MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (15.02.2020) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (15.02.2020) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (15.02.2020) (/showthread.php?tid=500)

Pages: 1 2 3 4


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (15.02.2020) - JulianoMmano - 02-16-2020

Ik zie KVO gelijkspelen tegen Zulte en Cercle = 2ptn erbij: totaal: 23ptn
Waasland: 1x gelijk tegen Moeskroen = 1pt erbij: 21ptn in totaal
Cercle: winnen op moeskroen en gelijk tegen KVO = 4ptn erbij: 21ptn in totaal

Waasland zal zakken wegens slechter doelpuntensaldo


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (15.02.2020) - jantje - 02-16-2020

Cerkel en KVO kunnen het misschien op een akkoordje gooien en gelijkspelen

elk een punt en Beveren zou niet meer mogen winnen

Club Brugge zal de Cerkel ook wel helpen, een derby is altijd leuker dan tegen Beveren hé


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (15.02.2020) - Keun - 02-16-2020

We kunnen blijven speculeren..

Maar wat ik zie is dat we de slechte leerling van de klas zijn

Geen ploeg geen rinta niks 0,0... Te lui om meter meer te lopen dan ploegmaat

Wout onze beste speler was bijna onze slechtste opeens.... Een keeper die ze ziet vliegen enz... Enz..
Maar we moeten vooral positief blijven.... Hallo kroket


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (15.02.2020) - Ward - 02-16-2020

(02-14-2020, 03:01 PM)jantje Wrote: Vandendriessche onzeker voor de wedstrijd tegen Kortrijk  ( rug pijn )
of zou het te maken hebben met de Kortrijkse interesse in Kevin
ze bieden hem een contract van drie seizoenen  (gerucht)
Als er iemand de voorbije jaren zijn truitje nat gemaakt heeft voor KVO, dan is het wel Kevin Vandendriessche.

De man verdient deze verdachtmaking niet.

(02-15-2020, 09:01 PM)Keun Wrote: We zijn de zwakste van 1ste klas!!
Hoe ontgoocheld ik gisteren na de match ook was, tot op vandaag zijn Beveren-Waas en Cercle de zwakste van 1A. Heeft KVO meer punten en een beter doelpuntensaldo...

Maar dat het spannend wordt en ook ik schrik heb, dat is duidelijk.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (15.02.2020) - markos - 02-16-2020

Waarom de ploeg die tegen STVV won niet laten staan? Kevin kon vervangen worden door Jonckheere.

Volgende week deze opstelling Dennis!

Dennis zegt dat er geen leiders in de kleedkamer zijn ewel dat Capon/Jonckheere/VDD en Bataille eens op hun borst kloppen en wat animo in de kleedkamer brengen.
Only pussies don't sweat!!


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (15.02.2020) - neerhof - 02-16-2020

Bravo voor het bestuur voor het financieel plaatje rond te krijgen.
De match gisteren was niet om aan te zien.
Waarschijnlijk speelde de wind een grote rol, niet plezant om in zo een weer te spelen. Denk toch dat de trainer zijn sterkste elftal opstelde, met de nieuwkomers is altijd gokken. Organisatorisch ging het voor geen meter in de tweede helft. Schrik, zelf Bataille vond zijn ritme niet. Tegen Waregem gaan we het ook moeilijk hebben, maar ze moeten vechten als leeuwen hopelijk beter weer en meer ruimte.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (15.02.2020) - kavéé - 02-16-2020

De match gisteren was inderdaad een draak. Vooral in de 2de helft zat er echt geen systeem en grinta in de ploeg. Het belang van deze match leek alweer niet doorgedrongen bij een aantal spelers. Er zou voor elke cm2 grond gevochten moeten worden, maar meer dan eens ergerde ik me aan het gebrek aan beweging. Ook al zijn we technisch beperkt, de trainer zou er toch een vechtmentaliteit moeten kunnen inslijpen?

Als we nog zouden degraderen is het 100% onze eigen fout. Maar de naïeve supporter in me zegt dat we toch nog ergens 3 punten zullen rapen in één van de de volgende 3 matchen, waardoor speeldag 30 niet meer van belang zal zijn.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (15.02.2020) - gintonic - 02-16-2020

KVO overleeft dit wel, als je denkt dat wij nu 0 op 12 gaan halen dan ben je de naam supporter niet waard.

Makkelijk om achteraf als negatieve zuurpruim je gelijk te halen, moeilijk om positief te blijven.

En moeilijk gaat ook.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (15.02.2020) - *4got* - 02-17-2020

(02-16-2020, 07:37 PM)gintonic Wrote: KVO overleeft dit wel, als je denkt dat wij nu 0 op 12 gaan halen dan ben je de naam supporter niet waard.

Makkelijk om achteraf als negatieve zuurpruim je gelijk te halen, moeilijk om positief te blijven.

En moeilijk gaat ook.

Gintonic, ik doe het vooraf.
Het eerste tegendoelpunt gezien? Hoeveel gaan er hier in de fout? Foute ingooi, Kortrijkzaan flutst voorbij 3 KVO-ers, het schot leek me ook niet onhoudbaar. Als je als ploeg iedere tweede bal verliest, iedere balduel verliest, de verdediging blijft "hangen" eens in balbezit, onze 2 aanvallers niet weten hoe ze met elkaar moeten samen spelen, 1 van die aanvallers speelt als een kip (kip zonder kop) , ze bieden zich niet aan om een bal te ontvangen enz..
Maar goed, ik spreek met je af, als we in PO2 meedoen dan nodig ik je uit in de vip en ik trakteer je op een fles Gin Tonic, ok?


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KV KORTRIJK (15.02.2020) - jantje - 02-17-2020

(02-17-2020, 09:08 AM)*4got* Wrote: Maar goed, ik spreek met je af, als we in PO2 meedoen dan nodig ik je uit in de vip en ik trakteer je op een fles Gin Tonic, ok?

ja , OK  Big Grin zelfs als KVO moest degraderen , doen ze mee in de PO2

nog niet gelezen, dat zelfs de degradant nog Europees voetbal kan afdwingen in PO2  ???

twee flessen Gin tonic is ook goed  Wink