MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Steun KVO - Printable Version
Kustboys Forum
Steun KVO - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Steun KVO (/showthread.php?tid=466)

Pages: 1 2


Steun KVO - *4got* - 10-27-2019

Ik las zonet de actie van O31.
Maar mss kan volgende actie ook helpen.
Indien men nu eens tegen de prijs van €1000 een seizoensabonnement zou verkopen voor 6 jaar.
Dat komt overeen met de voordelige prijs van €166,66 per seizoen. Wanneer men nu 1000 sups zou vinden die daarvoor intekenen komt men aan een bedrag van €1.000.000. 
Zou dat evt te overwegen zijn en uitgewerkt kunnen worden?


RE: Steun KVO - kohae - 10-27-2019

Op zich verleg je natuurlijk gewoon je schulden van de ene partij naar een deel van je supporters.

Als er een probleem is qua liquiditeiten, zou dit nog geen slecht idee zijn. Ik weet wel niet of daar effectief een probleem mee is.

Als t probleem elders ligt, is t minder zinvol.

Maar sowieso wel een creatief idee. Moest t effectief nuttig zijn voor KVO, zou ik t zeker overwegen, en ‘t zou voor mij zelfs iets duurder per seizoen mogen uitkomen dan 166€.

Alternatief dat ten tijde van de (potentiële) verkoop aan Decuyper al werd geopperd: aandelen verkopen aan supporters. Voor mij nog steeds waardevol, maar vorige keer weinig mensen bereid gevonden...


RE: Steun KVO - pinanti - 10-27-2019

(10-27-2019, 04:24 PM)*4got* Wrote: Ik las zonet de actie van O31.
Maar mss kan volgende actie ook helpen.
Indien men nu eens tegen de prijs van €1000 een seizoensabonnement zou verkopen voor 6 jaar.
Dat komt overeen met de voordelige prijs van €166,66 per seizoen. Wanneer men nu 1000 sups zou vinden die daarvoor intekenen komt men aan een bedrag van €1.000.000. 
Zou dat evt te overwegen zijn en uitgewerkt kunnen worden?

Belgie is het land van het surrealisme.


RE: Steun KVO - dirkoost - 10-28-2019

Wouter Vandenhaute is geïnteresseerd in Roda JC. Zou hij hier niet eens komen kijken ? Na het mislopen van zijn bod op Anderlecht kan hij " de ploeg van mijn hart" van Couckelul misschien overnemen en zo Couckelul beginnen ambeteren ?


RE: Steun KVO - MARCO - 10-28-2019

Aan onze voorzitter om inderdaad versneld contact op te nemen met w vandenhaute..

Dit is een UNIEKE KANS.Veel zo een mogelijkheden zullen we niet hebben.


RE: Steun KVO - *4got* - 10-28-2019

(10-27-2019, 06:42 PM)kohae Wrote: Op zich verleg je natuurlijk gewoon je schulden van de ene partij naar een deel van je supporters.  

Als er een probleem is qua liquiditeiten, zou dit nog geen slecht idee zijn.  Ik weet wel niet of daar effectief een probleem mee is.

Als t probleem elders ligt, is t minder zinvol.

Maar sowieso wel een creatief idee.  Moest t effectief nuttig zijn voor KVO, zou ik t zeker overwegen, en ‘t zou voor mij zelfs iets duurder per seizoen mogen uitkomen dan 166€.

Alternatief dat ten tijde van de (potentiële) verkoop aan Decuyper al werd geopperd: aandelen verkopen aan supporters.  Voor mij nog steeds waardevol, maar vorige keer weinig mensen bereid gevonden...

Mensen geven niet graag geld uit wanneer er geen directe retour is en voor zaken waar ze niet mee vertrouwd zijn. Maar hier zijn er geen aandelen die verkocht worden, het zijn dus abo's voor, in casu, 6 seizoenen. Er wordt zelfs nog voordeel gedaan voor de inschrijvende sups want ze krijgen hun abo tegen het voordeeltarief van €166,66 per seizoen. Ik doel hier mee op abo's voor de C-tribune.
Maw de schulden worden niet verlegd naar de sups, zij krijgen een abonnement voor 6 seizoenen.
Gezien de ticketing en abo's toch maar een klein percentage vertegenwoordigen van het budget kan KVO gerust rekening houden met een mindere inkomst voor 6 seizoenen van de C-tribune. Intussen verdwijnen de "Coucke-contracten" en kan er ook voor gezorgd worden dat de nieuwe spelers, weliswaar nog goed hun brood verdienen, maar tegen een vergoeding die te dragen valt.
Voor de tribunes die onder een ander tarief vallen kunnen andere regels uitgewerkt worden voor een ander (minder) aantal jaren, kwestie van geen volledig inkomstenverlies te genereren voor de komende 6 seizoenen.
Er moet wel gezorgd worden dat de te betalen som haalbaar is voor de modale supporter.
Als er een liquiditeitsprobleem is van €2.000.000 dan kan er al mogelijk de helft opgehaald worden.
Om nieuwe sponsors binnen te halen en oude sponsors te behouden kunnen de abo-nemers mss ook toestemming geven aan KVO om hun gegevens, in overeenstemming met de GDPR-regels, door te geven aan sponsors. Deze database kan interessant zijn voor sponsors en hen mogelijk over de lijn trekken om iets in retour te doen voor KVO.
Het is een feit dat men creatief gaat moeten zijn en de ideeën zullen goed moeten uitgewerkt worden.


RE: Steun KVO - markos - 10-28-2019

(10-28-2019, 07:02 AM)MARCO Wrote: Aan onze voorzitter om inderdaad versneld contact op te nemen met w vandenhaute..

Dit is een UNIEKE KANS.Veel zo een mogelijkheden zullen we niet hebben.

Waarom niet? 
Maar misschien heeft Wouter andere plannen en zal hij alsnog Anderlecht overnemen en van Roda een Rsca B ploeg van maken.


RE: Steun KVO - markos - 10-28-2019

Wouter grijpt er opnieuw naast,
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/lokale-ondernemers-redden-roda-jc-schrouff-is-plan-b~a9bc5b2a/?referrer=https://www.google.com/


RE: Steun KVO - Gaston - 04-10-2020

Franck Berrier en Sébastien Siani organiseren een geldinzameling voor KVO.
https://www.leetchi.com/c/kvoostende

Je kunt bedenkingen hebben over de nut van het initiatief, over wat er met het geld gaat gebeuren en nog wat.
Maar het is een mooi initiatief van 2 ex-spelers die tonen dat ze een hart voor onze club hebben en het biedt ons een kans om te tonen dat KVO ook voor ons iets te betekenen heeft. Al is het maar met een symbolische euro.

Als vele kleintjes tonen dat ze iets voor KVO over hebben, dan komen misschien ook grotere vissen over de brug* !



* Wat denk je, nonkel M.?


RE: Steun KVO - *4got* - 04-10-2020

Uiteraard is het een sympathieke geste. Maar ik vrees dat het een beetje zonder overleg is gebeurd. Indien je zoiets goed wil organiseren zou je daar mss eens een vergadering over moeten beleggen. Bestaat er een mogelijkheid om de bijdrage bvb. fiscaal aftrekbaar te maken? Zoals eerder aangehaald kun je met je bijdrage voor een x aantal jaren een abo kopen. De belangrijkste vraag dan nog hoeveel moet uiteindelijk opgehaald worden om een licentie te behalen?