MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] STANDARD - KV OOSTENDE (22.12.2018) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] STANDARD - KV OOSTENDE (22.12.2018) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] STANDARD - KV OOSTENDE (22.12.2018) (/showthread.php?tid=392)

Pages: 1 2


[JPL] STANDARD - KV OOSTENDE (22.12.2018) - André Van Nieuwenhuysen - 12-21-2018

Zaterdag gaan we richting Sclessin. Hopelijk zit de wedstrijd van afgelopen woensdag tegen dan niet meer in de benen.
Wie zijn volgens jullie de beste 11 om te starten?
Kunnen we daar iets halen?

Scheidrechters:
° Nathan Verboomen
° Yves De Neve
° Stijn Hutsebaut
° Bram Van Driessche

Een busplaats reserveren zal niet meer lukken want de dubbeldekker van Kustboys Den As zit helemaal vol: http://www.kustboys.be/verplaatsing/227
Wedstrijd start om 20.00u
Geen combiregeling van toepassing.


RE: [JPL] STANDARD - KV OOSTENDE (22.12.2018) - kavéé - 12-22-2018

5 min voor het einde van de match mijn beknopte analyse: We spelen de eerste helft als lammetjes, de 2de helft mogen we doen van Standard wat we willen, maar verder dan wat licht overwicht op het middenveld komen we in de zone van de waarheid hopeloos tekort. Ik schat toch minstens 3-4 open kansen waar we man meer hebben en simpel kunnen uitspelen, zijn we egoïstisch of hebben geen overzicht en geven de verkeerde/slechte pass..

Véél werk aan de winkel om ons van los zand tot een stevig daadkrachtig blok om te vormen. Ik zou als trainer niet weten waar te beginnen.

Maar goed, het tij kan snel keren zeker? (zegt het cliché dan)


RE: [JPL] STANDARD - KV OOSTENDE (22.12.2018) - Lucje - 12-23-2018

Filip Joos was niet mals met zijn commentaar t.o.v. KVO. Na 1 minuut was de match al gespeeld na een blunder. Het uitvallen van Brecht Capon is toch een serieuze streep door de rekening. Bataille is namelijk absoluut geen rechtsachter. Na zijn debacle op Club Brugge kregen we gisteren de bevestiging. Ik wil die jongen niet afbreken maar men doet er goed aan hem op die positie niet meer te posteren. En dan weer onze spitsen Zivkovic sneller dan de verdedigers durft niet doorgaan wanneer de doelman uitkomt. Volgens Filip Joos en terecht een nummer 9 onwaardig. En dan die Fashion ik noem die gewoon Sukkela. Dit moet dan ééntje zijn met het minste voetbal-iq van de Jupiler League. Je zag meerdere ploegmaats zich mateloos ergeren aan hem. Nu er rechtstreekse vluchten komen vanuit Oostende op Moskou, stuur die met een enkel heenticket terug naar Spartak.


RE: [JPL] STANDARD - KV OOSTENDE (22.12.2018) - Keun - 12-23-2018

Waar kan ik beginnen ....
Jelle idd geen rb maar nogmaals we hebben bijna geen opties ..... op links 4
dat was ook me vraagteken bij de huur van debock ....niet persoonlijk tegen debock maar wel grote vraagtekens tegenover ons aankoopbeleid

Onze keeper is volgens mij geen nr 1 ....
Vdd harde werker ...... maar kan geen pas noch corner deftig geven
Zivico weet zelfs niet waarom.die mag starten .....alternatief ????

Tot slot ......ons voetbal blijft om bij te huilen sorry
Gertje je ploeg speelt zoals jij op de bank zit .....slaapwekkend


Waar is Fred vanderbist zeg ....zou het wel eens willen zien onder hem


RE: [JPL] STANDARD - KV OOSTENDE (22.12.2018) - jantje - 12-23-2018

tja , ze moesten Rocky niet meer hebben , én Bjelica doet niet wat Gertje vraagt

had ik niet gelezen dat Debock desnoods op rechts kon spelen ??
met Tomasevic op links te laten spelen , had Jelle niet moeten verdedigen

zelfs Vandendriessche zou beter op die rechterflank spelen

met Marquet hadden we een beetje spelverdeler op het midden ,
die nog een pas kon geven.

en die hoekschoppen dat is al jaren een probleem , er staan daar 3 spelers van 1.90m
schoppen ze dan van die plukballetjes naar de doelman

en Sakala en Zivkovic liefst naar Siberië sturen ,
en als ze willen verkopen geef er Guri gratis bij
2 + 1 gratis dat verkoopt altijd beter


RE: [JPL] STANDARD - KV OOSTENDE (22.12.2018) - Gaston - 12-23-2018

Battaille mist zijn interceptie, waardoor we met een achterstand beginnen. Dergelijke dingen gebeuren en Jelle zal er uit leren. Nu zeker het kind niet met het badwater weggooien.
Verder zijn er een aantal spelers met kwaaltjes, die wellicht uit voorzorg aan de kant bleven en hopelijk klaar geraken voor de belangrijke thuismatch op 2de kerst.


RE: [JPL] STANDARD - KV OOSTENDE (22.12.2018) - ratatouille - 12-23-2018

Laat het ons hopen Gaston want als we deze tegen STVV ook verliezen dan vrees ik dat we wel eens in zeer slechte papieren zouden kunnen komen.


RE: [JPL] STANDARD - KV OOSTENDE (22.12.2018) - pinanti - 12-23-2018

Bataille zag sterretjes , maar dat was te verwachten.
Die fase waarbij Sakkala geen pas gaf aan VDD is om je klak op te eten : IEDERE ploeg in eerste speelt die kans uit !! Wat moet je nog meer krijgen op Standard ,  GVD , ........
Kevin was terecht kwaad : er kwam een halve liter speeksel uit zijn mond.
Sakkala heeft geen voetbalIQ en speelt als een mol : blind .
En Zivko gaat niet in duel , maar dat weten we al langer.


RE: [JPL] STANDARD - KV OOSTENDE (22.12.2018) - MARCO - 12-23-2018

Ik denk dat het grootste probleem van sakkala in de faze met VDD geen IQ probleem is ,maar een ego probleem..

Die man wil zelf altijd scoren(zelf in slechte positie) en denkt absoluut niet aan het ploegbelang.

Spijtig want van onze 3 zwakke spitsen is hij volgens mij toch de beste .


RE: [JPL] STANDARD - KV OOSTENDE (22.12.2018) - Gaston - 12-23-2018

(12-23-2018, 04:36 PM)ratatouille Wrote: Laat het ons hopen Gaston want als we deze tegen STVV ook verliezen dan vrees ik dat we wel eens in zeer slechte papieren zouden kunnen komen.

Als onze buren deze keer wel hun werk doen in het waasland, kunnen wij met een mooie marge de winterstop in.
Maar daar kunnen we maar beter niet op rekenen.