MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
geruchten - Printable Version
Kustboys Forum
geruchten - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Thread: geruchten (/showthread.php?tid=38)



geruchten - johnny - 02-27-2017

gelijk ge nu praat over en de spelers bekritiseerd van KVO dan denk ik dat je niet veel succes gehad heeft als trainer


geruchten - Keun - 02-27-2017

Turbof , noem mijn eens voorzitter die goeie voetbal kenner is .... een goeie voorzitter moet goeie zakenman zijn ! en is omringd door mensen met kennis van zaken
Mc is godsgeschenk voor kvo !!!!
Is Devroe juiste man ??? iedereen heeft daar ze eigen mening over

Hebben we centrale verdediger nodig ? als vervanger voor rozehnal met de tijd oké maar rozehnal is zeker niet afgeschreven want is de beste die er staat !!
Maar Lombaerts kan ook Lb spelen

Maar zeg jij dan eens wie jij zou kopen voor die prijs van Lombaerts ???
Als jij toch voetbalkenner bent
Wie zou jij al kopen ???? En verkopen ???


geruchten - Turbof - 02-27-2017

Het gaat er toch niet om dat MC een godsgeschenk is voor KVO? Iedereen vindt dat wel, maar moet je daarom slaafs denken wat hij denkt, nee toch? Ik ben opgevoed met een kritische, open geest en niet met het gedacht om slaafs de denkwijze van een grote leider te volgen, anders zou ik wel naar Noord-Korea gaan.

Is Devroe de juiste man? Zal wel z'n kwaliteiten hebben maar het grote manco bij KVO is dat hij klaarblijkelijk alleen beslist over transfers en vooral op makelaars afgaat. Ik heb het hier al es gezegd, stel enkele ex-spelers of vakmannen aan als scouts en op lange termijn pluk je daar de vruchten van.

Daarmee kom ik bij je volgende vragen. Ik kan niet antwoorden op je vraag WIE ik zou kopen omdat ikzelf niet op de markt ben en zo heel veel spelers niet ken. Mijn inziens moet je namelijk vooral creatief zijn en spelers ontdekken ipv ze gewoon weg te kopen voor wat dan meestal te veel geld is of voor te veel loon (bvb Pedersen en Akpala). In 1B zitten wel enkele interessante spelers die ik paar keer gezien heb dit jaar. Natuurlijk De Belder, maar ook bij bvb Union zitten wel wat interessante spelers.

Lombaerts, zoals ik al zei, als je die haalt is het niet als linksachter. Ik vind Lombaerts een goeie speler én bovendien een jongen van de streek, maar die positie is simpelweg geen prioriteit, laat staan voor dergelijke bedragen.

Wel prioriteit? Drie posities: linksachter, spelmaker en aanvaller. En een flankaanvaller misschien ook, gezien de bedenkelijke vormcurve van Canesin en in mindere mate El Ghanassy. Dat zijn dus vier plekken waar we versterking meer kunnen gebruiken dan centraal achterin.

Qua spelmaker hebben we een modernere speler nodig dan Berrier, die te veel een ouderwetse tien is en bovendien te onregelmatig. Ene match alles en zelfs briljant, maar dan vijf matchen niets. Té wisselvallig om ons echt op lange termijn naar hoger niveau te tillen. Een modernere tien heeft ook meer volume, loopvermogen en infiltratievermogen. Ik vind Musona trouwens nog steeds het best acteren op die positie.

Daarnaast vind ik ook dat je nog steeds moet streven naar X aantal streekjongens in je kern en vul die dan (vooral aanvallend) aan met buitenlandse kwaliteit. Maar een zekere basis van je ploeg moet altijd Belgisch zijn, dat is meestal de lijm van je ploeg en aanvallend kun je dan voor buitenlanders opteren die het verschil maken. Musona is, samen met Dimata, de beste transfer die we hebben gedaan.

Bon, dat is maar mijn mening hé, maar kvind het erg dat die hier niet mag worden verkondigd Smile


geruchten - Keun - 02-28-2017

Turbof , met een vertrek van een Pederson en Akpala ( berrier) kun je een Lombaerts betalen
Kan op de Lb spelen maar de vraag is zet je hem daar nog ?
club , Gent en Anderlecht willen hem waarom denk dat ze zo aan ze mouw trekken bij kvo
Wij moeten groeien en hebben de centen ( al mag het niet te vlug gaan ) of de andere clubs staan op hun achterpoten dat het niet eerlijk gaat omdat mc ons duwtje heeft
Kijk voetbal draait om geld .... mooiste voorbeeld is man city middenmoot in tweede klas tot de centen van de oliesjeiks aan kwamen
nu komen de chinezen met geld zwaaien
Wat kennen die oliesjeiks van voetbal .... 0,0 !!!!
mc is Belgisch en een hele goeie zakenman waar ik respect voor heb , een Verheylen in de tijd liep met ze kop omhoog en bekeek de gewone supporter van de hoogte aan !!!
Mc zal iedereen groeten van groot naar klein ...geld of geen geld daar heb ik respect voor ! moet hij iets van voetbal kennen neen
al denk ik dat hij het al tegoed versta want die mens komt al van kleins af naar kvo , zat in het bestuur bij club en Lille
Jij zou spelers halen uit 1A ... tja , je kan daarmee gokken maar het heeft ze tijd nodig
Merrier kwam van virton ... en zit nu bij psg maar het zijn maar enkelingen
Ik zou eerder scouten bij grotere clubs bij het b elftal ... want heb nog altijd vragen bij onze scouting denk dat we nog altijd stil blijven staan zijn in de jaren 90 '
Devroe alleen laten beslissen met bevriende managers vind ik niet echt oké , vist ook telkens bij hen omdat het wel wat met geld ga te maken hebben
Maar haalde idd dimata voor geen geld en een musona en een jali , als het goed is moet ik het ook zeggen !


geruchten - jantje - 02-28-2017

Musona en Dimata beste transfers OK,
maar vergeet Marusic niet,
want dat is volgens mij toch de belangrijkste aanwinst , speelt links-rechts, vanachter ,van voor

wordt een beetje in de schaduw geduwd door Dimata, doch is ook een zeer belangrijke speler voor KVO

ik denk als Marusic zich eens gaat mogen uitleven op de rechterflank
dat we nog serieus gaan verschieten , wat die allemaal kan


geruchten - Bobafett - 02-28-2017

spits: de belder (Lierse) : 2j contract resterend
creatieve middenvelder: vargas (AEK Athene) : einde contract
centrale verdediger: lombaerts (zenit) : einde contract
verdedigende middenvelder: Ondrej Petrak (nurnberg (Einde contract)
LB/RB : Stefano Marzo (Heereveen) : 1j contract resterend

wie ik ook eens in de gaten zou houden is : Percy Tau (22j , sundowns) en Valentin Eysseric (24, Nice , einde contract ) , dat zijn 2 flankspelers die wel concurrentie kunnen bieden voor canesin en el ghanasssy, die toch wel heel afwisselend seizoen kennen.


geruchten - Keun - 02-28-2017

Bobafett Wrote:spits: de belder (Lierse) : 2j contract resterend
creatieve middenvelder: vargas (AEK Athene) : einde contract
centrale verdediger: lombaerts (zenit) : einde contract
verdedigende middenvelder: Ondrej Petrak (nurnberg (Einde contract)
LB/RB : Stefano Marzo (Heereveen) : 1j contract resterend

wie ik ook eens in de gaten zou houden is : Percy Tau (22j , sundowns) en Valentin Eysseric (24, Nice , einde contract ) , dat zijn 2 flankspelers die wel concurrentie kunnen bieden voor canesin en el ghanasssy, die toch wel heel afwisselend seizoen kennen.

Bobafett jij zou nog goeie scout zijn Smile

valintine eysseric van Nice zie ik echt niet komen naar kvo al weet je nooit hé
maar nogmaals wij gaan niet scouten in Frankrijk wat ik heel jammer vind , zelf niet bij Lille Sad

Vargas heb ik mij bedenkingen niet in ze kunnen ..wel in ze fitheid

jantje marusic zal wel geen transfer van Devroe zijn , eerder eentje op aandringen van Yves Wink


geruchten - kavéé - 02-28-2017

hoe zit dat eigenlijk met onze eigen scouting? Wordt er in het buitenland structureel gescout? Of gebeurt het meeste via een netwerk van makelaars?


geruchten - tim2pin - 02-28-2017

Bij elke transfer is er wel een beetje geluk gemoeid zeker? Een 100% 'zekere' geslaagde transfers weet je nooit op voorhand.

Spelers uit 1B in het oog houden oké akkoord ... voorbeeld Meunier werd hier aangehaald ... dan hebben wij Cornet gehad, ook van de kweekvijver Virton, we dachten daarmee een nieuwe Depoitre te hebben ontdekt, scoorde voor hij naar KVO kwam 21 keer en was daar een smaakmaker. Maar volledig 'geflopt' (met alle respect) hier bij ons. Om toch maar te duiden ... (maar nu hoor ik het hier al komen ... hij heeft nooit een kans gehad ... Smile )

Al bij al vind ik dat Devroe nu geen zo'n slecht werk heeft geleverd als je zit waar we op vandaag staan. Is dat mede dankzij de Couckedollars? Misschien maar voor niks komt de zon op.

En ik vind nu ook niet dat je het gevoel krijgt dat wij een 'vreemdelingenlegioen' hebben. Jonckheere, Capon, Proto, Siani, Bossaerts, Godeau, Van de wiele, Vanderheyden, Cansin, El Ghanassy, ... zijn toch allemaal (potentiele) A-kernspelers die hun opleiding in België kregen?

Maar dat KVO moet inzetten op een degelijk scouting cel vind ik ook, we zouden daar één van de pioniers kunnen zijn op dat vlak (we hebben de tijd en het geld) want ik krijg de indruk dat scouting bijzaak is geworden in het huidige Belgische voetbal die gedomineerd en gecontroleerd wordt door Mogi Bayat.


geruchten - Bobafett - 03-01-2017

tim2pin Wrote:Bij elke transfer is er wel een beetje geluk gemoeid zeker? Een 100% 'zekere' geslaagde transfers weet je nooit op voorhand.

Spelers uit 1B in het oog houden oké akkoord ... voorbeeld Meunier werd hier aangehaald ... dan hebben wij Cornet gehad, ook van de kweekvijver Virton, we dachten daarmee een nieuwe Depoitre te hebben ontdekt, scoorde voor hij naar KVO kwam 21 keer en was daar een smaakmaker. Maar volledig 'geflopt' (met alle respect) hier bij ons. Om toch maar te duiden ... (maar nu hoor ik het hier al komen ... hij heeft nooit een kans gehad ... Smile )

Al bij al vind ik dat Devroe nu geen zo'n slecht werk heeft geleverd als je zit waar we op vandaag staan. Is dat mede dankzij de Couckedollars? Misschien maar voor niks komt de zon op.

En ik vind nu ook niet dat je het gevoel krijgt dat wij een 'vreemdelingenlegioen' hebben. Jonckheere, Capon, Proto, Siani, Bossaerts, Godeau, Van de wiele, Vanderheyden, Cansin, El Ghanassy, ... zijn toch allemaal (potentiele) A-kernspelers die hun opleiding in België kregen?

Maar dat KVO moet inzetten op een degelijk scouting cel vind ik ook, we zouden daar één van de pioniers kunnen zijn op dat vlak (we hebben de tijd en het geld) want ik krijg de indruk dat scouting bijzaak is geworden in het huidige Belgische voetbal die gedomineerd en gecontroleerd wordt door Mogi Bayat.

mss moet coucke eens investeren in scouts ? bv een scout van zulte waregem of charleroi wegplukken ?