MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
geruchten - Printable Version
Kustboys Forum
geruchten - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Thread: geruchten (/showthread.php?tid=38)



geruchten - Koene - 05-18-2018

Komaan, je gaat toch geen 35-jarige keeper terughalen? Het is zoals Tim2Pin hier zegt, enkel om de massa tevreden te stellen.

Dan heb ik het al meer voor transfers a la Guri. Jong, snel, talentvol (dat moet er dan wel uitkomen natuurlijk). Wat we gaan nodig hebben is een goeie mix van jeugdig enthousiasme : transfers als Guri (meer van dat graag), D'haese, Bataille, NDembe, Bushiri (die toch bewijzen het niveau wel aan te kunnen), en daarbij dan een reeks ervaren mannen die nog niet 100 jaar oud zijn. Lombaerts zou ik in die optiek wel graag zien blijven maar is het haalbaar? Akpala, geef die vent een contractverlenging zoals hij vraagt.

En dan de doelmannen : als je een nieuwe haalt moet hij 1/ beter zijn dan Dutoit , 2/ niet ouder dan 32. Vind ze maar , die gasten. Willen ze nog komen?


geruchten - Keun - 05-18-2018

Koene Wrote:Komaan, je gaat toch geen 35-jarige keeper terughalen? Het is zoals Tim2Pin hier zegt, enkel om de massa tevreden te stellen.

Dan heb ik het al meer voor transfers a la Guri. Jong, snel, talentvol (dat moet er dan wel uitkomen natuurlijk). Wat we gaan nodig hebben is een goeie mix van jeugdig enthousiasme : transfers als Guri (meer van dat graag), D'haese, Bataille, NDembe, Bushiri (die toch bewijzen het niveau wel aan te kunnen), en daarbij dan een reeks ervaren mannen die nog niet 100 jaar oud zijn. Lombaerts zou ik in die optiek wel graag zien blijven maar is het haalbaar? Akpala, geef die vent een contractverlenging zoals hij vraagt.

En dan de doelmannen : als je een nieuwe haalt moet hij 1/ beter zijn dan Dutoit , 2/ niet ouder dan 32. Vind ze maar , die gasten. Willen ze nog komen?

Proto wil ook terug naar België komen Smile Smile

ik zou persoonlijk zeker die teunckens willen zien komen als voorlopig nr 2 een nr 1 keeper met ervaring liefst coosemans is niet veel beter dan Dutoit vind ik persoonlijk
Dutoit zou ik laten vertrekken maar wie ben ik Smile
Nr 3 zou ovono kunnen zijn maar evengoed een jong talentje

Akpala krijg een jaar maar wil er 2 tja beetje moeilijk ...krijg wel nog contract hé maar 2j ? We moeten ook aan onze toekomst denken waar elke € vanaf nu telt

We hebben broodnodig een spelmaker nodig en liefst 2 iemand met perfecte voorzet


geruchten - Keun - 05-22-2018

Milic en musona zouden al hun 4 jarig contract getekend hebben ..... juist moet er nog een akkoord komen tss de clubs

Tijd om salemaekers in het deal te betrekken zou ik zeggen .... moet spelen maar ga nog weinig minuten krijgen, is toptalentje !!!

eens als mc nog kvo gezind is ?


geruchten - jantje - 05-22-2018

op zijn afscheidsfeest vroeg iemand aan Coucke :
" Je wilde met Anderlecht samenwerken toen je voorzitter was van KVO ,
zal Anderlecht nu willen samenwerken met KVO als jij daar voorzitter bent ?

blijkbaar is die samenwerking alleen in Coucke zijn voordeel
hij krijgt straks drie van onze beste spelers

wat krijgen wij van hem /Anderlecht ??? een schuldaflossing
((voor de schulden die Coucke zelf maakte !!! ))

met Coucke in Oostende was Musona 7 miljoen waard ,
Milic 5 miljoen en voor Nkaka mag je gerust ook 3 miljoen vragen
dus zijn 15 miljoen heeft hij ook terug

alle verbintenissen tussen KVO en Coucke zijn zogezegd voorbij......???
hij heeft zijn investeringen terug (( met winst door verkoop van Dimata, Marusic,Lukaku, El Ghanassy , Proto ... ))
hopelijk laat hij ons nu gerust

of behandeld hij ons zoals het moet , betalen !!!!.... net zoals alle anderen

wij krijgen ze ook niet gratis


geruchten - flodder41 - 05-22-2018

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/816791/done-deal-transfer-nummer-vier-is-binnen-voor-anderlecht-.html


geruchten - MARCO - 05-22-2018

flodder41 Wrote:https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/816791/done-deal-transfer-nummer-vier-is-binnen-voor-anderlecht-.html

Coucke met veel show schulden (waar hij zelf voor een groot deel verantwoordelijk is)kwijtschelden en dan nog voor spotprijs onze beste spelers komen halen.

Hij gaat er nog aan winnen ook en ons slechter achterlaten dan bij zijn komst.


geruchten - MARCO - 05-22-2018

Volgens mij wel hoog tijd dat we eens iets horen van Callant ..Graag zou ik zijn opinie eens horen..
Ik heb de indruk dat coucke eigenlijk KVO aan het runnen is als een satellietclub van anderlecht en Callant gewoon een stroman is.

Hopelijk heb ik het verkeerd voor.


geruchten - Keun - 05-22-2018

MARCO Wrote:Volgens mij wel hoog tijd dat we eens iets horen van Callant ..Graag zou ik zijn opinie eens horen..
Ik heb de indruk dat coucke eigenlijk KVO aan het runnen is als een satellietclub van anderlecht en Callant gewoon een stroman is.

Hopelijk heb ik het verkeerd voor.

Voila nog iemand met dat gevoel !

Callant ga niet reageren ( ze baas zit in Brussel ) ... 3 van onze sterkhouders weg naar Anderlecht ...wat een toeval zeg !

spelers die we kwijt moeten ...willen niet weg of geraken we gewoon aan de straat niet kwijt !

Devroe had al dealtje gesloten vooraf met nkaka ..... ik wist al veel langer dat Devroe voor zulke zaken in staat was

was zo bij ze vorige clubs ook al wat telt is €€€€€€€ voor hem hij is geen haar beter als al die makelaars

Callant beloofd ons een play off 1 ploeg en een budget verhoging ( zit ook in onze abo prijs) ..... wel mijn vraag is wie ga je aantrekken voor een berrier , musona, milic en eventueel nkaka ??? Gehuurde u19 spelers ???

Waar zijn de centen van dimata , lukaku , marusic ,proto enz... naar toe ??

Het begint meer en meer te stinken .... en dat is geen spijkers op laagwater zoeken maar realiteit !!


geruchten - tim2pin - 05-22-2018

Anderzijds veel activiteit is er nog niet geweest é:

- trainerswissel (Custo <--> Verheyen)
- 1 aanwinst (Guri)
- 2 vertrekkers (Jali & Vanhamel)

De rest lijkt me allemaal nog wat voorbarig om echt conclusies te kunnen trekken.

En dat Milic en Musona gingen vertrekken leek me nu toch ook al duidelijk en de volgende stap in België is Brugge, Anderlecht, Gent?, Standard? of Genk? dus ook weer niet zo onlogisch want geef nu zelf toe welke buitenlandse club zit te wachten op een Musona of een Milic?
Er is ook nog niets gekend rond verkoopprijzen of rond de deal(s) op zich (doorverkoopclausule, huurspelers ...), ik zou die eerst even willen afwachten.
En de bedragen die Devroe vroeger op Musona plakte ala 6 à 8 miljoen euro leek me toch eerder om clubs af te schrikken dan om echt een bod in die grootorde binnen te krijgen.


geruchten - Keun - 05-22-2018

was Het vroeger niet dat clubs eerst tot een akkoord moesten komen voor de speler ze handtekening zette ?

milic en musona getekend voor 4 seizoenen ?? Maar voor de buitenwereld zouden clubs nog moeten tot overkomst komen .... mc is baas van Anderlecht en kvo dat is mij visie