MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
geruchten - Printable Version
Kustboys Forum
geruchten - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Thread: geruchten (/showthread.php?tid=38)



RE: geruchten - jantje - 05-30-2021

(05-30-2021, 09:49 AM)MARCO Wrote: Ja ganaye gaat nogal wat werk hebben..volgende basisspelers gaan we volgens mij zeker kwijt zijn nl vdd,sakala,hendry,d arpino,hjulsaeger,theate,bataille en en er kunnen er nog weggaan(bvb de Duitsers als onze trainer wat ik vrees ook weggaat).

hij kan uit 5 andere ploegen gaan kiezen, en 't zal hem niet veel kosten  Big Grin

Kenny Rocha Santos AS Nancy zou de eerste zijn (een middenvelder scoorde goed 6 en gaf 9 assist )


RE: geruchten - fonzie - 05-31-2021

Oostende zag Kevin Vandendriessche naar Kortrijk vertrekken, terwijl Andrew Hjulsager mogelijk naar Gent (of Anderlecht of het buitenland) zal verkassen.
En dus hebben ze middenvelders nodig bij De Kustboys, zoveel is duidelijk. Een prioriteit maken ze er zelfs van.
[Image: 4Xykz3KGMnp6N4V8YDtoPn_4l0nRdutSqupRBCTN...250-p-e365]
© photonews

Kenny Rocha Santos zou wel eens de nieuwkomer kunnen zijn, weet alvast Het Nieuwsblad te melden op maandag.
De 21-jarige middenvelder van Nancy zorgde dit seizoen voor 6 goals en 9 assists in de Ligue 2 en is klaar voor een stap hogerop.



RE: geruchten - tim2pin - 05-31-2021

Binnen 10 minuutjes de aankondiging van een nieuwe transfer! Ik ben benieuwd, zal hoogstwaarschijnlijk die Medley of Santos worden veronderstel ik?


RE: geruchten - MARCO - 06-02-2021

Gannaye heeft gisteren aan de Nancy fc fans(waar hij ook CEO is) een volledig overzicht gegeven van zijn actuele visie/status over transfers en verwachtingen.

Zou goed zijn dat hij dit ook eens doet voor wat betreft KVO.

Hopelijk horen we snel iets van hem.


RE: geruchten - markos - 06-02-2021

Sven Vermant zou aangeboden zijn op KVO als onze Alex zou vertrekken.

Dezelfde makelaar heeft een Belgische speler in zijn zak die GG graag wil als versterking voor KVO of AS Nancy...
Hij doet de transfers voor beide ploegen dus kan hij wat onderhandelen.

(06-02-2021, 08:55 AM)MARCO Wrote: Gannaye heeft gisteren aan de Nancy fc fans(waar hij ook CEO is) een volledig overzicht gegeven van zijn actuele visie/status over transfers en verwachtingen.

Zou goed zijn dat hij dit ook eens doet voor wat betreft KVO.

Hopelijk horen we snel iets van hem.

In mijn beste Frans:

Twee weken voor de hervatting van de training maakt president Gauthier Ganaye de balans op van de lopende dossiers van deze transferperiode. De aanwervingen moeten binnenkort worden geformaliseerd.

Kenny Rocha heeft zich vandaag aangemeld bij KV Oostende. Hij wilde niet bij ASNL blijven?

Kenny was een belangrijke speler in de ploeg en daarom probeerde ik hem uit te breiden naar Nancy. Het was mijn nummer één optie. Hij legde me heel duidelijk en wekenlang uit dat hij weg wilde. Zijn contract bij ASNL liep af en clubs uit de Ligue 1 hebben interesse getoond. Ik haalde toen de Oostende-kaart tevoorschijn en hij stemde ermee in om aan dit project deel te nemen. Het is goed voor onze groep omdat het bij ons blijft. Zo gaat het goede werk dat ASNL de afgelopen twee jaar met Kenny heeft gedaan niet verloren.



Amine Bassi had ook andere sportieve ambities...

Hij is de eerste speler die ik ontmoette na mijn aantreden. We begrepen al snel dat hij niet wilde verlengen omdat hij in de Ligue 2 was geweest. Het was snel genoeg duidelijk.



Misschien is het frustrerender voor Christopher Wooh...

De discussies zijn gestopt. Het is echt jammer om een ​​product van het trainingscentrum Nancy te zien verlaten na slechts een paar betwiste minuten in L2. Met de coach probeerden we hem van gedachten te doen veranderen door hem ons project in detail uit te leggen. Maar met concurrentie van Ligue 1-clubs zijn de bedragen die op het spel staan ​​aanzienlijk geworden in vergelijking met wat we hem konden bieden. Het is frustrerend, maar helaas is er niet veel aan te doen.



Zijn er onderhandelingen gaande met bepaalde spelers aan het einde van het contract?

Ja, we zijn nog in gesprek met een aantal spelers aan het einde van hun contract of nog onder contract voor verlenging. Anderen hebben ons al laten weten dat ze het avontuur niet willen voortzetten. Dit is het geval bij Aurélien Nguiamba. Het is jammer, want ik hield echt van wat hij op het veld liet zien en van zijn persoonlijkheid. Dat hadden we volgend seizoen duidelijk in ons team teruggezien. Maar ik had een lange discussie met zijn agenten die me uitlegden dat hij net twee moeilijke jaren in Nancy had meegemaakt en dat hij iets anders wilde zien. Het is jammer, maar nogmaals, het is beter om dingen vroeg te zeggen dan tijd te verspillen. Deze verschillen vereisen noodzakelijkerwijs een heroverweging van ons trainingsmodel door spelers uit het centrum al heel vroeg in ons rekruteringsdenken te integreren.



Door de snelle aanstelling van de nieuwe coach, Daniel Stendel, kun je effectiever werken aan de werving?

Zijn benoeming zat al een tijdje in de pijplijn. Het was belangrijk om het kort na het einde van het seizoen bekend te maken. Ik wilde het eerder niet doen uit respect voor de mensen die er waren. Het is ook nooit goed om een ​​nieuw hoofdstuk te openen voordat het laatste is voltooid. Zodra Daniel officieel werd aangesteld, nam hij deel aan veel vergaderingen, videoconferenties en ontmoetingen met de spelers die we al maanden volgen. Dit gaf een boost aan heel wat bestanden. Het is belangrijk dat de spelers, zeker als er een nieuw project is, met de coach kunnen overleggen.



Worden handtekeningen binnenkort geformaliseerd?

De fans zijn ongeduldig en dat is oké, maar ze hoeven zich geen zorgen te maken dat ze geen geruchten horen. Het is onze manier van werken. Over het algemeen blijven we redelijk discreet en kunnen we daardoor rustiger werken.Onze rekrutering is al maanden het doelwit. We weten wat we zoeken op het gebied van functies, technische profielen en ook persoonlijkheden.



Duurt de onderhandelingen lang?

We willen een geweldig team hebben, maar ook een goede groep jongens die samen iets kunnen schrijven. Het zijn veel uitwisselingen en discussies. Als we een speler ontmoeten, zijn we ervan overtuigd dat hij de juiste speler voor ons is. Daarna moet je wachten op het moment dat hij zich realiseert dat wij de juiste club zijn. Ik heb liever dat alle partijen hiervan overtuigd zijn voordat we verder gaan. Het kost dus altijd wat tijd, maar we hebben al goede vorderingen gemaakt op veel posities en spelers.



Ideaal zou zijn om bij het hervatten van de opleiding op een maximum aan rekruten te kunnen rekenen?

Ons doel is om medio juni zoveel mogelijk rekruten te hebben. Dit is onze eerste deadline. Wij richten ons op kwaliteit in plaats van kwantiteit. We besteden liever veel tijd aan een speler waarvan we ervan overtuigd zijn dat hij ons een enorme sportieve meerwaarde zal bieden, dan snel een speler af te ronden die onze tweede of derde keuze zou zijn. We willen een stel jongens met een onberispelijke mentaliteit die alles kunnen geven voor dit shirt en voor onze supporters. We hebben geen zorgen omdat we op schema liggen. We zitten in onze doorlooptijden, we zullen er klaar voor zijn


RE: geruchten - MARCO - 06-03-2021

Sven Vermant ??????

Na 4 maanden trainer bij beveren al ontslagen en dit als enige eerste klasse ervaring als trainer


RE: geruchten - jantje - 06-03-2021

Sven Vermant zou aangeboden zijn op KVO als onze Alex zou vertrekken.

Dezelfde makelaar heeft een Belgische speler in zijn zak die GG graag wil als versterking voor KVO of AS Nancy...
Hij doet de transfers voor beide ploegen dus kan hij wat onderhandelen.



zou het kunnen dat het om Loïs Openda gaat ?  einde contract , jong, snelle centrumspits ter vervanging van Sakala ????


RE: geruchten - Keun - 06-03-2021

Vermant aub laat hem maar ver weg den fcb nekke


RE: geruchten - fonzie - 06-03-2021

KV Oostende zou deze zomer de nodige miljoenen kunnen vangen. Het zou namelijk de aankoopoptie op Jack Hendry gelicht hebben, waardoor de Schotse international voor ongeveer 2 miljoen euro definitief overkomt van Celtic. Hendry zou vorig weekend zijn contract bij KVO getekend hebben, maar zou niet bij de kustploeg blijven. KVO zal hem meteen doorverkopen aan één van de vele geïnteresseerde clubs uit de Premier League, Championship, Bundesliga, Eredivisie en de top van de Jupiler Pro League. Daarbij zouden ze maar liefst 11,5 miljoen euro kunnen vangen.


RE: geruchten - pinanti - 06-03-2021

(06-03-2021, 06:47 AM)MARCO Wrote: Sven Vermant ??????

Na 4 maanden trainer bij beveren al ontslagen en dit als enige eerste klasse ervaring als trainer
HELP !