MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (18.01.2020) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (18.01.2020) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (18.01.2020) (/showthread.php?tid=485)

Pages: 1 2 3


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (18.01.2020) - Gaston - 01-19-2020

(01-19-2020, 09:55 AM)kavéé Wrote: Ook naast het veld vond ik de prestatie ondermaats. We hadden die bal het laatste half uur erin moeten roepen, maar het leek alsof de helft van de C het belang van deze match niet besefte.

Juist!
Voor mij de grootste ontgoocheling.
'Op het veld moeten ze de boel in brand steken' zeggen ze dan. Maar op een paar na spelen die volgend seizoen toch ergens anders. Het is ONZE club die in gevaar is. Dan zou je toch denken dat wij een tandje bijsteken? Niet dus.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (18.01.2020) - kavéé - 01-19-2020

(01-19-2020, 08:10 PM)Gaston Wrote: Maar op een paar na spelen die volgend seizoen toch ergens anders.

Daar zeg je zoiets. Velen die einde contract zijn zouden beter nog wat genieten want ik zie er niet teveel nog in 1A spelen volgend seizoen.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (18.01.2020) - markos - 01-19-2020

(01-19-2020, 10:21 PM)kavéé Wrote:
(01-19-2020, 08:10 PM)Gaston Wrote: Maar op een paar na spelen die volgend seizoen toch ergens anders.

Daar zeg je zoiets. Velen die einde contract zijn zouden beter nog wat genieten want ik zie er niet teveel nog in 1A spelen volgend seizoen.

Klopt!


Begrijp niet dat met zoveel einde contractspelers, velen zo spelen.
Zelfs als er geen contractverlenging komt dan moet je als speler er toch van profiteren om jezelf in de kijker te spelen.
Maar ja dit is het moderne voetbal, je makelaar zal wel contacten hebben met de sportieve manager van een ploeg.
Of een je zal een goeie webhost hebben die al je beste speelmomenten zal tonen op Youtube Sleepy Undecided


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (18.01.2020) - Koene - 01-20-2020

1. De supporters mogen ook al eens een mindere dag hebben toch? Precies of de supporters moeten de bal er in stampen. Nee, met een beter spel (en dan hoeft het echt niet champagnevoetbal te zijn) maar gewoon tonen da je op zijn minst een beetje goesting hebt op het veld , dat kan helpen !
2. Om daarop terug te komen, voor ik er op gepakt wordt, ik had last van mijn keel, dus da ging moeilijk
3. Er stonden gigantisch veel mensen in de C2 die er anders niet zijn, en die deden hun kwek niet open. Nooit. Wordt lastig zo. Ik blijf er bij voor de zoveelste keer dat die er uit moeten, maar ze vertikken het. Ga ergens anders zitten dan !

Op het veld: gin kloten. Echt niks.
Ik was boos, ontgoocheld en vooral verbaasd over de opstelling. Spelers die al weken goed bezig zijn vliegen er uit, anderen mogen er in. Er stonden er drie op het veld waarvan je dacht "wat doen die nu eigenlijk". Enkelen waren bang om een bal te krijgen, en de meesten zetten geen voetje. Kudo's voor Bataille, die ging er voor, maar nooit steun (totdat eindelijk boonen er af ging, ging het vlotter). Ndembe moet mijn insziens ook altijd spelen, en Sylla nooit. Liep meer in de weg dan waar hij moest.
Nu ja, ik kan doorgaan, het helpt niet. Dit was by far de slechtste match onder Van Wijk. Neh.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (18.01.2020) - Keun - 01-20-2020

Dit ben ik met je eens koene ,

Wat verlangen ze dat het blijft feest in de C .... oké de support kan altijd beter
Waar waren de vaste abo’s van de c2 dan ??

Toon vechtlust dan krijg je support ....loop je er bij alsof je op het strand loopt dan moet je toch niet verwachten dat de supporters 90min gaan staan schreeuwen .... toon tenminste vechtlust al verlies je toch krijg je iedereen mee ...nee zagen op elkaar veel arm gezwaai de ene weet het beter dan de ander hoe kunnen ze in godsnaam zo een match winnen

Van Ndembe 200% gelijk ....skuli had er blijkbaar ook niet veel zin in kwam overal te laat

zo spelen op standard , dan krijg je zelfde cijfers als in Charleroi


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (18.01.2020) - Turbof - 01-20-2020

Wat ik vooral ook niet snap is dat spelers die met hart en ziel spelen voor KVO, zoals Capon en Jonckheere, niet spelen. Met zulke jongens moet je het doen hoor in een degradatiestrijd. Capon haalde zelfs de bank niet, terwijl je hem kan inbrengen en Bataille dan kan doorschuiven. Vandendriessche was al kwartier aant manken en Jonckheere kwam er nog niet in. Mannen die met hart en ziel willen spelen voor KVO hebben we nu nodig.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (18.01.2020) - oostendenaar - 01-20-2020

(01-19-2020, 11:01 PM)markos Wrote:
(01-19-2020, 10:21 PM)kavéé Wrote:
(01-19-2020, 08:10 PM)Gaston Wrote: Maar op een paar na spelen die volgend seizoen toch ergens anders.

Daar zeg je zoiets. Velen die einde contract zijn zouden beter nog wat genieten want ik zie er niet teveel nog in 1A spelen volgend seizoen.

Klopt!


Begrijp niet dat met zoveel einde contractspelers, velen zo spelen.
Zelfs als er geen contractverlenging komt dan moet je als speler er toch van profiteren om jezelf in de kijker te spelen.
Maar ja dit is het moderne voetbal, je makelaar zal wel contacten hebben met de sportieve manager van een ploeg.
Of een je zal een goeie webhost hebben die al je beste speelmomenten zal tonen op Youtube Sleepy Undecided
Ik denk dat het bij een aantal spelers gewoon is van niet beter kunnen en/of een gebrek aan vertrouwen. 
Niemand zal met opzet minder spelen en de winstpremies laten liggen.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (18.01.2020) - Gaston - 01-20-2020

(01-20-2020, 08:40 AM)Turbof Wrote: Wat ik vooral ook niet snap is dat spelers die met hart en ziel spelen voor KVO, zoals Capon en Jonckheere, niet spelen. Met zulke jongens moet je het doen hoor in een degradatiestrijd. Capon haalde zelfs de bank niet, terwijl je hem kan inbrengen en Bataille dan kan doorschuiven. Vandendriessche was al kwartier aant manken en Jonckheere kwam er nog niet in. Mannen die met hart en ziel willen spelen voor KVO hebben we nu nodig.

Zeer juist!

(01-20-2020, 08:41 AM)oostendenaar Wrote: Ik denk dat het bij een aantal spelers gewoon is van niet beter kunnen en/of een gebrek aan vertrouwen. 
Niemand zal met opzet minder spelen en de winstpremies laten liggen.

Ook zeer juist.
En dan moeten supporters dat vertrouwen opkrikken door zichzelf volledig te geven.
Het is makkelijk roepen als de ploeg goed draait, maar het is wanneer het minder draait dat de supporters zich onderscheiden van de toeschouwers.
Supporters kunnen wel degelijk het verschil helpen maken door druk te zetten, bijvoorbeeld bij stilstaande fases voor de C.