MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (05.10.2019) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (05.10.2019) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (05.10.2019) (/showthread.php?tid=459)

Pages: 1 2 3


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (05.10.2019) - *4got* - 10-06-2019

Aan Bram:

Wanneer zal Palaversa terug speelklaar zijn?


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (05.10.2019) - Bram - 10-06-2019

We hopen na de interlandbreak voluit met de groep trainen maar niet vergeten dat hij dan lange tijd noch zal hebben gespeeld, noch getraind. Zal dus ook weer zijn ritme moeten vinden.


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (05.10.2019) - jantje - 10-07-2019

en maar schrijven dat we geen degradatie kandidaat zijn
het ziet er naar uit dat we dezelfde weg opgaan zoals vorig seizoen
alleen Lokeren wordt nu vervangen door Cerkel
hopelijk krijgen die mannen geen 5 versterkingen van Monaco voor hun nieuwjaar
het zou wel eens lastiger kunnen worden voor KVO

na 10 wedstrijden hebben we 20 doelpunten tegen
ging de trainer daar niets aan veranderen ?? minder tegendoelpunten of zoiets

wanneer gaan ze eens de nul houden ( dat lukte alleen tegen Mandel )
zelfs tegen een ploeg die amper 2 thuisdoelpunten kon maken
kregen wij er nu drie binnen

Bataille ( Capon ) - Milovic - Faes - Skulason , allemaal goede verdedigers

ligt de fout in het middenveld ? zou één speler die niet speelt ( Palaversa ) de oorzaak zijn ?

of ligt de fout vooraan, ze moeten minstens één keer scoren,
want we krijgen er minstens ook één binnen

hebben we niemand die eens de nul kan houden ??


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (05.10.2019) - markos - 10-07-2019

Negatief commentaar voor Sylla van onze ex trainer Gertje in het NB.


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (05.10.2019) - kavéé - 10-07-2019

(10-07-2019, 12:45 PM)markos Wrote: Negatief commentaar voor Sylla van onze ex trainer Gertje in het NB.

in welke zin ? 
Heb de match maar een stuk gezien dit weekend, maar blijkbaar zonk Sylla mee met de rest van het schip. De weken ervoor vond ik hem nochtans goed spelen.


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (05.10.2019) - tim2pin - 10-07-2019

Ik denk nu niet dat je de 'malaise' op Sylla kan steken ... in principe is hij een sterke targetspits die duels aangaat en die mankeerden we toch het voorbije jaar. Die ging op Beveren gewoon mee ten onder met de rest ... van hem verwacht ik geen creativiteit persoonlijk.

'Probleem' ligt volgens mij (vooral) in het middenveld ... Canesin - Jonckheere - Vandendriessche is volgens mij gewoon te weinig om een verschil te kunnen maken. Jonckheere en Vandendriessche is teveel van hetzelfde en ik verwijt hen geen inzet é, want die is van hen elke week top maar zij moeten met 2 de gaten toelopen die Palaversa anders alleen toeloopt. En Canesin jah van hem verwacht je dan dat hij als draaischijf acteert maar die geeft dan (alweer) niet thuis ... en dan weet je dat het moeilijk wordt Wink Smile

En waar ik mij toch ook zorgen over maak is het feit dat wij geen CV meer achter de hand hebben ... want (en ik had dat vorig jaar ook al) heb de indruk dat Faes soms een beetje te zeker is van z'n plaats en dat hem logischerwijs wat 'lakser' maakt.
Trouwens Sané werd zelfs niet vermeld in de selectie aankondiging?

Anderzijds heb ik nog niet het gevoel dat het bergafwaarts gaat (idd nog wat te vroeg voor paniek), aan de boys om te antwoorden tegen Eupen.


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (05.10.2019) - pinanti - 10-07-2019

Deze match was een waarschuwing.
Het is nu aan de spelers om zich te herpakken en minder laks te spelen.


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (05.10.2019) - Keun - 10-08-2019

Tim2pin... Jij ziet het juist, het is idd het middenveld daar wringt het schoentje
We kunnen geen 3 passen geven of we hebben balverlies
Jonckheere. Canesin.... Maar ook sakala en D'Haese waren nergens.. 0,0 gevaar op onze flanken.. .
2 Schoten op doel in 45min zegt genoeg

Sommige zijn idd te zeker van hun plaatsje en dan krijg je zulke matchen
Beveren had honger en wilde de 3 punten wij dachten erover te wandelen
Tegen Eupen de 3 punten?? Zou wel eens heel moeilijke avond kunnen worden als wij zelf het spel moeten maken... En het van moeten is

Ik vond het capon niet slecht doen centraal... Die sane is gewoon te licht... Samen met een guri enz..

Een jonckheere en of een canesin eens wisselen met een Rajsel en een Boonen zouden het zeker niet slechter doen... Tot Pala en hulsjager terug zijn

Ik hoop dat we niet meer in gevaar komen dit seizoen en dat er volgend jaar veel zware contracten vertrekken en we met een propere lei kunnen beginnen

We hebben nog mix van Coucke., devroe.. .. Broos.... en die van nu.... Wie speelt echt met ze hart voor onze kleuren?


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (05.10.2019) - carlo - 10-08-2019

Dat de centrale as volledig ontbrak na uitvallen Milevic is een feit en er zijn geen spelers die volwaardige vervangers zijn.
Maar dat tot daar gelaten, voor diegenen die op het veld stonden zijn er maar 3 woorden van toepassing:
- beschamend
- honteux
- shame
Ze waren beter in hun luxe bed gebleven....
en die Guri, voor Verheyen liep hij als een gek weg en weer maar nu doet hij zelfs dat niet … 'tis bijna kesttijd, die kan nog wel een ploeg vinden in een verloren gat in de woestijn..


RE: [JPL] WAASLAND BEVEREN - KV OOSTENDE (05.10.2019) - kavéé - 10-08-2019

naast Guri begin ik ook meer en meer te vrezen dat Boonen, Marquet, Banda en Rajsel het niveau nooit echt zullen aankunnen. Bij blessures hoop je altijd dat de bankzitters hun plaatsje kunnen opeisen en verrassen, maar bij bovenstaand rijtje zit het er niet echt in. Reken dan nog eens Canesin die zijn niveau in dalende lijn ziet gaan en de blessuregevoeligheid van Vargas en Neto.. Dan zijn er toch al heel wat creatieve/aanvallende spelers (op papier) waar we over het algemeen niet kunnen op rekenen.

Aan onze sportieve cel om met nieuwjaar toch enkele creatieve (ruwe) diamanten met groeipotentieel binnen te halen. Een ploeg als Charleroi (en zo zijn er nog vb-en) ziet jaar na jaar zijn beste spelers weggeplukt, maar toch halen zij keer op keer onbekende talenten binnen. Geen idee hoe ze het klaarspelen, maar dit is toch iets wat wij ook moeten kunnen.