MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (01.12.2019) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (01.12.2019) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (01.12.2019) (/showthread.php?tid=473)

Pages: 1 2 3 4


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (01.12.2019) - Keun - 12-01-2019

Akpala wat een verschil ! Zonder en met Joske
Wel rare wissel spits eruit voor sane??
Resultaat 2 doelpunten tegen

MC Klein kind en vooral slechte verliezer


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (01.12.2019) - pinanti - 12-01-2019

Eindelijk terug eens 3 punten !
Zal boost geven aan de ploeg.
Blijkbaar kent Van Crombrugge de stijl van Akpala niet : die loopt naar iedere bal.
En het was bingo.
Saelemaekers : duidelijk natrappen : is geen rood meer ?
En nu de lijn doortrekken aub.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (01.12.2019) - tim2pin - 12-02-2019

Zalig nog steeds aan het nagenieten! Het was echt een prachtig middag in het Albertpark, was alweer lang geleden. Heel de ploeg top!
Moet eerlijk toegeven, ook ik deed wat lacherig met de terugkeer van Akpala maar hij heeft me meteen mijn ongelijk bewezen, heb al meer van hem gezien in één match dan Sylla en Guri het ganse seizoen samen.

De wissels vond ik ook wat vreemd, ik denk dat het daardoor is dat Anderlecht terug kon komen. Niets wees erop dat Anderlecht nog een vuist ging kunnen maken dan had ik Käre zijnde niet meer van systeem veranderd. Ma bon de bus proberen parkeren is natuurlijk niet onbegrijpelijk.

De reden dat de ref voor Saelemaekers geen rood durft trekken (terwijl het absoluut wel rood had moeten zijn), waren volgens mij de 'onrusten' die aan het opborrelen waren tussen de 'supporters' van Anderlecht. Ik zag Kompany meteen een sprint trekken naar Laforge (wat normaal zijn stijl niet is), het zou me niet verwonderen dat die zei: 'Arbiter je trekt best geen rood want de boel zou wel eens kunnen escaleren en we zijn toch al verloren'. Zielig dat een scheids daarmee rekening moet houden ...

Trouwens kan iemand mij even toelichten wat de ref moest gaan bekijken aan die fase 'gevaarlijk spel' van Jonckheere???


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (01.12.2019) - pinanti - 12-02-2019

(12-02-2019, 04:14 PM)tim2pin Wrote: Zalig nog steeds aan het nagenieten! Het was echt een prachtig middag in het Albertpark, was alweer lang geleden. Heel de ploeg top!
Moet eerlijk toegeven, ook ik deed wat lacherig met de terugkeer van Akpala maar hij heeft me meteen mijn ongelijk bewezen, heb al meer van hem gezien in één match dan Sylla en Guri het ganse seizoen samen.

De wissels vond ik ook wat vreemd, ik denk dat het daardoor is dat Anderlecht terug kon komen. Niets wees erop dat Anderlecht nog een vuist ging kunnen maken dan had ik Käre zijnde niet meer van systeem veranderd. Ma bon de bus proberen parkeren is natuurlijk niet onbegrijpelijk.

De reden dat de ref voor Saelemaekers geen rood durft trekken (terwijl het absoluut wel rood had moeten zijn), waren volgens mij de 'onrusten' die aan het opborrelen waren tussen de 'supporters' van Anderlecht. Ik zag Kompany meteen een sprint trekken naar Laforge (wat normaal zijn stijl niet is), het zou me niet verwonderen dat die zei: 'Arbiter je trekt best geen rood want de boel zou wel eens kunnen escaleren en we zijn toch al verloren'. Zielig dat een scheids daarmee rekening moet houden ...

Trouwens kan iemand mij even toelichten wat de ref moest gaan bekijken aan die fase 'gevaarlijk spel' van Jonckheere???

Onrusten of geen onrusten :  ROOD = ROOD
Laat de boel dan maar ontploffen.
Een scheidsrechter moet geen rekening houden met wat Kompany te zeggen heeft , een Kompany die meer en meer op mijn zenuwen begint te werken.
Ivm Jonckheere : Was blijkbaar mogelijks rode kaart , daarom moest de ref gaan kijken.
Het was absoluut geen rode kaart, wilde zijn tegenstander niet opzettelijk kwetsen.
Saelemaekers had GVD rood moeten krijgen voor natrappen ! ! Waar was de VAR ?????
Dan stond hij niet meer op het veld bij zijn assist voor de tweede goal voor Anderlecht.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (01.12.2019) - tim2pin - 12-03-2019

Pinanti ik volg je zeker, don't get me wrong. Smile


RE: [JPL] KV OOSTENDE - RSC ANDERLECHT (01.12.2019) - pinanti - 12-03-2019

(12-03-2019, 07:33 PM)tim2pin Wrote: Pinanti ik volg je zeker, don't get me wrong. Smile

OK ! ! Smile Smile