MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - BEERSCHOT (10.08.2020) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - BEERSCHOT (10.08.2020) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - BEERSCHOT (10.08.2020) (/showthread.php?tid=527)

Pages: 1 2 3


[JPL] KV OOSTENDE - BEERSCHOT (10.08.2020) - André Van Nieuwenhuysen - 08-06-2020

We beginnen eraan en meteen op een maandag en in onze DIAZ Arena zonder supporters.........

Is ons Wèreldploegsje klaar?
Wie start er in de basis?
Wie neemt er plaats op de bank?

Geef gerust jullie mening over deze eerste wedstrijd.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - BEERSCHOT (10.08.2020) - Strangeloaper - 08-06-2020

Is geen gemakkelijke match. Beerschot zit ‘in de flow’.  Kampioen gespeeld een week geleden. Meestal gaat bij het bij de promovendus de eerste matchen goed. Wij kunnen geen oordeel geven over de sterkte van KV.   Het belangrijkste is een goede start van de competitie nemen. Het voordeel van de thuismatch valt grotendeels weg omdat er geen publiek is. Het is geen geschenk.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - BEERSCHOT (10.08.2020) - fonzie - 08-06-2020

Ik vermoed dat noch Hendry en Jakel zullen spelen. Ze hebben geen enkele voorbereidingsmatch meegespeeld en zijn blijkbaar nog niet fit. Daarom werd inderhaast nog die Sibbick er bij gehaald en hij zal waarschijnlijk samen met Theate centraal achterin staan.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - BEERSCHOT (10.08.2020) - jantje - 08-06-2020

we mogen hier geen negatieve pronostiek doen  hé

of we worden afgemaakt

ik zou zoals ieder KVO sup graag hebben dat ze winnen
doch als ik terug denk aan onze wedstrijd tegen die 2de klasser ( euh 1 b )  Union
en met de gedachte dat Beerschot daar tegen OHl liefst 4 keer scoorde

heb ik een 0-3 gevoel , 

maar Met Gueye zullen we misschien scoren en zou Hubert de 0 kunnen houden ? dan  1-0

tja ,  voor het gemak dan toch maar een gelijkspel 2-2  Wink

en anders vraag eens aan de VAR en scheids wat de uitslag moet zijn   Cool


RE: [JPL] KV OOSTENDE - BEERSCHOT (10.08.2020) - MARCO - 08-09-2020

Om hoe laat komt morgen de KVO  spelers bus toe op het diaz stadion.Zou toch leuk zijn om(mits in acht nemen van corona regels) toch met een aantal de spelers nog eens aan te moedigen en daarna dan match zien thuis of op café of in kinepolis.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - BEERSCHOT (10.08.2020) - fonzie - 08-09-2020

3 aanwinsten nog steeds out door blessures. Dat snap ik toch niet. Gelukkig hebben we nu genoeg volk om een deftige ploeg op te stellen. De ploeg zal volgens mij zo starten. 

Hubert In doel met de volgende verdediging voor hem : Bataille, Sibbick, Theate en Skulasson

Middenveld : D’Arpino, Vandendriessch en McGeehan

Aanval Hjulsaeger, Gueye en 
Sakala. 

Gezien zijn late aankomst is het niet zeker dat McGeehan zal starten. In dat geval schuift Hjulsaeger naar het middenveld en komt D’Haese op rechts.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - BEERSCHOT (10.08.2020) - markos - 08-09-2020

(08-09-2020, 01:10 PM)fonzie Wrote: 3 aanwinsten nog steeds out door blessures. Dat snap ik toch niet. Gelukkig hebben we nu genoeg volk om een deftige ploeg op te stellen. De ploeg zal volgens mij zo starten. 

Hubert In doel met de volgende verdediging voor hem : Bataille, Sibbick, Theate en Skulasson

Middenveld : D’Arpino, Vandendriessch en McGeehan

Aanval Hjulsaeger, Gueye en 
Sakala. 

Gezien zijn late aankomst is het niet zeker dat McGeehan zal starten. In dat geval schuift Hjulsaeger naar het middenveld en komt D’Haese op rechts.

Het zal moeilijk zijn met de hitte.
Maar ik zou D'Haese laten starten.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - BEERSCHOT (10.08.2020) - MARCO - 08-10-2020

Ik hoop dat mcgeehan kan starten omdat we zeker slag op het middenveld moeten winnen.
Indien hij niet klaar is dan zou ik opteren voor een 4 4 2 en vooraan starten met onze 2 nieuwe spitsen .
Bijsturen kan dan nog gebeuren.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - BEERSCHOT (10.08.2020) - tim2pin - 08-10-2020

Op papier al meteen een 'belangrijke' match om het seizoen rustig te kunnen aanvatten als je de andere uitslagen ziet ...

Die McGeehan lijkt inderdaad meteen een sleutelspeler te moeten gaan worden aangezien Batzner nog niet fit is.
Zijn volgens mij de spelers die vooruit denken en dat hebben we de voorbije seizoenen in het midden toch een beetje gemist.

Ik ben echt benieuwd naar de nieuwe jongens en de nieuwe spelstijl.

Komaaaaan Kavvéééé !


RE: [JPL] KV OOSTENDE - BEERSCHOT (10.08.2020) - JulianoMmano - 08-10-2020

Lijkt me een goede opener! 
Beerschot verwacht ik ergens in de middenmoot. Een ideale graadmeter om te zien waar we staan!
Op elke positie lijken wij wel versterkt.
Hubert is een degelijke doelman die zeker zijn waarde heeft.
Verder kijk ik verdedigend enorm uit naar Hendry, al zal hij de komende weken waarschijnlijk niet meteen in actie komen.
Op het middenveld lijken D’arpino en McGeehan meerwaardes. Hopelijk haalden we met Gueye een scorende spits, de eerste trainingen en de wedstrijd tegen Cercle deden alvast het beste vermoeden!

Als, naast deze nieuwkomers, onze sterkhouders van vorig seizoen opnieuw presteren denk ik (hoop ik) dat we een zorgeloos seizoen tegemoet gaan.

Al snel kom je tot deze spelers: 

Hubert; Bataille, Hendry, Theate, Skulason; D’arpino, VDD, McGeehan; Hjulsager, Sakala en Gueye.
Met op de bank spelers als Ondoa, Jakel, Sibbick, Ndicka, Boonen, Dhaese en Kvasina lijken de kustvboys klaar!

Ik heb er goede hoop in, zowel vanavond als de rest van het seizoen!