MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[CROKY CUP] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (04.12.2019) - Printable Version
Kustboys Forum
[CROKY CUP] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (04.12.2019) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (04.12.2019) (/showthread.php?tid=474)

Pages: 1 2 3


RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (04.12.2019) - markos - 12-04-2019

Penalty op Fernando niet gefloten, je ziet duidelijk de voet van de fcb speler omhoog gaan.

Nu graag dezelfde spirit in Eupen.


RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (04.12.2019) - oostendenaar - 12-04-2019

Goede match, verdediging stond goed, zeker in de eerste helft kwamen we er ook vaak goed uit.
Club had toch 2 dagen meer rust gehad dus een dikke chapeau voor de spelers dat ze het Club zo moeilijk maakten.
Bataille maakt toch veel progressie week na week. Is nu telkens bij de beteren van de ploeg.

Sané speelde voor het eerst een goede match, wel spijtig van de rode kaart. Ondoa toch ook een zeer goede match, die kan je er nu toch moeilijk uit halen denk ik.

Neto weeral de zwakke schakel, slufferde over het veld als een 50-jarige en dan nog zo'n slecht getrapte penalty.


RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (04.12.2019) - gintonic - 12-04-2019

Vanaken werd onlangs gevraagd waarom Brugge sups "boeren" werden genoemd. Hij zei "daar is veel platteland in de buurt". De reporter zei "Ah ja."

Mocht Hansie Pansie vandaag in de A tribune zitten, in plaats van 20 voorspelbare passes te geven op de immer vrijstaande Diatta (HALLO Ingebrigtsen en Vanderelst.. zijn jullie blind??), dan wist hij wel beter.

Penalties winnen en nog beginnen roepen en discussiëren met stewards, boel maken met KVO fans die jullie gewoon uitlachen. Dáárom worden jullie supporters boeren genoemd beste Hans.

Dit gezegd zijnde vond ik KVO goed spelen (Faes, Ondoa, zeer sterke invalbeurt Milovic..) en mag Bruhhe van geluk spreken. Ok ze trekken aan het langste einde maar dat ze die beker in hun stinkend boerenhol steken.

Wedstrijd zondagavond in Eupen is veel belangrijker, zoals hier reeds aangegeven.


RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (04.12.2019) - *4got* - 12-05-2019

Sterke collectieve prestatie met een enorm goede wedstrijdmentaliteit. Als men iedere match zo speelt moeten ze toch buiten de degradatiezone blijven. Uitblinkers waren Faes, Battaille, Hjulsager en zeker Ondoa moet de trainer kunnen overtuigen hebben. Inderdaad zoals hierboven lees, ondanks dat we lang onder druk stonden kregen we maar 1 tegengoal ipv ...
Na de beelden gezien te hebben op TV was het een strafschopfout op Canesin. Jammer, het was voor de ref ook moeilijk te zien maar waar is de VAR als je hem nodig hebt.
Nu ik troost me alvast met het feit dat ik een heel weerbare KVO-ploeg zag en dat het doorstoten van Brugge betekent dat de ploeg uit Brussel, als ze zich plaatsen vanavond, nog een sterke tegenstander kunnen tegenkomen en mogelijk zo Europees voetbal op hun buik mogen schrijven.


RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (04.12.2019) - josée - 12-05-2019

Met de var winnen we en bekeren verder


RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (04.12.2019) - neerhof - 12-05-2019

Mooie prestaties zowel tegen Anderlecht als Club ?. Nu heel belangrijk om tegen Eupen punten te halen. Wat me stoort is al die Clubsupporters die in het vak van Oostende zitten. Wij worden gefouilleerd als misdadigers, soms overdreven bij het binnenkomen, Dan zijn die clubfans nog arrogant en verbergen ze zelf niet dat ze verkeerd zitten. Als je de veiligheid wil garanderen met ons te fouilleren en hun zomaar binnen te laten?
Ik vroeg een extra ticket voor mijn vrouw en kreeg de opmerking 1 ticket per abonnement, waar halen die meer dan honderd Clubsupporters een ticket? Kunnen ze me daar een serieuze antwoord op geven.


RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (04.12.2019) - Gaston - 12-05-2019

Sterke collectieve prestatie, met een beresterke rechtsback (jawel) en een keeper die hoge ballen plukt in de carré!
Canesin verdiende wel degelijk een penaltie (en die schijnheiligaard van een clement werkt me meer en meer op de zenuwen).

Nu met dezelfde instelling nog driepunters pakken voor de winterstop. Komaan KV!


RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (04.12.2019) - Keun - 12-05-2019

Ik zou ondoa laten staan voor de match tegen Eupen .... maar wie ben ik

Ach als je de boeren vooraf hoorde was het terug ...we pakken jullie in met 0-5

Met 10man tegen 12 man spelen was idd heel moeilijk

Ps .. mooi idee met de Viking hoedjes ....top gedaan !!


RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (04.12.2019) - Turbof - 12-05-2019

Mijn inziens penalty op Canesin, is er var, stoten we wellicht door, spijtig. Sane, tot dan toe sterk bezig, laat zijn ploeg in de steek.

Ongelooflijk de metamorfose die we ondergaan hebben laatste week. Inbreng Palaversa is daar zo belangrijk in, ook Hjulsager weer op niveau eerste twee matchen. Op deze manier kunnen we nooit zakken.

Wat mij betreft staat Ondoa in Eupen in doel. Wat een verademing op hoge ballen. Niet langer bibberen en beven op elke stilstaande fase, zo neem je veel druk weg bij de defensie. Deed me denken aan Ovono in zijn beste dagen.


RE: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (04.12.2019) - carlo - 12-05-2019

Herhaaldelijk gehoord gisteren: hadden ze tegen Eupen en Waasland met die inzet gespeeld waren we nooit in de problemen gekomen.

Prachtprestatie van heel het team, spijtig van die rode kaart maar reeds bij de oefenmatch op Oudenburg wist ik dat die er zat aan te komen. Is nu eenmaal de aard van het beestje.

Ik ben altijd supporter geweest van Duthoit maar de prestatie van Ondoa doet me nu toch twijfelen. Tijdens de match heb ik herhaalde keren gezegd: Ondoa pakt wat Duthoit wegbokst…. moeilijk voor de trainer maar deze prestatie kan hij niet negeren.

Vond het klein van Clement dat er geen enkel woord van lof af kon voor KVO.
Commentaar achteraf op TV nadien ook heel partijdig. Clement mocht praten, van KVO niemand …

Ook in de hoofdtribune zaten zatte Brugse zotten die ons uitmaakten voor boeren bij het tegendoelpunt ...