MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - KRC GENK (07.03.2020) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - KRC GENK (07.03.2020) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - KRC GENK (07.03.2020) (/showthread.php?tid=507)

Pages: 1 2 3 4 5 6


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KRC GENK (07.03.2020) - markos - 03-07-2020

Klopt volgende match een gok, Ondoa in de goal alhoewel ik het liever vandaag al zag...
Men hoopte waarschijnlijk op de prikkel van Dutoit en Genk.

Volgende week het gouden duo capon-jelle, eindelijk eens voorzetten die er zijn.
Guri mag blijven waar hij zit...


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KRC GENK (07.03.2020) - MARCO - 03-07-2020

En custovic die dan nog aan verstraete na zijn eerste kaart duidelijk aangaf dat hij moest opletten maar dan vliegt hij er nog onbesuisd in...Dit heet oerdom.


Zag wel ploeg met goede mentaliteit.

Nu voor de redding gaan op cercle


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KRC GENK (07.03.2020) - JulianoMmano - 03-08-2020

De mentaliteit was zeer ok! Ze vochten als echte zeekapiteins! De eerste helft vond ik ons beter, verdiende 1-0, en dan ... rood ...
Dan wist je al dat de 2de helft moeilijk zal worden!
Hjulsager, Vdd, Faes, Capon, palaversa en Skulason vond ik meer dan ok! Sakala ook veel inzet! Vargas was zwak, loopt niet en speelt duidelijk niet voor de ploeg: ‘mee verdedigen staat niet in zijn woordenboek’
Nu, we zijn gered! Met deze inzet zie ik ons niet verliezen op Cercle, en daarnaast zie ik Waasland niet winnen tegen Gent


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KRC GENK (07.03.2020) - oostendenaar - 03-08-2020

De eerste helft vond ik echt wel goed met een Hjulsager die het goed deed. Ook veel beweging zonder bal en goed druk zetten op Genk. Zeer spijtig dat we dan door foutjes van Verstraete en Faes onze voorsprong weg geven.
Ook jammer dat Verstraete volgende week geschorst is. Hopelijk is Jonckheere dan terug fit zodat we niet met Neto hoeven te spelen. Wat een invalbeurt was dat weeral gisteren. Raakt geblesseerd omdat hij niet kan springen. Ik zou die als club toch niet meer opstellen, het is echt pijnlijk om te zien. En Neto zelf moet toch ook voelen dat het niet lukt.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KRC GENK (07.03.2020) - ratatouille - 03-08-2020

(03-08-2020, 06:39 AM)JulianoMmano Wrote: De mentaliteit was zeer ok! Ze vochten als echte zeekapiteins! De eerste helft vond ik ons beter, verdiende 1-0, en dan ... rood ...
Dan wist je al dat de 2de helft moeilijk zal worden!
Hjulsager, Vdd, Faes, Capon, palaversa en Skulason vond ik meer dan ok! Sakala ook veel inzet! Vargas was zwak, loopt niet en speelt duidelijk niet voor de ploeg: ‘mee verdedigen staat niet in zijn woordenboek’
Nu, we zijn gered! Met deze inzet zie ik ons niet verliezen op Cercle, en daarnaast zie ik Waasland niet winnen tegen Gent
Ik zou toch maar het vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is . Als je in een ver verleden de match tegen Bornem hebt meegemaakt dan ben je wat voorzichtiger. Ik denk niet dat we op een cadeau van Cercle moet rekenen en Gent is momenteel slecht bezig....


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KRC GENK (07.03.2020) - .bakkertje - 03-08-2020

Een puntje moe haalbaar zijn in cercle, dezelfde mentaliteit als in de 1ste helft gistern en liefst met 11 eindigen, die rode kaart en die penalty en us de das omgedaan. Ik kon er jammergenoeg nie bij zijn mo ik heb ook beveren ondertussen eens bekeken en die zijn bij momenten echt weggespeeld door moeskroen, kvind ze echt wel slechter spelen dan ons, en supps die vuurpijl richting eigen spelers smijten, spelers van moeskroen en beveren met elkaar op de vuist,twas do de moeite. Zelfs als gent slecht speelt in beveren zie ik gent nog winnen. We hebben genoeg aan gelijkspel in cercle en daar moeten we vol voor gaan. Tis een voordeel voe us da cercle al gered is.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KRC GENK (07.03.2020) - Turbof - 03-08-2020

Naar verluidt zou Jonckheere gestart zijn maar heeft die op de laatste training nog een trap geincasseerd. Kon dus anders gelopen zijn. Te veel individuele fouten ook weer (Faes, Dutoit), maar wel goede inzet gezien. Ik zie beveren niet winnen van gent maar je weet nooit. Zelf maar puntje pakken he dan, cercle zal niet meer met mes tussen de tanden spelen zeker ?

Ik zou voor dit gaan:

Ondoa
Capon Faes Milovic Skulason
Palaversa VDD Jonckheere (hopelijk fit)
Bataille Sakala Hjulsager.

Over Neto zullen we maar niet meer spreken zeker ..


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KRC GENK (07.03.2020) - Keun - 03-08-2020

Hopelijk gaan ze nu echt eens voor Ondoa.. oké geen top keeper... Maar geen nekke die denkt da hij de beste is
Faes gaat al 2 matchen zwaar in de fout.. Vraag me af waarom

Verstraeten rood pakt vlak na de 1-0 weten dat je met geel staat

Marquet sterk ingevallen!!!


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KRC GENK (07.03.2020) - oostendenaar - 03-08-2020

(03-08-2020, 01:50 PM)Keun Wrote: Hopelijk gaan ze nu echt eens voor Ondoa.. oké geen top keeper... Maar geen nekke die denkt da hij de beste is
Faes gaat al 2 matchen zwaar in de fout.. Vraag me af waarom

Verstraeten rood pakt vlak na de 1-0 weten dat je met geel staat

Marquet sterk ingevallen!!!
Omdat Faes (nog?) geen topper is. Ik hoop voor hem dat hij slaagt bij z'n nieuwe club, maar vrees dat hij snel terug bij een Belgische club zal spelen, al dan niet op uitleenbasis.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - KRC GENK (07.03.2020) - jantje - 03-08-2020

ik hoop dat die Amerikanen voor een serieuze versterking aan het kijken zijn
want als we er in slagen om in 1A te blijven
dan zal er geen Lokeren of Beveren meer zijn om als laatste te eindigen