MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Ons Albertpark - Printable Version
Kustboys Forum
Ons Albertpark - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ons Albertpark (/showthread.php?tid=4)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37


Ons Albertpark - erik - 03-31-2015

Bram Wrote:Erik,

- KVO heeft wellicht de meest betaalbare abonnementen van eerste klasse. Voor € 99 zie je een heel seizoen voetbal in eerste klasse.
- ons stadion heeft dit seizoen een bezettingsgraad van zo'n 95 procent.
- een stadion voor 50.000 man is gewoon te zot voor woorden. Dat betekent het grootste stadion van België.
Ok 99 euro lijkt niet veel maar voor een gezin van vier is dat toch al vlug net geen 400 euro. Als je weet dat een heelpak het al moeilijk hebben om hun stookoliefactuur of elektriciteitsrekening te betalen. Ik blijf erbij mocht je de drempel financieelverlagen, zou er een pak meer binnen stromen aan toeschouwers en hoe meer toeschouwers hoe degelijker de ploeg gaat spelen, hoe degelijker de ploeg gaat spelen hoe meer toeschouwers....
Als je dan de luxe hebt van een heel pak supporters met een ploeg die goed scoort kan je alsnog je prijs verhogen;


Ons Albertpark - Aspirand - 04-01-2015

erik Wrote:
Bram Wrote:Erik,

- KVO heeft wellicht de meest betaalbare abonnementen van eerste klasse. Voor € 99 zie je een heel seizoen voetbal in eerste klasse.
- ons stadion heeft dit seizoen een bezettingsgraad van zo'n 95 procent.
- een stadion voor 50.000 man is gewoon te zot voor woorden. Dat betekent het grootste stadion van België.
Ok 99 euro lijkt niet veel maar voor een gezin van vier is dat toch al vlug net geen 400 euro. Als je weet dat een heelpak het al moeilijk hebben om hun stookoliefactuur of elektriciteitsrekening te betalen. Ik blijf erbij mocht je de drempel financieelverlagen, zou er een pak meer binnen stromen aan toeschouwers en hoe meer toeschouwers hoe degelijker de ploeg gaat spelen, hoe degelijker de ploeg gaat spelen hoe meer toeschouwers....
Als je dan de luxe hebt van een heel pak supporters met een ploeg die goed scoort kan je alsnog je prijs verhogen;
Nogal héél simplistisch me dunkt ...
De mensen waar jij over spreekt liggen meestal totaal niet wakker van ' ik wil een voetbalabo kopen' ; meestal liggen die wakker van 'hoe ga ik het eind van de week / maand halen met mijn budget'.

We hebben de goedkoopste plaatsen ; nu nog "betere" plaatsen en mooier en ietsie pietsie meer ; dan mogen we al héél tevreden zijn !

Mvg,
Aspi.


Ons Albertpark - kavéé - 04-01-2015

5,5 EUR per match voor een seizoen 1ste klasse: Discussiëren over de prijzenpolitiek lijkt me overbodig.


Ons Albertpark - Socrates - 04-01-2015

Ik heb gehoord dat de prijs van de C abonnementen voor volgend seizoen van 99€ naar 115€ zullen stijgen


Ons Albertpark - jantje - 04-01-2015

Socrates Wrote:Ik heb gehoord dat de prijs van de C abonnementen voor volgend seizoen van 99€ naar 115€ zullen stijgen

Piwie zal opslag gevraagd hebben zeker :p grappie Big Grin

als we PO1 ambities hebben, in PO1 heb je 5 extra wedstrijden das normaal dat de prijs dan ook stijgt Big Grin


Ons Albertpark - André Van Nieuwenhuysen - 04-01-2015

jantje Wrote:
Socrates Wrote:Ik heb gehoord dat de prijs van de C abonnementen voor volgend seizoen van 99€ naar 115€ zullen stijgen

Piwie zal opslag gevraagd hebben zeker :p grappie Big Grin

als we PO1 ambities hebben, in PO1 heb je 5 extra wedstrijden das normaal dat de prijs dan ook stijgt Big Grin
Alles heeft zijn prijs hé... en zeg nu zelf, een seizoensabootje aan 115€ hiervoor kunnen we niet sukkelen hé.
Spelers en de werking van KVO kosten ook geld hé.
(()) Als ik mij niet vergis dan zitten de PO1 wedstrijden niet in het seizoensabonnement.


Ons Albertpark - Socrates - 04-01-2015

Ik denk dat in de abo de PO2 wedstrijden zullen inbegrepen zijn , in geval van PO1 zal een klein supplement gevraagd worden (PO1 telt 5 thuiswedstrijden , PO2 maar 3).
PO2A/PO2B finale en PO2/PO1 finale zijn niet niet inbegrepen.


Ons Albertpark - .bakkertje - 04-01-2015

die abbonement mag kosten wat het wil, ik betaal met plezier Wink en zeker na 33 maanden...


Ons Albertpark - carlo - 04-11-2015

Een te groot stadion werkt contraproductief ... daar met 12.000 zitten en de indruk hebben dat er niet veel volk is zeker te voorkomen! Dan nog liever een aantal niet-abonnees teleurstellen .

Het is aan de mensen die willen investeren in KVO om nu te beslissen hoe ver ze willen gaan. Niets belet om de onderbouw van de actuele business aan te passen om indien nodig daar nog een tweede verdiep op te zetten mocht dat nodig zijn. Aan de kant van de a-B of c tribune vrees ik dat dat nooit goedgekeurd raakt want te hinderend voor de bestaande bewoning.

Wat de parking betreft: een paar verdiepen onder het veld ...


Ons Albertpark - erik - 04-11-2015

carlo Wrote:Een te groot stadion werkt contraproductief ... daar met 12.000 zitten en de indruk hebben dat er niet veel volk is zeker te voorkomen! Dan nog liever een aantal niet-abonnees teleurstellen .

Het is aan de mensen die willen investeren in KVO om nu te beslissen hoe ver ze willen gaan. Niets belet om de onderbouw van de actuele business aan te passen om indien nodig daar nog een tweede verdiep op te zetten mocht dat nodig zijn. Aan de kant van de a-B of c tribune vrees ik dat dat nooit goedgekeurd raakt want te hinderend voor de bestaande bewoning.

Wat de parking betreft: een paar verdiepen onder het veld ...

'Voorstel nieuw voetbalstadion voor OOSTENDE met inplanting in site'

Waarom? Omdat spelers en supporters vleugeltjes krijgen door een nieuw stadion. 50 000 zitplaatsen waaronder vele goedkope zitjes zodat iedereen hier kan zijn, van klein tot groot en van rijk tot arm.

Het voetbalstadion dan toch in de stad en met behoud van orginele site, want de vlotte bereikbaarheid met de tram is een grote troef. De bereikbaarheid met wagen waarbij een vlotte doorstroom van E40 naar Northlaan, die onmiddellijk een ingang geeft in ondergrondse megaparking waarbij dagtarieven wel betaalbaar zijn ook voor de strandbezoekers . De gebouwen boven onderagrondse parking staan op basement van 200 cm met aanblik alsof het een schuine kademuur is. De gebouwen zelf zijn zeer luxe 'tuinappartementen' waarbij je het gevoel hebt toch een tuin te bezitten. De densiteit is laag om de omgeving niet nog meer te belasten. De aankoopprijzen van de tuinappartementen tussen 1 en 2 miljoen. Ook zou de inrij aan Northlaan van megaparking eerder kunnen gebeuren ter hoogte van verkoopskantoor Sleuyter. Zo kan het golfterrein een uitstulping maken tot bij de tuinappartementen en dus is het mogelijk vanuit je tuinappartement het golfplein op te lopen. De publieke omgeving rond deze tuinappartementen en rond het nieuwe stadion zullen de buurt opwaarderen. Het stadion is schuin weg ingeplant en heeft als doel een fysiek verband te leggen met de buurt. De ovale vorm geeft een soort van dynamiek en een circulatie er rond net als het Colosseum in Rome. De gevel is opgebouwd uit modules waarbij het beton de kleur heeft van het strandzand. De opbouw van de gevel is een abstracte herwerking van een antieke schoonheid door verhoudingen en maat en legt ook een link naar de architectuur indertijd geimplementeerd in Oostende door Leopold II. Er is een mogelijkheid tot terrasjes en horeca aan de zuidkant en aan de noordkant zitten er tal van kleine winkeltjes achter de gaanderij. De site zal vooral meer vakantiegevoel oproepen, de site is nu niet veel meer dan een plek rond een weg en een tram en daarbij een wand van appartementen die het zicht naar de zee wegnemen. Door een tunnel zal de site autovrij en weer plaats geven aan voetgangers. Het interieur van het colosseum is hitech en een echte voetbaltempel met alles erop en eraan. De hellingshoek van de zitjes is groot zodat het spektakel dichtbij blijft. Bij ieder doelpunt van KV OOSTENDE verlicht het colosseum in een rode kleur.
('stadstructuren die leefbaar zijn' zie ook Christopher Alexander, architect urbanist)



https://www.youtube.com/watch?v=C-CbY72mi5E