dan de fout , niet ver zoeken waarschijnlijk ????


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - markos - 01-21-2018

Waarom moest Banda eraf voor Berrier?
Niet veel gezien van Berrier.

Goeie inzet gezien van Canesin. Maar als we zo zullen spelen tegen brugge dan gaan we een pakje slaag krijgen net als Chalala.

Zivco(ipv Gano) en Canesin zou dat geen vuurwerk geven?
Beiden zijn supersnel, dus bal vooruit en maar lopen.


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - johnny - 01-21-2018

speelde één helft ( Berrier) en word alweer afgebroken doe zo voort supporters


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - Strangeloaper - 01-21-2018

De scheids had iets tegen Gano. Bij elk duel werd gefloten in zijn nadeel. Toch wat overdreven!!!!!