MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (08.11.2020) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (08.11.2020) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (08.11.2020) (/showthread.php?tid=541)

Pages: 1 2 3


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (08.11.2020) - jantje - 11-08-2020

(11-08-2020, 11:22 AM)Bram Wrote: Ik vond de twee zeges tegen Anderlecht vorig seizoen anders vrij onvergetelijk Wink

Bram , Dat is ook weer wel waar Big Grin

verdorie,  khad vandaag mijn geld ingezet op een overwinning van KVO
khad beter gewed dat Bataille weer een rode kaart ging pakken
kging ten minste gewonnen hebben  Angry

als het een troost mag zijn , tegen den Antwerp zal hij zeker geen kaarten krijgen


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (08.11.2020) - MARCO - 11-08-2020

Tot we met 10 kwamen te staan zaten we met goed voetbal helemaal in de match maar toen ging het licht uit bij Jelle. 

Zijn eerste gele kaart was onterecht maar gelijk hoe als je met 1 gele kaart staat dan moet je zeker niet doen wat hij gedaan heeft.

Was hier toch wel echt de ploeg in de steek laten maar langs de andere kant heeft hij  KVO ook al veel bijgebracht....gewoon spijtig


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (08.11.2020) - pinanti - 11-08-2020

Niet slim van Bataille om een tweede geel te pakken.
Club was in de tweede helft de betere ploeg en met dan nog een man minder zag je dat dit slecht ging aflopen.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (08.11.2020) - Keun - 11-08-2020

(11-08-2020, 04:56 PM)jantje Wrote:
(11-08-2020, 11:22 AM)Bram Wrote: Ik vond de twee zeges tegen Anderlecht vorig seizoen anders vrij onvergetelijk Wink

Bram , Dat is ook weer wel waar Big Grin

verdorie,  khad vandaag mijn geld ingezet op een overwinning van KVO
khad beter gewed dat Bataille weer een rode kaart ging pakken
kging ten minste gewonnen hebben  Angry

als het een troost mag zijn , tegen den Antwerp zal hij zeker geen kaarten krijgen
Blijf erbij bataille rij hoger 
Onze lb zag ook sterren 
Stel me wel vragen bij telkens gueye eraf te halen waarom sakala niet eens eraf is veel gevaarlijker

(11-08-2020, 11:22 AM)Bram Wrote:
(11-08-2020, 10:36 AM)jantje Wrote: 't is eigenlijk al een tijdje geleden dat we nog eens een onvergetelijke zege behaalden tegen een topploeg hé

en aangezien we het op Standard niet gedaan hebben,
lijkt me nu het moment gekomen om thuis nog eens te stunten

4-1 tegen Standard , 4-2 tegen Anderlecht , 6-0 tegen Genk , 5-2 tegen Gent

tja die 1-0 tegen Club  is ook om niet te vergeten , 't mag nog eki azo zijn ook wi  Big Grin Big Grin

Ik vond de twee zeges tegen Anderlecht vorig seizoen anders vrij onvergetelijk Wink
Bram, 
Kunnen wij thuis ook niet met achtergrond geluiden spelen zoals andere ploegen thuis?


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (08.11.2020) - jantje - 11-08-2020

(11-08-2020, 05:36 PM)Keun Wrote: Blijf erbij bataille rij hoger 
Onze lb zag ook sterren 
Stel me wel vragen bij telkens gueye eraf te halen waarom sakala niet eens eraf is veel gevaarlijker

jantje Wrote:ik ben nu eens benieuwd

5 gele kaarten = 1 dag schorsing ,
de tweede keer dat je 5 gele kaarten pakt ,
dan ben je normaal 2 wedstrijden geschorst



RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (08.11.2020) - oostendenaar - 11-08-2020

Gueye wordt er afgehaald omdat hij nog geen 90 minuten aankan, zie interview in hln: https://www.hln.be/kv-oostende/makthar-gueye-ontpopt-zich-als-uitstekende-pivot-bij-kvo-en-toch-ben-ik-fysiek-nog-niet-100-procent~ab78346e/


Er zijn bij ons ook achtergrondgeluiden die worden afgespeeld in het stadion. 

En als ik me niet vergis wordt Bataille nu geschorst voor z'n dubbel geel en blijft hij met 4 gele kaarten staan dus bij de volgende gele kaart is hij terug een match geschorst. Maar dat ben ik niet zeker.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (08.11.2020) - Keun - 11-08-2020

(11-08-2020, 06:27 PM)oostendenaar Wrote: Gueye wordt er afgehaald omdat hij nog geen 90 minuten aankan, zie interview in hln: https://www.hln.be/kv-oostende/makthar-gueye-ontpopt-zich-als-uitstekende-pivot-bij-kvo-en-toch-ben-ik-fysiek-nog-niet-100-procent~ab78346e/


Er zijn bij ons ook achtergrondgeluiden die worden afgespeeld in het stadion. 

En als ik me niet vergis wordt Bataille nu geschorst voor z'n dubbel geel en blijft hij met 4 gele kaarten staan dus bij de volgende gele kaart is hij terug een match geschorst. Maar dat ben ik niet zeker.
Oké 90min mss niet.... Maar 65min? Wat een verschil met en zonder hem 

Achtergrond geluiden?  Kijk eens naar club en Gent enz.... Onze volume knop is defect denk ik


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (08.11.2020) - markos - 11-08-2020

Overdreven uitslag.

Tanghe speelde een zeer goeie match en hield Lang uit de match.
Van deze laatste had ik een grove fout op Tanghe verwacht maar die kerel hield zich in.
Theate zat in het begin wat minder in de match door telkens die bal weg te shotten.
Hendry speelde zijn match alhoewel hij soms ook wel laks was maar toonde dan weer dat hij veel ervaring heeft in topmatchen.

Hoop dat onze LB een geldboete krijgt voor die domme gele kaart.

De match kantelde toen men de "Charles" op het veld stuurde, Jelle had zijn km al gelopen en wou blijkbaar al vroeg douchen.
De trainer kon hem eigenlijk beschermen en hem vroeger eraf halen en Brecht erin te steken.
Brecht moest dan maar op de Charles spelen.

DE cijfers zijn overdreven.
Zoals vorige week was draw realistischer maar kopen we niks mee.

Tegen Antwerp moeten we toch minstens een puntje halen.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (08.11.2020) - jantje - 11-08-2020

(11-08-2020, 06:48 PM)markos Wrote: Tegen Antwerp moeten we toch minstens een puntje halen.

hopelijk herinneren ze nog de wedstrijd van vorig jaar

Mbokani had toen een paar slechte wedstrijden gespeeld , zoals nu,
en kwam toen hier een hattrick maken


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CLUB BRUGGE (08.11.2020) - josée - 11-09-2020

De eerste gele kaart van Bataille was voor de zoneelste keer een fantasietje  van de ref (onverdiende rode kaart en wat een geschenk voor club)

de refs moeten zien dat ze op een goed blaadje staan bij de grote ploegen