MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) (/showthread.php?tid=331)

Pages: 1 2 3


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - Ward - 01-22-2018

Turbof Wrote:Ik ben content dat keun hier eens Tomasevic vernoemt. Om een of andere absurde reden blijkbaar niet geliefd bij onze fans, nochtans samen met Capon de meest constante speler van dit seizoen. Moet niets onderdoen voor Spajic en Kara bij Anderlecht dus zou me niet verwonderen als zijn naam daar al gevallen is. Plus, kan ook op de linksback spelen zoals ie gisteren toonde. Voor mij was hij de man van de match gisteren.
Ook Lombaerts en Capon acteerden sterk, Bossaerts vond ik in het begin erg onzeker, maar herstelde zich goed. Canesin wettigde zijn basisplaats met een sterke eerste helft, tweede helft deemsterde hij met de hele ploeg weg.
Gano was voor mij (opnieuw) de zwakste schakel en ik zeg het nog eens, dat is dus onze duurste inkomende transfer ooit hé. Banda was ook zwak en terecht gewisseld aan de rust, al verwachtte ik toch Vandendriessche, we misten duelkracht op het middenveld, alle tweede ballen waren voor Kortrijk. Totaal geen spel voor Berrier en dat was er ook aan te zien.
Belangrijke drie punten, we zijn gered nu toch?

Tomasevic heeft vorig seizoen na een zeer sterk seizoenbegin enkele zeer zwakke matchen gespeeld als links back - kwam toen uit schorsing of kwetsuur als ik me niet vergis. Blijkbaar is dat bij veel supporters blijven hangen...


[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (20.01.2018) - chuki - 01-22-2018

overgenomen van kvo site
seizoen zit er op voor jonckheere,
Daags na de belangrijke zege tegen KV Kortrijk valt er minder goed nieuws te noteren uit de ziekenboeg: Michiel Jonckheere moet onder het mes en zal wellicht twee a drie maanden buiten strijd zijn. Een tegenvaller voor Michiel, die al een groot deel van dit seizoen miste door diezelfde hielblessure.

Michiel Jonckheere sukkelt al sinds vorig seizoen met een ontsteking aan de hiel. Daardoor kwam hij in Play-off 1 amper nog aan spelen toe. De nodige rust na het seizoen leek aanvankelijk te helpen, maar de pijn verdween nooit echt helemaal. Enkele maanden geleden werd dan beslist om een alternatieve therapie te starten en zo een operatie te vermijden. Dat leek te werken want na een tweetal maanden inactiviteit viel Michiel weer in op het veld van Waasland Beveren. Tijdens de intensieve winterstage stak de pijn echter weer de kop op en werd er beslist om te opereren. Vrijdag gaat Jonckheere onder het mes in Roeselare. Hij zou twee à drie maanden buiten strijd zijn. Een heus pechseizoen dus voor onze middenvelder uit De Panne.
Veel beterschap Michiel !