MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (06.10.2018) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (06.10.2018) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (06.10.2018) (/showthread.php?tid=368)

Pages: 1 2 3


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (06.10.2018) - pinanti - 10-07-2018

(10-07-2018, 07:15 PM)oostendenaar Wrote: Zou me verbazen als Guri ooit zal voldoen. Ik zie er weinig kwaliteit in. Is niet snel, fysiek en technisch niets speciaal,.. en torinstinct tot nu toe ook onbestaande. Tactisch is er ook nog veel werk aan.
Is ook geen echt jonge gast meer (voor een voetballer). Ik hoop dat hij nog van nut kan zijn, maar vrees er voor.

100 % akkoord.
En ik denk dat veel dit zien ,ook in de sportieve staf.


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (06.10.2018) - Gaston - 10-08-2018

Blijkbaar is het moeilijk wennen aan de nieuwe realiteit.
We lijken wel een verwend cinemapubliek.
Overroepen worden door een trosje cercletrutten, "we willen voetbal zien" tegen standard en zagen na een gelijkspel op verplaatsing...

Gert en Hugo zijn nieuw in hun stiel, maar hebben wel al een ploeg op het veld gekregen ipv elf individuen.
De spelers zijn kwalitatief misschien minder dan vorige jaren, maar maken wel hun truitje nat.
Een aantal spelers moet nog op niveau komen met matchritme of aanpasen aan het Belgisch voetbal.

Voor mij is het glas half vol.


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (06.10.2018) - pinanti - 10-08-2018

(10-08-2018, 01:54 PM)Gaston Wrote: Blijkbaar is het moeilijk wennen aan de nieuwe realiteit.
We lijken wel een verwend cinemapubliek.
Overroepen worden door een trosje cercletrutten, "we willen voetbal zien" tegen standard en zagen na een gelijkspel op verplaatsing...

Gert en Hugo zijn nieuw in hun stiel, maar hebben wel al een ploeg op het veld gekregen ipv elf individuen.
De spelers zijn kwalitatief misschien minder dan vorige jaren, maar maken wel hun truitje nat.
Een aantal spelers moet nog op niveau komen met matchritme of aanpasen aan het Belgisch voetbal.

Voor mij is het glas half vol.
Zo kan je het ook zien.
Maar als je 0-1 voorkomt tegen dit ZEER zwak Beveren en dit niet kan vasthouden , dan is dit erg.
En dat heeft niets te maken met een verwend cinemapubliek en ook niet met zagen.
We hebben 2 punten verloren door domme wissels en dom voetbal.


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (06.10.2018) - MARCO - 10-08-2018

Helemaal akkoord met pinanti....deze weekend hebben we gewoon gefaald tegen een zwakker Beveren . Ook geen topdag van onze trainer door type wissels en timing van de wissels.

Ik denk dat de meeste mensen die aanwezig waren in Beveren ook gezien hebben dat we gewoon de 3 punten daar moesten halen..
Dat is niet zagen maar gewoon een duidelijke vaststelling .

Nu eind story beveren en ons gewoon herpakken voor de volgende match want deze ploeg met Gert Verheyen inbegrepen hebben zekers de goede spirit .


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (06.10.2018) - Gaston - 10-09-2018

(10-08-2018, 08:46 PM)MARCO Wrote: Helemaal akkoord met pinanti....deze weekend hebben we gewoon gefaald tegen een zwakker Beveren . Ook geen topdag van onze trainer door type wissels en timing van de wissels.

Dat weten ze zelf ook wel. Ze gaven het ook toe voor de camera.
Volgens mij is er nog nooit iets verbeterd door te blijven herhalen dat er fouten gemaakt zijn, nadat de betrokkenen het zelf al toegaven.
Dat laatste is volgens mij wel zagen.
Waar ik mij aan stoor is dat sommigen nu al het werk van Broos en Verheyen in twijfel trekken.

(10-08-2018, 08:46 PM)MARCO Wrote: Nu eind story  beveren en ons gewoon herpakken voor de volgende match want deze ploeg met Gert Verheyen  inbegrepen hebben zekers de goede spirit .

Laten we vooral dat onthouden.


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (06.10.2018) - Lucje - 10-09-2018

(10-09-2018, 07:54 AM)Gaston Wrote:
(10-08-2018, 08:46 PM)MARCO Wrote: Helemaal akkoord met pinanti....deze weekend hebben we gewoon gefaald tegen een zwakker Beveren . Ook geen topdag van onze trainer door type wissels en timing van de wissels.

Dat weten ze zelf ook wel. Ze gaven het ook toe voor de camera.
Volgens mij is er nog nooit iets verbeterd door te blijven herhalen dat er fouten gemaakt zijn, nadat de betrokkenen het zelf al toegaven.
Dat laatste is volgens mij wel zagen.
Waar ik mij aan stoor is dat sommigen nu al het werk van Broos en Verheyen in twijfel trekken.

(10-08-2018, 08:46 PM)MARCO Wrote: Nu eind story  beveren en ons gewoon herpakken voor de volgende match want deze ploeg met Gert Verheyen  inbegrepen hebben zekers de goede spirit .

Laten we vooral dat onthouden.

Nee persoonlijk heb alle respect en waardering voor het werk van de trainers en sportief directeur.
Verheyen gaat niet in de fout met de wissels. De vervangen spelers zaten er gewoon fysiek door. Diegenen die invielen deden het helaas niet goed. Kan de trainer toch niet helpen. Hij kan er ze toch niet zelf instampen.


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (06.10.2018) - fonzie - 10-09-2018

In St. Truiden loopt er toch niet meer talent rond dan bij ons. Hun trainer is Anders toch wel een tactisch meesterbrein : Marc Brys. Hij zet met beperkte mogelijkheden knappe resultaten neer met STVV. Dankzij een 13 op 15 en een duidelijk tactisch plan staan de Kanaries in de top 6. Van onze trainer had ik dat ook verwacht. Maar dat Komt er tot op Heden nog niet uit. De punten vallen nog mee maar het spelniveau absoluut niet.


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (06.10.2018) - pinanti - 10-09-2018

(10-09-2018, 02:20 PM)Lucje Wrote: Nee persoonlijk heb alle respect en waardering voor het werk van de trainers en sportief directeur.
Verheyen gaat niet in de fout met de wissels. De vervangen spelers zaten er gewoon fysiek door. Diegenen die invielen deden het helaas niet goed. Kan de trainer toch niet helpen. Hij kan er ze toch niet zelf instampen.

Verheyen gaat wel in fout met zijn wissels : als je na de 0-1 zeer veel ruimte krijgt vooraan , dan zet je daar toch geen Guri ??


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (06.10.2018) - oostendenaar - 10-10-2018

(10-09-2018, 04:15 PM)fonzie Wrote: In St. Truiden loopt er toch niet meer talent rond dan bij ons. Hun trainer is Anders toch wel een tactisch meesterbrein : Marc Brys. Hij zet met beperkte mogelijkheden knappe resultaten neer met STVV. Dankzij een 13 op 15 en een duidelijk tactisch plan staan de Kanaries in de top 6. Van onze trainer had ik dat ook verwacht. Maar dat Komt er tot op Heden nog niet uit. De punten vallen nog mee maar het spelniveau absoluut niet.

Ik denk dat Sint-Triiden toch wel iets meer talent heeft. Die Japanners zijn vrij goed tot zelfs zeer goed, Bezus is in topvorm, hebben heel wat snelheid (iets wat we toch een beetje missen), hebben ook meer technisch vermogen op het middenveld,...


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (06.10.2018) - pinanti - 10-10-2018

(10-10-2018, 05:40 AM)oostendenaar Wrote:
(10-09-2018, 04:15 PM)fonzie Wrote: In St. Truiden loopt er toch niet meer talent rond dan bij ons. Hun trainer is Anders toch wel een tactisch meesterbrein : Marc Brys. Hij zet met beperkte mogelijkheden knappe resultaten neer met STVV. Dankzij een 13 op 15 en een duidelijk tactisch plan staan de Kanaries in de top 6. Van onze trainer had ik dat ook verwacht. Maar dat Komt er tot op Heden nog niet uit. De punten vallen nog mee maar het spelniveau absoluut niet.

Ik denk dat Sint-Triiden toch wel iets meer talent heeft. Die Japanners zijn vrij goed tot zelfs zeer goed, Bezus is in topvorm, hebben heel wat snelheid (iets wat we toch een beetje missen), hebben ook meer technisch vermogen op het middenveld,...

Vind ik ook.