[JPL] STVV - KV OOSTENDE (01.09.2018) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [JPL] STVV - KV OOSTENDE (01.09.2018) (/showthread.php?tid=361) Pages:
1
2
|
[JPL] STVV - KV OOSTENDE (01.09.2018) - André Van Nieuwenhuysen - 08-26-2018 Na de recente 6 op 6 staan we toch weer mooi in de eerste helft van het klassement. Tijdens de vorige uitwedstrijd waren er veel Kustboys / Kustgirls aanwezig (+-400). Kunnen we dit aantal tijdens deze wedstrijd opnieuw evenaren? Ga jij mee naar STVV en heb je nog geen vervoer? Wel, Kustboys Den As heeft nog enkele plaatsen vrij op haar supportersbus. Deze wedstrijd valt NIET onder de combiregeling: IEDEREEN mag dus ook met eigen vervoer richting STVV (Stayen). RE: [JPL] STVV - KV OOSTENDE (01.09.2018) - johnny - 08-28-2018 Scheidsrechters voor de wedstrijd K.ST.Truidense- KV.Oostende REF: Dierinck Christof (25) AR1: Monteny Kevin (40) AR2: Cremers Jimmy (26) OFF4: Laforge Nicolas (23) RE: [JPL] STVV - KV OOSTENDE (01.09.2018) - Keun - 09-01-2018 Eerste helft veel balbezit met een goeie marquet ... maar onze aanval is om bij te huilen hoe kun je zo een match winnen ???? Zivco wat deed hij zelfs in de ploeg ?? Na ze vorige matchen Hoeveel keer hebben we op het doel van steppe geschoten ?? Ergste is dat zivco meer dan 80 min mag blijven staan ...maar nog erger we hebben geen spitsen Wat mis ik Akpala !! RE: [JPL] STVV - KV OOSTENDE (01.09.2018) - MARCO - 09-01-2018 Zag toch (vooral in de eerste helft) goede vlotte balcirculatie maar geraken absoluut niet aan kansen.Ook goede eerste wedstrijd van de bock. Zivco past absoluut niet in dit systeem en versta niet dat Verheyen hier niet sneller ingrijpt om hem te vervangen.Moet zijn dat onze andere 2 spitsen op training dramatisch zijn. Hier gaat er toch snel een oplossing moeten gevonden worden door de trainingstaf . RE: [JPL] STVV - KV OOSTENDE (01.09.2018) - Keun - 09-02-2018 (09-01-2018, 09:16 PM)MARCO Wrote: Zag toch (vooral in de eerste helft) goede vlotte balcirculatie maar geraken absoluut niet aan kansen.Ook goede eerste wedstrijd van de bock. Vervangen door wie we hebben geen target spits , We speelden altijd de langbal canesin verloor iedere luchtduel tegen die grote verdedigers Debock deed het idd echt niet slecht We schuiven op , keeper en verdediging oké ...nu middenveld al beter juist nog onze aanval op punt krijgen ....maar daarvoor moet je ook materiaal hebben Al zijn er nog een paar landen waar de tranfermarkt nog open is RE: [JPL] STVV - KV OOSTENDE (01.09.2018) - pinanti - 09-02-2018 Qua spitsen zijn we zwak ,1 van de zwakste in eerste klasse. Goals moeten komen van middenvelders , Milo , Faes ,VDD,..... Met Coopman krijgen we gelukkig een aanvallende middenvelder bij. De Bock goed begonnen , stevige speler. Extra spits is nodig. Ik krijg zelfs nog heimwee naar Akpala. Hoeveel ballen van KVO waren gisteren binnen het kader. STVV had geen keeper nodig. RE: [JPL] STVV - KV OOSTENDE (01.09.2018) - Turbof - 09-02-2018 Voor mij is het simpel, met die Zivkovic speel je met tien. Zujn enige sterke punt, zijn snelheid, buit ie niet uit door slechte controles en vooral slechte looplijnen. Daarnaast wint ie geen duels, eigenlik gaat ie ze zelfs niet aan, houdt ie geen enkele bal bij, is hij niet present in de zone van de waarheid ... kortom nul over de hele lijn. Kan devroe hem niet meepakken naar anderlecht, dat moest toch dé vervanger van dimata zijn? Eigenlijk vond ik die fashion nog het meest van al brengen als spits. Zou die es laten starten. Guri geef ik nog voordeel van de twijfel, ik denk wel dat die iets kan. Marquet gaf toch wat extra voetballend vermogen vond ik. Eigenlijk vond ik ons qua balcirculatie misschien wel onze beste match spelen. Maar als je voorin niks hebt lopen. RE: [JPL] STVV - KV OOSTENDE (01.09.2018) - gintonic - 09-02-2018 Ik heb het gehad met die Zivkovic. Zoals Keun aangaf, is gewoon Gano 2.0 Of hij neemt zijn functie met veel meer sérieux, of hij blijft op de bank. RE: [JPL] STVV - KV OOSTENDE (01.09.2018) - Keun - 09-02-2018 (09-02-2018, 09:00 AM)Turbof Wrote: Voor mij is het simpel, met die Zivkovic speel je met tien. Zujn enige sterke punt, zijn snelheid, buit ie niet uit door slechte controles en vooral slechte looplijnen. Daarnaast wint ie geen duels, eigenlik gaat ie ze zelfs niet aan, houdt ie geen enkele bal bij, is hij niet present in de zone van de waarheid ... kortom nul over de hele lijn. Kan devroe hem niet meepakken naar anderlecht, dat moest toch dé vervanger van dimata zijn?Zo denk ik er ook over turbof Ik versta wel niet dat die zivco steeds mag starten en dan nog tot min87 mag blijven staan beetje gebaren dat hij erin vliegt vier stappen zetten en stop Ik snap nog altijd niet dat ze Akpala niet meer wilden ...moeten wij werkelijk jaar lang naar die luie zivco kijken ??? RE: [JPL] STVV - KV OOSTENDE (01.09.2018) - Lucje - 09-02-2018 Zivkovic komt uit de Nederlandse competitie. Daar wordt anders verdedigd dan bij ons. Krijg je als aanvaller veel meer ruimte. Nederlandse spitsen in de Jupiler League, uberhaupt geen succes gegarandeerd. Denk bvb aan deze spelers die vlotjes scoorden over de grens (Vleminckx, Pedersen, Muhren en nog anderen). In een systeem met één spits heb je m.i. een balvaste spits nodig, een targetman, één die de bal kan bijhouden zodanig dat andere offensieve spelers kunnen aansluiten. Dat hebben we helaas niet. Akpala kon dat ook niet zo goed maar was nadrukkelijker aanwezig. Anderzijds moet een spits ook deftig aangespeeld worden. In de omschakeling zijn we wel gevaarlijk zie match tegen Zulte-Waregem bvb. Het schoentje nijpt wanneer we hrt spel moeten maken wegens gebrek aan creativiteit. Laat ons afwachten of onze nieuweling Sander Coopman de spitsen beter kan bedienen. Ik denk dat hij misschien de missing link is. |