MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
geruchten - Printable Version
Kustboys Forum
geruchten - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Thread: geruchten (/showthread.php?tid=38)



RE: geruchten - Turbof - 07-31-2019

(07-31-2019, 07:13 PM)Keun Wrote:
(07-31-2019, 06:14 PM)Homer Wrote:
(07-31-2019, 11:59 AM)Keun Wrote:
(07-31-2019, 10:42 AM)Scooby Wrote: Blijkbaar duurt de zoektocht naar een spits vrij lang, het zal voor een volgende woensdag zijn, denk ik

Orlans ga toch niet liegen tegen ze eigen aanhang he  Huh  Cool

Ewel, waar blijft die spits? Woensdag is bijna voorbij. Of was het om de supporters weer wat te sussen...
Sussen?.... Morgen... Overmorgen..... Zeker volgende week... Dan ten laatste woensdag 
Een scout lijst met tal van spitsen?? 
Zeg dan beter niks 

Straks 2 speeldag voorbij en nog steeds niemand.... Zelden meegemaakt bij ons 
Ze weten al maanden dat we niks hebben vooraan.... Straks is het eind aug... Of word het wintertranfer

Zelden meegemaakt??? Ik herinner me anders maar al te goed de jaren in tweede klasse waarbij we nog transfers deden op laatste stekje. Of waarbij we testers hadden a la Pernis. Wanneer gaan sommigen hier eens beseffen dat het coucke tijdperk over is? We kunnen niet meer met geld gooien. Liever een goede spits aantrekken op speeldag 4 dan een zwakke twee weken voor de competitie start. Kwaliteit primeert nu. En op dat vlak heb ik veel vertrouwen in Ghysel.

We winnen op Anderlecht en nog kunnen sommigen het niet laten van te ertefreten .


RE: geruchten - pinanti - 07-31-2019

(07-31-2019, 11:06 AM)jantje Wrote:
(07-31-2019, 10:42 AM)Scooby Wrote: Blijkbaar duurt de zoektocht naar een spits vrij lang, het zal voor een volgende woensdag zijn, denk ik

Romelu tekent straks bij Juve,......  djuu weer te weinig geboden zeker  Angry

Romelu past niet in ons systeem Tongue Tongue
We hebben nog 45 minuten : een ganse speelhelft Smile


RE: geruchten - oostendenaar - 07-31-2019

(07-31-2019, 08:45 PM)Turbof Wrote:
(07-31-2019, 07:13 PM)Keun Wrote:
(07-31-2019, 06:14 PM)Homer Wrote:
(07-31-2019, 11:59 AM)Keun Wrote:
(07-31-2019, 10:42 AM)Scooby Wrote: Blijkbaar duurt de zoektocht naar een spits vrij lang, het zal voor een volgende woensdag zijn, denk ik

Orlans ga toch niet liegen tegen ze eigen aanhang he  Huh  Cool

Ewel, waar blijft die spits? Woensdag is bijna voorbij. Of was het om de supporters weer wat te sussen...
Sussen?.... Morgen... Overmorgen..... Zeker volgende week... Dan ten laatste woensdag 
Een scout lijst met tal van spitsen?? 
Zeg dan beter niks 

Straks 2 speeldag voorbij en nog steeds niemand.... Zelden meegemaakt bij ons 
Ze weten al maanden dat we niks hebben vooraan.... Straks is het eind aug... Of word het wintertranfer

Zelden meegemaakt??? Ik herinner me anders maar al te goed de jaren in tweede klasse waarbij we nog transfers deden op laatste stekje. Of waarbij we testers hadden a la Pernis. Wanneer gaan sommigen hier eens beseffen dat het coucke tijdperk over is? We kunnen niet meer met geld gooien. Liever een goede spits aantrekken op speeldag 4 dan een zwakke twee weken voor de competitie start. Kwaliteit primeert nu. En op dat vlak heb ik veel vertrouwen in Ghysel.

We winnen op Anderlecht en nog kunnen sommigen het niet laten van te ertefreten .
Helemaal akkoord!


RE: geruchten - geert - 08-01-2019

Volgens hln was er iets met sigurdarson
https://www.transfermarkt.com/bjorn-sigurdarson/profil/spieler/88016
Maar gaat de deal niet door


RE: geruchten - fonzie - 08-01-2019

De 28-jarige IJslander Björn Sigurdarson had een akkoord met KV Oostende en er was ook een deal met Rostov, maar de deal sprong alsnog af. De aanvaller kwam niet echt meer aan spelen toe in Rusland, waar Rostov hem anderhalf jaar geleden voor twee miljoen euro had weggehaald bij Molde.

Bij de Noorse club had hij indruk gemaakt met 20 doelpunten in 38 wedstrijden en voordien speelde hij ook voor Wolverhampton en Lillestrom. Sigurdarson is ook een international bij IJsland.


RE: geruchten - jantje - 08-01-2019

het enige dat ze ons konden geven is de naam
Björn Sigurdarson ,weer een spits die niet komt net zoals Vetokele
alléé we hebben toch al dat, al de vorige die niet gekomen zijn, dat blijft gissen wie het was
op naar de volgende
dat smaakt naar zoethoudertjes ,
ik begin erin te geloven , dat ze er eerst drie moeten verkopen om één te kunnen huren
het probleem is ......er is geen interesse in onze spelers die weg moeten

én Tommeke Desputter scoorde intussen weeral voor Knokke :p


RE: geruchten - Homer - 08-01-2019

(08-01-2019, 06:04 AM)fonzie Wrote: De 28-jarige IJslander Björn Sigurdarson had een akkoord met KV Oostende en er was ook een deal met Rostov, maar de deal sprong alsnog af. De aanvaller kwam niet echt meer aan spelen toe in Rusland, waar Rostov hem anderhalf jaar geleden voor twee miljoen euro had weggehaald bij Molde.

Bij de Noorse club had hij indruk gemaakt met 20 doelpunten in 38 wedstrijden en voordien speelde hij ook voor Wolverhampton en Lillestrom. Sigurdarson is ook een international bij IJsland.

Er was een akkoord met de speler én met de club en de deal sprong toch nog af??? Ik heb hier toch wel mijn bedenkingen bij hoe dat mogelijk is... Inderdaad...we zullen nog een tijdje aan het lijntje gehouden worden. Waar zijn ze in godsnaam mee bezig. En 't is niet omdat je Anderlecht klopt dat je op het einde van het seizoen CL zal halen hoor. Eén zwaluw maakt de lente niet...


RE: geruchten - Socrates - 08-01-2019

(08-01-2019, 06:37 AM)Homer Wrote:
(08-01-2019, 06:04 AM)fonzie Wrote: De 28-jarige IJslander Björn Sigurdarson had een akkoord met KV Oostende en er was ook een deal met Rostov, maar de deal sprong alsnog af. De aanvaller kwam niet echt meer aan spelen toe in Rusland, waar Rostov hem anderhalf jaar geleden voor twee miljoen euro had weggehaald bij Molde.

Bij de Noorse club had hij indruk gemaakt met 20 doelpunten in 38 wedstrijden en voordien speelde hij ook voor Wolverhampton en Lillestrom. Sigurdarson is ook een international bij IJsland.

Er was een akkoord met de speler én met de club en de deal sprong toch nog af??? Ik heb hier toch wel mijn bedenkingen bij hoe dat mogelijk is... Inderdaad...we zullen nog een tijdje aan het lijntje gehouden worden. Waar zijn ze in godsnaam mee bezig. En 't is niet omdat je Anderlecht klopt dat je op het einde van het seizoen CL zal halen hoor. Eén zwaluw maakt de lente niet...
En jij denkt dat een akkoord met speler en club genoeg is voor een transfer af te ronden ... je vergeet dat alle prof spelers nog een contract met iemand anders hebben .... hun makelaar !


RE: geruchten - Scooby - 08-01-2019

Jammer, terug naar af. Of heeft KVO een plan B of C.

We weten niet wat er fout liep, maar als KVO en de speler + vorige club akkoord waren mogen we KVO niet de schuld geven.


RE: geruchten - fonzie - 08-01-2019

Plan B : Sylla