MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
geruchten - Printable Version
Kustboys Forum
geruchten - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Thread: geruchten (/showthread.php?tid=38)



RE: geruchten - JulianoMmano - 02-09-2020

Bataille, Dhaese, Skulason, Hjulsager en (hopelijk nog een extra seizoen) Palaversa, daarrond moet volgend jaar de ploeg gebouwd worden!
Met Capon, Vdd en Akpala erbij die altijd hun truitje nat maken voor KVO zitten we aan 8 spelers.
Moet erbij komen: een betrouwbare keeper (Coosemans?), 2 centrale verdedigers (Sanneh?, Bossaerts?, Milic?) en een snelle scorende spits (Musona?)

En dan heb je volgende ploeg:
Coosemans
Bataille - Sanneh - Milic - Skulason
Palaversa - VDD - Hjulsager
Dhaese - Akpala - Musona

Wat denken jullie?


RE: geruchten - Turbof - 02-09-2020

Wat ik denk ? Dat je met jouw ploeg opnieuw tegen degradatie voetbalt.

En Bossaerts, seriously ??


RE: geruchten - Lucje - 02-09-2020

<div>[quote="Turbof" pid='17663' dateline='1581238227']
Wat ik denk ? Dat je met jouw ploeg opnieuw tegen degradatie voetbalt.

En Bossaerts, seriously ??
BOSSAERTS ? aub zeg die heeft het mentaal te moeilijk tenzij je er een ziekteverzekering bij neemt.

Geef mij maar die lange Kroatische spits van Moeskroen. Heeft ons al twee maal de das omgedaan. Slimme speler ofwel zijn het bij ons achteraan prutsers.
We hebben voetballen vermogen nodig het middenveld. Met allemaal werkers gaat het meestal niet altijd lukken.


RE: geruchten - markos - 02-19-2020

Zoals ik al vermelde spelen er in Zeeland ook wat talenten bij de lokale ploegen.
De meesten gaan spelen rond Rotterdam, terwijl mits goeie begeleiding enkelen ook bij KVO zouden kunnen spelen.

Een oproep naar gastgezinnen zou welkom zijn. KDB, jawel diene van Man City verbleef bij een gastgezin toen hij bij Genk speelde...

Had graag deze Zeeuwse speler bij KVO gezien, Bradley de Nooijer, een linksback die gratis naar Vittoria verhuisde...
Heeft inzicht en is wat groter dan onze huidige linksbacks...


RE: geruchten - Keun - 02-25-2020

Gent heeft interesse in Jelle


RE: geruchten - jantje - 02-25-2020

de geruchtenmolen is op gang geschoten

KV Kortrijk had al eerder zijn belangstelling getoond voor Vandendriesche
nu komt ook de naam van Jonckheere op het toneel

én AA Gent zou nu zijn pijlen op onze Bataille gericht hebben
als zij méér dan 25 miljoen euro willen voor David
dan mag KVO toch 5 miljoen vragen voor zijn belofte international of niet soms

of gaat Ghysel weer tevreden zijn met een appel en een ei
en ergens een afgedankte speler die niet meer mee kan bij Gent
of is het bij KVO alleen nog te doen om van alle dure contracten af te geraken
hoeveel spelers zijn er de laatste tijd niet gratis vertrokken of toch bijna gratis

Rozehnal ,Tomasevic,Bushiri , Canesin, Banda , Rajsal, Bah.....
allemaal spelers waarvoor betaald werd en het bracht niets op als ze vertrokken zijn

en voor de ouderen onder ons
hebben jullie ook dat déja-vu gevoel
toen ASO in 1970 in eerste klasse ging spelen
en nog voor het einde van het seizoen ,
meer dan de helft van de ploeg wist dat ze weg gingen
de degradatie was een feit


RE: geruchten - Gaston - 02-25-2020

(02-25-2020, 07:42 AM)jantje Wrote: de geruchtenmolen is op gang geschoten

KV Kortrijk had al eerder zijn belangstelling getoond voor Vandendriesche
nu komt ook de naam van Jonckheere op het toneel

én AA Gent zou nu zijn pijlen op onze Bataille gericht hebben

Vandendriesche heeft een couckecontract, die zijn we sowieso kwijt.
Voor mij is dat geen drama. Hij heeft een geweldige wedstrijdmentaliteit, maar zijn passing is niet goed genoeg voor een centrale rol.

Jonckheere kreeg dit seizoen een eenjarig contract, nadat hij 2 seizoenen in de lappenmand lag.
Die zou al lang een nieuw contract gekregen moeten hebben. Zo'n slimme, nuttige clubspeler met een uitstekende mentaliteit moet gekoesterd worden. Ik begrijp niet dat hij zo weinig speelgelegenheid krijgt. Zeker in de degradatiestrijd moet je niet starten met huurlingen die weten dat ze volgend seizoen ergens anders terecht kunnen (zoals tegen kvk...).

Dat er voor Bataille belangstelling komt is normaal. Die gaan we, vrees ik, geen jaren meer kunnen houden. Zeker niet als we degraderen.


RE: geruchten - Turbof - 02-25-2020

Ik snap ook dat niet dat je Jonckheere niet gewoon een verlenging aanbiedt. Een clubman pur sang die niet zaagt als ie op de bank zit. Zulke mannen moet je koesteren. Zelfs al is ie na zijn blessure iets minder dan voorheen. Al kan ik wel begrijpen dat het midden een overname moeilijk is om te praten over verlengingen. Die amerikanen zullen ook al hun zegje willen doen. Spijtig genoeg zullen die mannen wellicht niet wakker liggen van streekspelers. Ik vrees dat we in de toekomst vooral een opleidings en investeringsclub zullen worden. Hopelijk verliezen we onze ziel niet.

Ik bedenk me trouwens dat Michiel door veel fans ook niet naar waarde wordt geschat. Kvo kondigt aan dat het zijn 200ste match was en meer dan een lauw applaus kon er niet vanaf. Op een ander zou er wellicht een levensgroot spandoek hangen voor dergelijk boegbeeld.


RE: geruchten - Gaston - 02-25-2020

Ja, de Amerikanen gaan beslissen over het sportieve. In samenspraak met Ghysel dacht ik.
Hopelijk heeft nonkel Guy genoeg in de pap te brokken om de echte Ostendboys langer aan KVO te binden.
Ook als opleidingsclub heb je een stabiele basis nodig. In die optiek zou ik trouwens ook Neto en Vargas niet te snel afschrijven.

Voor veel supporters is Michiel niet aaibaar of blits genoeg, denk ik.
Regelmatig met de kleine op de arm poseren kan wonderen doen of anders zijn haar laten groeien en in een knotje draaien.


RE: geruchten - Lucje - 02-25-2020

Hoop echt dat Bataille blijft en Jonckheere een contractverlenging zal bekomen.
Wat Vandendriessche betreft deel ik de mening van Gaston.
Weeral is AA Gent op zoek naar nieuwe rechtsachter, de zoveelste in de rij. Voor de aanval hebben ze spelers genoeg. Jelle goed nadenken aub.