MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
geruchten - Printable Version
Kustboys Forum
geruchten - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Thread: geruchten (/showthread.php?tid=38)



geruchten - Turbof - 04-18-2017

De interpretatie van keun is dus weer net iets anders ?


geruchten - dirk - 04-19-2017

Turbof Wrote:Wel, zijn mening klopt niet. Waaromzouden wij Europees ' moeten ' halen ? Is onze kern dan zoveel beter dan die van Zulte, Genk of Charleroi? We hebben zondag gezien hoe sterk onze bank is ... Twee keer op rij play-off 1 en bekerfinale, fantastisch wat we hebben gedaan, alle rest is bonus. Zou beter eens stoppen met druk leggen bij de spelers met dag Europees verhaal, we zien al twee jaar dat dat alleen maar verlammend werkt.
Laat ons aub eens wat realisme prediken en beseffen dat we geen topclub zijn. Kijk naar aantal toeschouwers in stadion en je weet genoeg.

En Monaco is ook geen topclub want te weinig toeschouwers .


geruchten - Lucje - 04-19-2017

Onze voorzitter zal wel niet het achterste van zijn tong laten zien. De geruchten welke ik na de verloren bekerfinale hoorde worden vandaag bevestigd in het Nieuwsblad.
Persoonlijk ben ik en vele andere mensen heel tevreden met wat we toch nog toe bereikt hebben maar ... er zijn grote ambities, goed betaalde mensen en wanneer het objectief (en dit is zeker en vast interne keuken) niet zal worden bereikt, vrees ik dat er koppen gaan rollen.


geruchten - Keun - 04-19-2017

Lucje Wrote:Onze voorzitter zal wel niet het achterste van zijn tong laten zien. De geruchten welke ik na de verloren bekerfinale hoorde worden vandaag bevestigd in het Nieuwsblad.
Persoonlijk ben ik en vele andere mensen heel tevreden met wat we toch nog toe bereikt hebben maar ... er zijn grote ambities, goed betaalde mensen en wanneer het objectief (en dit is zeker en vast interne keuken) niet zal worden bereikt, vrees ik dat er koppen gaan rollen.

Idd , ik vernam deze ook al na Brussel en als je dan met mensen praat die wekelijks in de vip zitten (bij de bronnen) hoor je idd dit verhaal en vele van die vips volgen mc ze mening !

Het moet vooruit gaan kijk van waar we komen in 4j tijd !! geloof me mc wil en zal Europees spelen !! is het dit seizoen niet is het de volgende en met of zonder Yves .... paar jaar later gaat hij de titel willen zo is mc !! Als hij de juiste mensen op de juiste plaats kan zetten zal het hem lukken ook en kwa toeschouwers gaan ze zeker volgen

Er zijn er hier die vinden dat mc beter zwijgt over Europa en geen druk legt ?? mss waar maar kijk eens naar de kern en het kostenplaatje .... mag je dan iets verlangen ? Denk het wel
Kijk wat hij in de koers deed ... is gewoon top team !!! Daar lag er ook druk als prof moet je daarmee kunnen omgaan

Heel kvo is grote stappen aan het zetten en volgens mij is zitten we nog ver van ons plafond
Vele moeten beseffen dat kvo met een renty een Yannick een poppe voorbij is

We vissen in dezelfde vijver als de topclubs als het over transfers gaat
Proto , Lombaerts enz...

We mogen onze handjes kussen dat we één van de beste voorzitters hebben van het land en ver daar buiten !!
Kan je hem niet volgen kan je nog altijd naar cercle zou ik zeggen .... daar moet niks Wink


geruchten - kohae - 04-19-2017

Ik denk niet dat iemand hier zegt dat MC niets mag verlangen voor zijn investeringen. Ik hoop zelfs dat hij wél een return verlangt. Da's de beste manier om te vermijden dat er centen verbrast worden. Alleen is het niet verstandig om snel en veel druk te zetten. Maar... MC is een slimme jongen, en hij doet dat dan ook niet. In die zin vond ik zijn interview eergisteren net heel slim: beetje kalmeren, nuanceren...

Als je te snel te veel roept, keert dat alleen maar in je gezicht terug als een boemerang. KVO is sowieso al veel van zijn "goodwill-kapitaal" kwijt bij media en neutrale voetbalfans, net omdat er veel centen zijn. Hoe luider je roept, hoe duurder ook de spelers worden die je wilt. Kalm blijven dus... maar nogmaals: dat deed hij uitstekend.

En wat betreft de trainer: mij lijkt het logisch dat de staff elk jaar geëvalueerd wordt. Dat doet elke fatsoenlijke club, elk fatsoenlijk bedrijf. Of dit ook betekent dat Yves geen contractverlenging krijgt, laat ik aan beter geplaatsten over. Bij momenten heeft hij op mij al een heel goeie indruk nagelaten, bij andere zaken stel ik me meer vragen. Maar al bij al lijkt hij het niet slecht te doen, en ik weet zo 1-2-3 niet direct wie het beter zou kunnen. Trouwens, in HNB staat ook duidelijk dat "MC de intentie heeft om het contract te verlengen". Zo in brand zal het dan wel niet staan zeker?

En als ze een betere kunnen krijgen? Waarom niet, zolang ze het maar fair spelen naar de huidige staff. Groot zijn, betekent ook groots zijn in zo'n zaken. Al heb ik daar eigenlijk wel vertrouwen in.

PS: VIP's roddelen & speculeren even veel als de andere supporters, hoor ;-)


geruchten - tim2pin - 04-19-2017

Hoeveel keer hebben we een voorzitter/bestuur 'het vertrouwen' horen uitspreken in een trainer om hem dan 2 weken later buiten te smijten? Ik vind het van eerlijkheid, verstand en klasse getuigen van Marc Coucke om te durven zeggen van kijk we wachten tot na het seizoen om over een verlengd verblijf te spreken. Evalueren en nieuwe doelstellingen zetten. KVO moet zich hierin vinden maar ook Yves, lijkt me niet meer dan normaal. Destijds lijkt het me t.o.v. Fredje ook recht toe recht aan gebeurd, hoe hard dat ook aankomt, eerlijkheid duurt nog altijd het langst.

Wat betreft de ambitie van KVO, we hebben de kans, de middelen, de voorzitter, het momentum, waarom niet het onderste uit de kan halen? De komende jaren kunnen we uitgroeien tot een POI waarde, laat ons dat ook gewoon doen! Of zijn we liever de komende 5 jaar een grijze muis om uiteindelijk terug naar 2de klasse te zakken?
En dat foeftje van we 'kopen' onze ploeg samen ... noem mij eens één speler (buiten Lombaerts volgend jaar mss) die pakweg voor een Zulte Waregem, Kortrijk, Charleroi, Standard, KV Mechelen mits een beetje goed lobbywerk niet haalbaar zou zijn geweest toen ze bij KVO belandde? Ik geloof nog rotsvast geen één!


geruchten - kavéé - 04-20-2017

Wat ik me altijd afvraag. IS het werkelijk zo dat KVO lonen betaalt die gelijkaardig of hoger liggen dan de topclubs? Of is dat gazettepraat van oa Hein die dit beweerde? Ik kan me niet voorstellen dat ons bestuur roekeloos veel zou betalen. Al geloof ik ook niet dat een Proto, Lombaerts voor 'het project' of de mooie ogen van MC naar hier komen.


geruchten - tim2pin - 04-20-2017

In het nieuwsblad staat ook wat meer nieuws rond onze trainersstaf, blijkbaar zou Adnan Custovic gepolst zijn als T1 bij Kortrijk (samen met nog een aantal andere stafleden), al zou Anastasiou daar in pole positie liggen. Kan me inbeelden dat dit ook invloed kan hebben op bepaalde zaken bij KVO.


geruchten - Bobafett - 04-20-2017

als KVO nog een goeie linksback nodig heeft , dat ze dan eens kijken naar Karim Hafez
de door lierse uitgeleende speler aan Lens , heeft zwaar indruk gemaakt en word gevolgt door Ajax , Hoffenheim en Nice
hij is een Egyptische 21jarige met nog een contract van 1 jaar . L.ierse heeft al laten weten bereid te zijn mee te werken aan een uitgaande transfer
hopelijk iemand die dit oppikt


geruchten - tim2pin - 04-21-2017

nieuwsblad Wrote:In de Verenigde Staten zijn ze ervan overtuigd dat de toekomst van de talentvolle spits Cyle ­Larin (22) in België ligt. Hij werd al gelinkt aan Genk en ­Anderlecht, maar volgens Amerikaanse bronnen heeft KV Oostende de beste papieren. Larin voetbalt in de Major Soccer League bij ­Orlando City, dat tweede staat, en wordt beschouwd als een groot ­talent.

De ­19-voudige Canadese interna­tional scoorde nu al vier keer in vijf matchen en was ook de voorbije twee seizoenen goed voor respectievelijk 14 en 17 goals. Zelf droomt de targetspits van de Premier League, maar een Belgische tussenstap is niet uitgesloten. Hij kost wel minstens 3 miljoen euro en lijkt voor KVO alleen maar in aanmerking te ­komen als Landry ­Dimata vertrekt.

trouwens wat betreft de positie van Yves VDH, blijkt nu uit verschillende hoek te komen dat het de intentie is om hem met 3 seizoenen te verlengen maar dat enkel nog een aantal details een definitieve verbintenis in de weg staan.