MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
geruchten - Printable Version
Kustboys Forum
geruchten - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Thread: geruchten (/showthread.php?tid=38)



geruchten - KVODUDE - 05-01-2017

Is pocognoli haalbaar? Vind ik nog steeds een sterke speler


geruchten - dirk - 05-01-2017

Keun Wrote:Devroe welke uitleg is me dat zeg .... waarom koop je dan zoveel spelers voor dezelfde positie en je hou toch je beste spelers en doet de mindere van de hand ... of is dat bij ons anders ??

Vond wel goed dat tijdens en na de match veel rozehnal werd gezongen .... mss eens signaal naar Devroe toe , mss willen de supporters eens speler zien blijven is nog niet veel gebeurd in de kvo geschiedenis .... vroeger moesten we ze verkopen voor de centen

Laat van mij dan maar godeau en of thomasevic vertrekken

En rozehnal kan gerust back up zijn voor Lombaerts !! en thomasevic werd voor de Lb aangetrokken en bossearts kon uit de voeten op de rb ??? maar beide slagen er niet in op de backs ....tja zo heb je idd veel spelers centraal

Keun , waarom is uw haat t.o.v. Devroe zo groot ? Als Lucje schrijft dat MC een grote voorstander is van Bossaerts en Lombaerts centraal in de verdediging kan dit toch onmogelijk de schuld van Devroe zijn , en ja ik zou graag hebben dat Rosehnal blijft .
Heeft hij enkele minder goede transfers afgesloten , maar wie niet ? Het max. ooit betaald voor een speler was € 1.000.000 voor jali , die zeker geen miskoop was , maar dat die nu weg wil en met zijn kop aan het spelen is is niet de schuld van Devroe . Noem mij 1 club in 1ste die nog geen miskopen gedaan heeft en dit voor spelers van ettelijke miljoenen ?
Ja Pedresen was een grote tegenvaller , maar Milic werd vroeger ook door uzelf tot de grond afgebroken en waar staat die nu ? Idem voor Berrier , dit jaar veruit onze beste speler . Betreffend Canesin , vorige zomer dacht die aan een transfer naar Anderlecht , maar die ging niet door . Waren Thomasevic , Cappon en Godeau dan zulke slechte aankopen met dien verstande dat we ervoor betaald hebben en bij vertrek dat we er zouden aan verliezen ?
Anthunes , een speler uit 2de werd ook door U als een uitstekende vervanger voor Lukaku aanzien , maar schiet werkelijk tekort .
Conte was mijns inziens een miskoop en was na een goed jaar bij Anderlecht een belofte , maar was Canesin ook niet in dit geval ?


geruchten - Keun - 05-01-2017

Haat tegen Devroe heb ik totaal niet ..... maar heb soms me bedenkingen hoe hij te werk gaat
Wij kopen bijna altijd bij dezelfde makelaars
Heeft Devroe oog voor jong talent ja .... maar kochten we niet wat teveel "namen" om weinig risico
te nemen
Mijn vraag is wie wil rozehnal niet meer Yves of Devroe ?? mc zal zeker geen bezwaar hebben op langer verblijf van rozehnal daar ben ik bijna zeker van
Bossaerts ziet mc enkel €€ in en terecht

Volgens mij is het eerder Yves die hem niet meer wil
Wat hadden we nodig een kopbalsterke middenvelder en een Lb
Wat hebben we teveel spelers voor zelfde plaats en te weinig op andere plaatsen

Mijn visie is de trainer veel meer inspraak te geven bij de aankopen ... nu krijgt de trainer materiaal die ze soms zelf niet vroegen of kunnen opstellen
Zelf scouten en talent vinden das een goudenzaak voor je club !!


geruchten - ratatouille - 05-01-2017

Keun Wrote:Haat tegen Devroe heb ik totaal niet ..... maar heb soms me bedenkingen hoe hij te werk gaat
Wij kopen bijna altijd bij dezelfde makelaars
Heeft Devroe oog voor jong talent ja .... maar kochten we niet wat teveel "namen" om weinig risico
te nemen
Mijn vraag is wie wil rozehnal niet meer Yves of Devroe ?? mc zal zeker geen bezwaar hebben op langer verblijf van rozehnal daar ben ik bijna zeker van
Bossaerts ziet mc enkel €€ in en terecht

Volgens mij is het eerder Yves die hem niet meer wil
Wat hadden we nodig een kopbalsterke middenvelder en een Lb
Wat hebben we teveel spelers voor zelfde plaats en te weinig op andere plaatsen

Mijn visie is de trainer veel meer inspraak te geven bij de aankopen ... nu krijgt de trainer materiaal die ze soms zelf niet vroegen of kunnen opstellen
Zelf scouten en talent vinden das een goudenzaak voor je club !!


Dus ... je weet weinig maar je veronderstelt veel. Ik vind dat je louter op basis van veronderstellingen nogal fel tekeer gaat tegen bepaalde personen.


geruchten - Ward - 05-01-2017

Keun Wrote:Wij kopen bijna altijd bij dezelfde makelaars

Het is niet omdat je een leugen blijft herhalen, dat het daarmee de waarheid wordt.


geruchten - Ward - 05-01-2017

kohae Wrote:Ik heb zonet eens - uit nieuwsgierigheid - 12 van onze laatste transfers gegoogled: die komen maar liefst uit 10 (!!!) verschillende makelaarsbureaus. Als dat vriendjespolitiek is, kan ik alleen maar besluiten dat Devroe veel vriendjes heeft.

Dus misschien een beetje meer feitelijkheid ipv die cafépraat altijd?

Voor Keun herhaal ik even deze post van kohae...


geruchten - tim2pin - 05-01-2017

aanvullend: Capon, Tomasevic en Marusic lijken mij alvast gekomen op vraag van Yves VDH.


geruchten - Turbof - 05-01-2017

dirk Wrote:
Keun Wrote:Devroe welke uitleg is me dat zeg .... waarom koop je dan zoveel spelers voor dezelfde positie en je hou toch je beste spelers en doet de mindere van de hand ... of is dat bij ons anders ??

Vond wel goed dat tijdens en na de match veel rozehnal werd gezongen .... mss eens signaal naar Devroe toe , mss willen de supporters eens speler zien blijven is nog niet veel gebeurd in de kvo geschiedenis .... vroeger moesten we ze verkopen voor de centen

Laat van mij dan maar godeau en of thomasevic vertrekken

En rozehnal kan gerust back up zijn voor Lombaerts !! en thomasevic werd voor de Lb aangetrokken en bossearts kon uit de voeten op de rb ??? maar beide slagen er niet in op de backs ....tja zo heb je idd veel spelers centraal

Keun , waarom is uw haat t.o.v. Devroe zo groot ? Als Lucje schrijft dat MC een grote voorstander is van Bossaerts en Lombaerts centraal in de verdediging kan dit toch onmogelijk de schuld van Devroe zijn , en ja ik zou graag hebben dat Rosehnal blijft .
Heeft hij enkele minder goede transfers afgesloten , maar wie niet ? Het max. ooit betaald voor een speler was € 1.000.000 voor jali , die zeker geen miskoop was , maar dat die nu weg wil en met zijn kop aan het spelen is is niet de schuld van Devroe . Noem mij 1 club in 1ste die nog geen miskopen gedaan heeft en dit voor spelers van ettelijke miljoenen ?
Ja Pedresen was een grote tegenvaller , maar Milic werd vroeger ook door uzelf tot de grond afgebroken en waar staat die nu ? Idem voor Berrier , dit jaar veruit onze beste speler . Betreffend Canesin , vorige zomer dacht die aan een transfer naar Anderlecht , maar die ging niet door . Waren Thomasevic , Cappon en Godeau dan zulke slechte aankopen met dien verstande dat we ervoor betaald hebben en bij vertrek dat we er zouden aan verliezen ?
Anthunes , een speler uit 2de werd ook door U als een uitstekende vervanger voor Lukaku aanzien , maar schiet werkelijk tekort .
Conte was mijns inziens een miskoop en was na een goed jaar bij Anderlecht een belofte , maar was Canesin ook niet in dit geval ?

Canesin en berrier werden niet door Devroe gehaald.
Feit is dat het niet gezond is dat 1 persoon alle macht heeft , wij zijn wellicht de enige ploeg die zonder scouts werkt.


geruchten - dirk - 05-01-2017

Turbof , als ik U goed begrijp vindt U het ongezond dat MC alle macht heeft . Ik denk dat MC heel goed weet waar hij mee bezig is en als succesrijk ondernemer met ettelijke duizenden werknemers weet wie hij als manager neemt en delegeert , en wees maar gerust , NIEMAND kan of zal een beslissing nemen zonder MC te raadplegen . Er wordt vooral vergeten dat veel goede spelers niet naar KVO komen ,kwamen of wilden komen . En wat scouting betreft : van zodra men weet dat een speler door KVO gevolgd wordt gaat zijn prijs omhoog en springen grotere ploegen op de kar . Wilt U voorbeelden ? Wel denk dan eens aan Hanni , Poulain , Vossen , Diaby , ............. . Dat wij Meité gemist hebben vind ik dan ook niet de schuld van KVO , want MC was aandeelhouder bij Rijsel en daar geloofde men niet in hem . Moest men dan gaan scouten bij een zusterploeg ? Door ons bescheiden budget heeft men nu eenmaal makelaars nodig die eind-contract spelers of goedkope beloften aanbrengen . Daarbij heb ik de indruk dat MC meer en meer Vlaamse of Belgische spelers wil aantrekken en niet zoals Zulte Waregem , Charleroi en Kortrijk op zoek gaat in Frankrijk .


geruchten - neerhof - 05-01-2017

Jullie gissen veel, wat er achter de schermen gebeurd weten er niet veel. Waarom worden spelers niet opgesteld? Dat blijft intern, beter zo houden. We beleven topmomenten. Dus geniet nu.