MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Transfers 2019-2020 - Printable Version
Kustboys Forum
Transfers 2019-2020 - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Thread: Transfers 2019-2020 (/showthread.php?tid=420)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29


RE: Transfers 2019-2020 - Turbof - 01-02-2020

En opnieuw gezaag ... elk verstandig mens beseft nu toch al dat we nu de komende maanden moeten overleven, zowel sportief als extra sportief. Alle versterking is dan welkom, of het nu een huur is of niet.


RE: Transfers 2019-2020 - Lucje - 01-02-2020

Kunnen we eventueel Yuya Kubo niet huren van AA Gent ? Die mag weg op uitleenbasis. Ze hebben daar spitsen genoeg. Wij hebben enkel Akpala als valabele spits. De anderen krijgen van mij een onvoldoende.


RE: Transfers 2019-2020 - markos - 01-02-2020

(01-02-2020, 09:24 PM)kavéé Wrote:
(01-02-2020, 07:17 PM)tim2pin Wrote: Idd Oostendenaar, het lijkt me toch duidelijk dat we ons (op dit ogenblik) geen betalende inkomende transfers kunnen veroorloven? (en al zeker geen ervaren onmiddellijke meerwaarden)

En toch even ontkrachten dat huurspelers wel een (sportieve) meerwaarde kunnen bieden ==> Palaversa?

In het slechtste geval zit die jongen hier een half jaar op de bank oké (no harm done), maar in het beste geval scoort hij er nog 5 en is hij 'man van de match' tegen Cercle waardoor het behoud verzekerd is.

Palaversa is idd een uitzondering hierop en een erg mooie transfer, ook al zal hij maar max 1 jaar blijven.
En fair point dat we de lat momenteel niet hoog kunnen leggen en dat korte termijn het belangrijkste is nu.

Maar we zullen qua transferbeleid toch een visie moeten opzetten. Pas dan kunnen we uitgroeien tot een vaste club in 1A die elk jaar 1 of 2 spelers met een serieuze meerwaarde kunnen verkopen. Zoals een Kortrijk en Charleroi die toch telkens onbekende spelers voor een appel en een ei kopen en, laten ontwikkelen en dan doorverkopen voor een veelvoud.  Hier stel ik me de vraag of we die know how in huis hebben op dit moment.

Blijkbaar niet dus.
Bij KVK hadden ze iemand die dan naar Gent ging maar in conflict kwam met de Michel.
Toch zijn er verschillende spelers die wij ook kunnen halen mits een goed contract en zonder "haaien".

Had eerder al Makarenko aangehaald die dan naar KVK trok.(bekijk maar eens mijn posts in het verleden)
Transfervrij gehaald naar KVK en voor ... verkocht aan RSCA...

Volgende tip TOP of dikke Flop; Ruben Rodrigues van FC Den Bosch als vervanger voor Fernando.
Ike Ugbo van Chelsea huren met een aankoopoptie tot aankoop...Tony zal wel voor hem zorgen...


RE: Transfers 2019-2020 - Keun - 01-03-2020

(01-02-2020, 08:38 PM)Ward Wrote:
(01-02-2020, 04:53 PM)Keun Wrote: Idd wat ben je daarmee.... Win win enkel voor club
Ghysel ze plannen richting toekomst??

We hebben ooit ze eentje laten spelen bij ons en opeens had devroe het geflikt dat hij van Anderlecht was....0,0 inzet Mr ging toch naar Brussel, zo breng je club niet omhoog maar eerder omlaag

Stel dat het een topper word... verkoopt club hem met dikke winst.... Wij niets ... + begin maar terug vervanger te zoeken deze zomer... Krijg er geen kop aan... Soms vraag ik me af... Zijn de makelaars baas of ons bestuur?

Keun, het geld is op. Stop dus a.u.b. met dat inhakken op ons bestuur. Die doen hun best met de middelen, die ze hebben. M.a.w. met een lege portefeuille.

Kwam erop 16jan geen nieuws over de overname of nieuwe centen??  
Daarom mijn comment... Ik denk dat onze voorzitter wel centen ga vinden... dus denk ik al toekomst gericht

(01-02-2020, 10:40 PM)markos Wrote:
(01-02-2020, 09:24 PM)kavéé Wrote:
(01-02-2020, 07:17 PM)tim2pin Wrote: Idd Oostendenaar, het lijkt me toch duidelijk dat we ons (op dit ogenblik) geen betalende inkomende transfers kunnen veroorloven? (en al zeker geen ervaren onmiddellijke meerwaarden)

En toch even ontkrachten dat huurspelers wel een (sportieve) meerwaarde kunnen bieden ==> Palaversa?

In het slechtste geval zit die jongen hier een half jaar op de bank oké (no harm done), maar in het beste geval scoort hij er nog 5 en is hij 'man van de match' tegen Cercle waardoor het behoud verzekerd is.

Palaversa is idd een uitzondering hierop en een erg mooie transfer, ook al zal hij maar max 1 jaar blijven.
En fair point dat we de lat momenteel niet hoog kunnen leggen en dat korte termijn het belangrijkste is nu.

Maar we zullen qua transferbeleid toch een visie moeten opzetten. Pas dan kunnen we uitgroeien tot een vaste club in 1A die elk jaar 1 of 2 spelers met een serieuze meerwaarde kunnen verkopen. Zoals een Kortrijk en Charleroi die toch telkens onbekende spelers voor een appel en een ei kopen en, laten ontwikkelen en dan doorverkopen voor een veelvoud.  Hier stel ik me de vraag of we die know how in huis hebben op dit moment.

Blijkbaar niet dus.
Bij KVK hadden ze iemand die dan naar Gent ging maar in conflict kwam met de Michel.
Toch zijn er verschillende spelers die wij ook kunnen halen mits een goed contract en zonder "haaien".

Had eerder al Makarenko aangehaald die dan naar KVK trok.(bekijk maar eens mijn posts in het verleden)
Transfervrij gehaald naar KVK en voor ... verkocht aan RSCA...

Volgende tip TOP of dikke Flop; Ruben Rodrigues van FC Den Bosch als vervanger voor Fernando.
Ike Ugbo van Chelsea huren met een aankoopoptie tot aankoop...Tony zal wel voor hem zorgen...

Markos gelijk heb, sommige zien het blijkbaar anders... Elk ze mening erover

Ik ga er vanuit dat er centen komen...of moeten we wachten tot deze zomer? 

Maar naar de toekomst toe heb je echt een topper nodig in de scouting.... Anders blijven die makelaars als gieren je club kapot maken 

Op naar 16jan... Voor het grote nieuws


RE: Transfers 2019-2020 - Keun - 01-03-2020

Onze Rocky naar STVV tot eind dit seizoen ???


RE: Transfers 2019-2020 - kavéé - 01-03-2020

(01-02-2020, 09:54 PM)Turbof Wrote: En opnieuw gezaag ... elk verstandig mens beseft nu toch al dat we nu de komende maanden moeten overleven, zowel sportief als extra sportief. Alle versterking is dan welkom, of het nu een huur is of niet.

Zelfs de niet verstandige mensen beseffen dat hoor. Ik heb geen zicht op de interne keuken, maar ik denk dat dit forum de perfecte plek is om (gezond) kritisch te zijn over het beleid. En nee, ik vind de aankoop van halve kreupele spelers (met alle respect) zoals Vargas en Neto geen visionair transferbeleid. Akkoord, niet alle transfers kunnen 'erop' zijn, maar dat de voorzitter zich met het transferbeleid moeit stemt me niet gerust. Ook voor hem alle respect, maar ik denk niet dat hij meer van voetbal kent dan de gemiddelde supporter met de pet.
En ja, er zal geen geld zijn voor een sportief manager, maar dit lijkt me toch een functie waar je beter wat budget voor vrijmaakt.


RE: Transfers 2019-2020 - oostendenaar - 01-03-2020

(01-02-2020, 10:40 PM)markos Wrote:
(01-02-2020, 09:24 PM)kavéé Wrote:
(01-02-2020, 07:17 PM)tim2pin Wrote: Idd Oostendenaar, het lijkt me toch duidelijk dat we ons (op dit ogenblik) geen betalende inkomende transfers kunnen veroorloven? (en al zeker geen ervaren onmiddellijke meerwaarden)

En toch even ontkrachten dat huurspelers wel een (sportieve) meerwaarde kunnen bieden ==> Palaversa?

In het slechtste geval zit die jongen hier een half jaar op de bank oké (no harm done), maar in het beste geval scoort hij er nog 5 en is hij 'man van de match' tegen Cercle waardoor het behoud verzekerd is.

Palaversa is idd een uitzondering hierop en een erg mooie transfer, ook al zal hij maar max 1 jaar blijven.
En fair point dat we de lat momenteel niet hoog kunnen leggen en dat korte termijn het belangrijkste is nu.

Maar we zullen qua transferbeleid toch een visie moeten opzetten. Pas dan kunnen we uitgroeien tot een vaste club in 1A die elk jaar 1 of 2 spelers met een serieuze meerwaarde kunnen verkopen. Zoals een Kortrijk en Charleroi die toch telkens onbekende spelers voor een appel en een ei kopen en, laten ontwikkelen en dan doorverkopen voor een veelvoud.  Hier stel ik me de vraag of we die know how in huis hebben op dit moment.

Blijkbaar niet dus.
Bij KVK hadden ze iemand die dan naar Gent ging maar in conflict kwam met de Michel.
Toch zijn er verschillende spelers die wij ook kunnen halen mits een goed contract en zonder "haaien".

Had eerder al Makarenko aangehaald die dan naar KVK trok.(bekijk maar eens mijn posts in het verleden)
Transfervrij gehaald naar KVK en voor ... verkocht aan RSCA...

Volgende tip TOP of dikke Flop; Ruben Rodrigues van FC Den Bosch als vervanger voor Fernando.
Ike Ugbo van Chelsea huren met een aankoopoptie tot aankoop...Tony zal wel voor hem zorgen...

Ugbo is al verhuurd aan Roda tot het einde van het seizoen. En Chelsea zal die nooit verhuren met een voor ons betaalbare aankoopoptie, hun hele businessmodel is erop gestoeld om zoveel mogelijk geld te verdienen aan al die jonge spelers.


RE: Transfers 2019-2020 - Turbof - 01-03-2020

(01-03-2020, 08:46 AM)kavéé Wrote:
(01-02-2020, 09:54 PM)Turbof Wrote: En opnieuw gezaag ... elk verstandig mens beseft nu toch al dat we nu de komende maanden moeten overleven, zowel sportief als extra sportief. Alle versterking is dan welkom, of het nu een huur is of niet.

Zelfs de niet verstandige mensen beseffen dat hoor. Ik heb geen zicht op de interne keuken, maar ik denk dat dit forum de perfecte plek is om (gezond) kritisch te zijn over het beleid. En nee, ik vind de aankoop van halve kreupele spelers (met alle respect) zoals Vargas en Neto geen visionair transferbeleid. Akkoord, niet alle transfers kunnen 'erop' zijn, maar dat de voorzitter zich met het transferbeleid moeit stemt me niet gerust. Ook voor hem alle respect, maar ik denk niet dat hij meer van voetbal kent dan de gemiddelde supporter met de pet.
En ja, er zal geen geld zijn voor een sportief manager, maar dit lijkt me toch een functie waar je beter wat budget voor vrijmaakt.

We hebben een sportief manager namelijk Guy Ghysel. Een man met voetbal knowhow en een KVO-hart. Waarom zou hij slechter zijn dan Devroe of een andere omhoog gevallen vedette of ex speler? Ghysel bewees zijn kennis al in het verleden. Wie haalde in de tijd Depoitre, Siani, Brillant, Vanderbiest,... Naar KVO met 0 euro ? En we promoveerden ...


RE: Transfers 2019-2020 - fonzie - 01-31-2020

Bubacarr Sanneh op huurbasis naar KVO


RE: Transfers 2019-2020 - carlo - 01-31-2020

Keun, (what's in a name)
Nog nooit gehoord van 'je moet roeien met de riemen die je hebt' vermoed ik.

Het gezond verstand zegt: als je in eerste wilt blijven en je hebt het geld niet om spelers te kopen dan zoek je spelers die je kan huren en die hopelijk ervoor zorgen dat je inderdaad in eerste blijft.

Als ze er in slagen de licentie te halen dan kan er deze zomer misschien wel wat aangekocht worden en dan zal je wellicht ook daarop weer kritiek hebben.
Teveel gras gegeten vrees ik.