MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
geruchten - Printable Version
Kustboys Forum
geruchten - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Thread: geruchten (/showthread.php?tid=38)



RE: geruchten - MARCO - 05-28-2021

(05-28-2021, 07:09 AM)jantje Wrote: Hjulsager  kiest Gent boven Anderlecht  (Nieuwsblad)

alléé de leegloop is begonnen

ik denk dat de vroege vogels het al beklagen dat ze hun abonnement hernieuwd hebben
we horen en lezen alleen maar namen van spelers die gaan vertrekken
Ik ben 1 van die vroege vogels en ben mij heel goed  bewust dat we HEEL VEEL spelers van onze kern gaan kwijtspelen MAAR ik heb absoluut geen spijt van mijn abonnement hernieuwing....een KVO fan steunt zijn ploeg in goede en slechte dagen.


RE: geruchten - tim2pin - 05-28-2021

@jantje, ben jij nu serieus? Na zo'n seizoen beklagen dat je je abo verlengt ...

Bij mijn weten is enkel Sakala, Vandendriessche en Guri (en Skulason) al definitief weg.

Hjulsager, Theate, Bataille, Hendry, Blessin ... zijn bij mijn weten nog steeds bij de club.

Het seizoen is 5 dagen gedaan, ... we hebben hier toch al een aantal inkomende geruchten gehoord. En dat het geen Colin Coosemansen of Oliviers Deschachten gaan zijn, dat is nu wel al duidelijk met onze nieuwe bazen.

Ganaye liet ook al verstaan dat ze voor elke eventuele vertrekker al 3 opties achter de hand hebben en dat zullen goedkope, onbekende vogels zijn. En dat kan goed lopen (zie dit seizoen) en dat kan ook volgens plan verlopen (= niet degraderen).

Vorige seizoen waren we 2 weken voor de competitiestart met 9 spelers onder contract ... de rest is geschiedenis.


RE: geruchten - pinanti - 05-28-2021

(05-28-2021, 10:26 AM)MARCO Wrote:
(05-28-2021, 07:09 AM)jantje Wrote: Hjulsager  kiest Gent boven Anderlecht  (Nieuwsblad)

alléé de leegloop is begonnen

ik denk dat de vroege vogels het al beklagen dat ze hun abonnement hernieuwd hebben
we horen en lezen alleen maar namen van spelers die gaan vertrekken
Ik ben 1 van die vroege vogels en ben mij heel goed  bewust dat we HEEL VEEL spelers van onze kern gaan kwijtspelen MAAR ik heb absoluut geen spijt van mijn abonnement hernieuwing....een KVO fan steunt zijn ploeg in goede en slechte dagen.
Ik ben ook een vroege vogel en heb ook geen spijt van mijn 3 nieuwe abo's.
Ben benieuwd naar de nieuwkomers .
Een beetje optimisme kan nooit geen kwaad. Smile Smile


RE: geruchten - markos - 05-28-2021

Conditietrainer Gino Caen(AA Gentp moet op zoek naar nieuwe uitdaging.
Gino kent de club en heeft ook een trainersdiploma...

Lois Openda mag weg bij club...lol

https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/hoe-ziet-de-kern-van-kv-oostende-er-volgend-seizoen-uit-weinig-zekerheden-veel-vraagtekens~aa808b35/

Duidelijkheid
Terwijl over aflopende contracten normaal gezien al rond de jaarwisseling wordt onderhandeld, krabben veel spelers zich met de maand juni voor de deur nog altijd achter de oren. Tegelijk beginnen de voorbereidingen op het nieuwe seizoen al op 16 juni. Zouden de spelers zonder contract zich straks moeten melden voor twee weekjes training? Nee, toch? We proberen executive president Gauthier Ganaye al een hele week te contacteren voor extra toelichting, maar de sportief verantwoordelijke is tot dusver onbereikbaar voor commentaar.


RE: geruchten - jantje - 05-29-2021

door de corona maatregelen, zullen de nieuwe spelers hun land niet mogen verlaten of België binnenkomen zeker  ??? Cool

ik had nochtans toch ergens gelezen dat de trainer* (( ))  de trainingen zou starten met een voltallige kern

om van de eerste keer "het systeem" erin te krijgen

spelers die achteraf aansluiten hebben het soms moeilijk , en beginnen met een achterstand 

mo ja, we zijn nerveus en ongeduldig gemaakt door die andere ploegen die dagelijks nieuwe spelers binnenhalen

we hebben nog ruimschoots de tijd, ze beginnen pas te trainen binnen een  18 dagen hé  Big Grin


RE: geruchten - Keun - 05-29-2021

(05-29-2021, 08:27 AM)jantje Wrote: door de corona maatregelen, zullen de nieuwe spelers hun land niet mogen verlaten of België binnenkomen zeker  ??? Cool

ik had nochtans toch ergens gelezen dat de trainer* (( ))  de trainingen zou starten met een voltallige kern

om van de eerste keer "het systeem" erin te krijgen

spelers die achteraf aansluiten hebben het soms moeilijk , en beginnen met een achterstand 

mo ja, we zijn nerveus en ongeduldig gemaakt door die andere ploegen die dagelijks nieuwe spelers binnenhalen

we hebben nog ruimschoots de tijd, ze beginnen pas te trainen binnen een  18 dagen hé  Big Grin
Laat ons zeggen dat onze kern voor 70% zal vertrekken en verkocht worden incl de trainer daarvoor kocht de Amerikaan kvo

Dus volgend seizoen weer nieuwe kern nieuwe trainer enz... enz...
Die mannen hebben geen voeling met de supporters juist met hun $$$$$$$$$ dus hopen dat ze terug kwaliteit vinden en hoop vooral eens deftige keeper of toch een sterke concurrent voor onze nr 1


RE: geruchten - jantje - 05-29-2021

(05-29-2021, 10:04 AM)Keun Wrote: Dus volgend seizoen weer nieuwe kern nieuwe trainer enz... enz...
Die mannen hebben geen voeling met de supporters juist met hun $$$$$$$$$ dus hopen dat ze terug kwaliteit vinden en hoop vooral eens deftige keeper of toch een sterke concurrent voor onze nr 1


KVO viert zijn 40ste verjaardag, hopelijk niet met degradatievoetbal  ,  pfff
 dit seizoen mag voor herhaling vatbaar zijn of zelfs beter  Tongue


RE: geruchten - Keun - 05-30-2021

D'arpino kunnen we ook aan ons lijstje toevoegen hij wil ook andere oorden opzoeken
Als er 1 is dat ik zou houden is het zeker hem 
en een ploeg rond hem bouwen 

Zouden we niet beter lijstje maken wie wel nog bij kvo ga spelen volgend seizoen

Heeft er nu echt niemand interesse in Hubert??


RE: geruchten - jantje - 05-30-2021

(05-30-2021, 06:39 AM)Keun Wrote: D'arpino kunnen we ook aan ons lijstje toevoegen hij wil ook andere oorden opzoeken
Als er 1 is dat ik zou houden is het zeker hem 
en een ploeg rond hem bouwen 

Zouden we niet beter lijstje maken wie wel nog bij kvo ga spelen volgend seizoen

Heeft er nu echt niemand interesse in Hubert??

één ding is zeker, als we alles moeten geloven........zullen de miljoenen binnenstromen , het is ooit anders geweest   Cool

Theate.....Bataille....Hjulsager.....(  Hendry,  als ze de optie lichten en doorverkopen ) 

jammer dat Sakala , Vandendriessche niets opgebracht hebben , 
aléé gow, ze verdienen er toch iets aan, hun dure contracten moeten niet meer betaald worden


RE: geruchten - MARCO - 05-30-2021

Ja ganaye gaat nogal wat werk hebben..volgende basisspelers gaan we volgens mij zeker kwijt zijn nl vdd,sakala,hendry,d arpino,hjulsaeger,theate,bataille en en er kunnen er nog weggaan(bvb de Duitsers als onze trainer wat ik vrees ook weggaat).