MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (28.07.2019) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (28.07.2019) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (28.07.2019) (/showthread.php?tid=442)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (28.07.2019) - Scooby - 07-28-2019

Vanhaezebrouck zijn commentaar is weer de moeite; met andere woorden KVO zal een moeilijk jaar kennen


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (28.07.2019) - *4got* - 07-29-2019

Ik vind dat op TV vooral veel verwezen werd naar het afgekeurde doelpunt van RSCA. Waarom? Het was idd een scharniermoment, maar toch duidelijk buitenspel. In andere matchen blijven ze daar toch ook niet op terugkomen!
Fantastisch vond ik dat KVO met nog een tiental minuten voor de boeg hoge pressing zette aan en rond de zestien van RSCA. Normaal kruipt ieder ploeg voor zijn eigen doel om met man en macht een tegendoelpunt te vermijden, niet dit KVO onder Kare.
Proficiat KVO.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (28.07.2019) - jantje - 07-29-2019

erg opvallend.....geen twitter boodschap met een proficiat van onze twitter koning

anders nochtans de eerste om andere ploegen te feliciteren


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (28.07.2019) - thirty_one_fan - 07-29-2019

(07-29-2019, 08:14 AM)jantje Wrote: erg opvallend.....geen twitter boodschap  met een proficiat van onze twitter koning

anders nochtans de eerste om andere ploegen te feliciteren
Coucke valt daarmee nog lager en maakt zijn eigen nog meer belachelijk !


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (28.07.2019) - Gaston - 07-29-2019

Wat is het weer zalig om kustboy te zijn.

Leedvermaak is niet mooi, maar de zure smoel van die highfivende piefen geeft de zege een extra zoete smaak.
Vargas, ooit een paar jaar in de ziekenboeg van rsca, excuseert zich bij zijn doelpunt. Wat een contrast met die gewezen 'supporter nummer 1'.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (28.07.2019) - oostendenaar - 07-29-2019

(07-29-2019, 08:17 AM)thirty_one_fan Wrote:
(07-29-2019, 08:14 AM)jantje Wrote: erg opvallend.....geen twitter boodschap  met een proficiat van onze twitter koning

anders nochtans de eerste om andere ploegen te feliciteren
Coucke valt daarmee nog lager en maakt zijn eigen nog meer belachelijk !
Hij is daar al niet de populairste, het lijkt me logisch dat hij wat op de achtergrond blijft.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (28.07.2019) - dirk - 07-29-2019

(07-28-2019, 04:17 PM)jantje Wrote: mogen we op deze mooie overwinning , nog kritiek geven  ?

wat vonden jullie van Milovic ?

verwacht je niet dat een verdediger zich ervoor gooit als ze gaan schoppen

hij trekt zich weg of laat zich wegduwen ,  gelukkig werd de 2de afgekeurd of het was een hele andere wedstrijd geweest

toch blij dat ze gewonnen hebben  ,  5 kansen en 2 goals

wat zal dat worden als ze eens véél kansen gaan krijgen

trainer is goed bezig, de ploeg staat er weer

(07-29-2019, 10:26 AM)dirk Wrote:
(07-28-2019, 04:17 PM)jantje Wrote: mogen we op deze mooie overwinning , nog kritiek geven  ?

wat vonden jullie van Milovic ?

verwacht je niet dat een verdediger zich ervoor gooit als ze gaan schoppen

hij trekt zich weg of laat zich wegduwen ,  gelukkig werd de 2de afgekeurd of het was een hele andere wedstrijd geweest

toch blij dat ze gewonnen hebben  ,  5 kansen en 2 goals

wat zal dat worden als ze eens véél kansen gaan krijgen

trainer is goed bezig, de ploeg staat er weer
Dutoit had enkele zeer goede reddingen , maar zijn uittrappen is verschrikkelijk ; de bal komt vlugger terug dan die uitgetrapt wordt . Geen 5 % ervan beland bij een ploegmaat , zodat een snelle aanval heel moeilijk wordt .


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (28.07.2019) - Turbof - 07-29-2019

Hoe kunnen er hier nu Milovic weer bekritiseren? Was ijzersterk. Oké, zij uitvoetballen is niet super maar voor de rest ondergewaardeerde verdediger. Beter dan Lombaerts trouwens.

Zege niet gestolen. Goeie beslissing om tweede helft wat lager te gaan spelen en snel te counteren..we zullen gevaarlijk zijn in omschakeling, met Palaversa goeie schakel tussen aanval en defensie die we vorig seizoen niet hadden.

Nu nog een stevige spits bij en we zullen ons mannetje staan.

En ik word toch wat happy als ik coucke zijn beteuterde smoel zag.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (28.07.2019) - pinanti - 07-29-2019

(07-29-2019, 08:35 AM)Gaston Wrote: Wat is het weer zalig om kustboy te zijn.

Leedvermaak is niet mooi, maar de zure smoel van die highfivende piefen geeft de zege een extra zoete smaak.
Vargas, ooit een paar jaar in de ziekenboeg van rsca, excuseert zich bij zijn doelpunt. Wat een contrast met die gewezen 'supporter nummer 1'.
Ik zou het niet mooier kunnen zeggen.
Mijn maag keerde om toen MC bij de 1 - 0 en 2 -0 weer high fives uitdeelde : het waren GVD wel goals tegen zijn ploeg in hart en nieren.
Vargas en vorig seizoen Dimata hebben meer empathie in hun kleine teen.

(07-29-2019, 05:39 PM)Turbof Wrote: Hoe kunnen er hier nu Milovic weer bekritiseren?  Was ijzersterk. Oké, zij uitvoetballen is niet super maar voor de rest ondergewaardeerde verdediger. Beter dan Lombaerts trouwens.

Zege niet gestolen. Goeie beslissing om tweede helft wat lager te gaan spelen en snel te counteren..we zullen gevaarlijk zijn in omschakeling, met Palaversa goeie schakel tussen aanval en defensie die we vorig seizoen niet hadden.

Nu nog een stevige spits bij en we zullen ons mannetje staan.

En ik word toch wat happy als ik coucke zijn beteuterde smoel zag.
Milovic heeft veel opgekuist.
En inderdaad : die beteuterde smoel was hilarisch.


RE: [JPL] RSC ANDERLECHT - KV OOSTENDE (28.07.2019) - chuki - 07-29-2019

Wat is het weer zalig om kustboy te zijn.

Leedvermaak is niet mooi, maar de zure smoel van die highfivende piefen geeft de zege een extra zoete smaak.
Vargas, ooit een paar jaar in de ziekenboeg van rsca, excuseert zich bij zijn doelpunt. Wat een contrast met die gewezen 'supporter nummer 1'.
Ik zou het niet mooier kunnen zeggen.
Mijn maag keerde om toen MC bij de 1 - 0 en 2 -0 weer high fives uitdeelde : het waren GVD wel goals tegen zijn ploeg in hart en nieren.
Vargas en vorig seizoen Dimata hebben meer empathie in hun kleine teen.


toen ik dit gisteren zag op playsports vloog ik bijna achterover en kreeg ik er rillingen van die MC is een grootte klo...zak wat een verschil met Vargas.
hij mag nu voorzitter en mede eigenaar zijn van Anderlecht maar uit respect voor uw oude ploeg doet men dit niet , nog maal een bewijs dat hij zo vals is als een biljet van 3 euro