MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (03.04.2021) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (03.04.2021) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (03.04.2021) (/showthread.php?tid=569)

Pages: 1 2 3


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (03.04.2021) - Lucje - 04-04-2021

(04-04-2021, 06:50 AM)josée Wrote: Wanneer zullen ze eens ref   Smet wreken , die plezante heeft ons al veel punten gekost  , heb je dat woord al gehoord " belangen vermenging"
Kijk ik begin serieus te geloven in een complottheorie. Op Moeskroen wordt door de VAR een geldig doelpunt afgekeurd. Gelukkig scoren we daar nog de winning-treffer door een blunder van de doelman. Anders waren we ginder al 2 punten kwijt.
Gisteren missen we 2 kansen in het begin van de match en krijgen we het deksel op de neus. VAR grijpt in bij aangesloten bal op Hendry, keurt daarna ook nog een geldig doelpunt af. Was zelfs tenminste strafschop voor duwfout op Dhaese. De VAR maakt scheids attent op de por van Gueye met rood als gevolg.
Ik geef grif toe, we zagen een inspiratieloos KVO met een aantal spelers die echter onder hun waarde presteerden, kan gebeuren trouwens. Uitgekookt Waasland won verdiend. Maar ... de VAR heeft ook een serieuze hypotheek gelegd op het verder verloop van de reguliere competitie. Zonder Jäkel (terecht rood) , Gueye hoe veel weken zal die krijgen ? Wie zal hem vervangen ? Kvasina en Thiam konden mij weinig bekoren. Tanghe Covid in quarantaine, Hendry hoe ernstig is zijn kwetsuur. Blessin zal misschien moeten toveren achteraan indien enkel Capon en Theate beschikbaar zijn.
Er moeten sowieso 4 teams van de G6 Play-off 1 spelen. Ze hebben veel teveel invloed op onze competitie. Van mij part mogen ze alle 6 een BeneLiga opstarten. De overige clubs gaan er dan een spannende competitie van maken waar er misschien minder geld mee gemoeid maar eerlijker en spannender.
Terugkomend op gisteren die Frei vind ik een slimme spits en vind die persoonlijk ook beter dan de onze.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (03.04.2021) - Keun - 04-05-2021

(04-04-2021, 03:47 PM)Lucje Wrote:
(04-04-2021, 06:50 AM)josée Wrote: Wanneer zullen ze eens ref   Smet wreken , die plezante heeft ons al veel punten gekost  , heb je dat woord al gehoord " belangen vermenging"
Kijk ik begin serieus te geloven in een complottheorie. Op Moeskroen wordt door de VAR een geldig doelpunt afgekeurd. Gelukkig scoren we daar nog de winning-treffer door een blunder van de doelman. Anders waren we ginder al 2 punten kwijt.
Gisteren missen we 2 kansen in het begin van de match en krijgen we het deksel op de neus. VAR grijpt in bij aangesloten bal op Hendry, keurt daarna ook nog een geldig doelpunt af. Was zelfs tenminste strafschop voor duwfout op Dhaese. De VAR maakt scheids attent op de por van Gueye met rood als gevolg.
Ik geef grif toe, we zagen een inspiratieloos KVO met een aantal spelers die echter onder hun waarde presteerden, kan gebeuren trouwens. Uitgekookt Waasland won verdiend. Maar ... de VAR heeft ook een serieuze hypotheek gelegd op het verder verloop van de reguliere competitie. Zonder Jäkel (terecht rood) , Gueye hoe veel weken zal die krijgen ? Wie zal hem vervangen ? Kvasina en Thiam konden mij weinig bekoren. Tanghe Covid in quarantaine, Hendry hoe ernstig is zijn kwetsuur. Blessin zal misschien moeten toveren achteraan indien enkel Capon en Theate beschikbaar zijn.
Er moeten sowieso 4 teams van de G6 Play-off 1 spelen. Ze hebben veel teveel invloed op onze competitie. Van mij part mogen ze alle 6 een BeneLiga opstarten. De overige clubs gaan er dan een spannende competitie van maken waar er misschien minder geld mee gemoeid maar eerlijker en spannender.
Terugkomend op gisteren die Frei vind ik een slimme spits en vind die persoonlijk ook beter dan de onze.
Frei idd goeie spits..... Wat sakala al gemist heeft zou hij binnen koppen
Los van de Var.... Moeten we ons zelf bekijken  onze keeper deed rare dingen... zeker bij het 2de doelpunt
Ik had het hier nog vooraf gezegt dat we het heel lastig hebben met w-b
Ik heb vermoeden dat er andere dingen spelen en dat we dit play off1 mogen vergeten

Volgend seizoen een vertrek van de helft van je kern incl je trainer


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (03.04.2021) - carlo - 04-05-2021

In extra time wordt Smet en zijn collega´s in het busje ONNOZELAARS genoemd... 
Maar DIEF is correcter want een penaltyfout negeren om toch maar KVO een kloot te kunnen aftrekker...
 Al jaren een flagrant heel triestig personage... verdient een speciale ontvangst als we weer eens met publiek mogen spelen...


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (03.04.2021) - markos - 04-06-2021

Voorstel minnelijke schikking Bondsparket: Makhtar Gueye (@kvoostende) 2 w. schorsing effectief vanaf 10.04.2021 + boete € 2000 effectief
1:47 p.m. · 6 apr. 2021


Als ze nu in beroep zouden gaan dan zou de uitspraak maar op 12/04 zijn en mag Gueye wel meedoen tegen de ratten.
Klopt dit of niet?


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (03.04.2021) - josée - 04-06-2021

Volgens het referee departement is het afgekeurde doelpunt van K.V.O een juiste beslissing (scheidsrechters beschermen zegt men daartegen)

                                          AMATEURS


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (03.04.2021) - markos - 04-06-2021

(04-06-2021, 02:55 PM)josée Wrote: Volgens het referee departement is het afgekeurde doelpunt van K.V.O een juiste beslissing (scheidsrechters beschermen zegt men daartegen)

                                          AMATEURS

Ons Professional Refereeing Department verduidelijkt een aantal fases van de voorbije speeldag.

KV OOSTENDE – WAASLAND-BEVEREN – MIN. 45 – VAR-INTERVENTIE VOOR BUITENSPEL
Bij een aanval van KV Oostende in minuut 45 schiet Oostende speler D’Haese (nr. 29) op doel.

De doelman van Waasland-Beveren (Jackers – nr. 1) houdt de bal tegen en deze komt tot bij Oostende speler Hjulsager (nr. 17) die scoort.

Een speler van Waasland-Beveren gaat in duel met D’Haese die op de doelman van Waasland-Beveren valt en daardoor in buitenspelpositie komt te liggen.

Daardoor heeft hij een impact op de doelman en wordt de Oostende speler als “actief” gezien (hinderen van de doelman / interfering with the opponent).

Het Professional Refereeing Department steunt de VAR-beslissing en de eindbeslissing van de scheidsrechter.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (03.04.2021) - Keun - 04-07-2021

Wat hadden we verwacht... Anderlecht moet playoff 1 halen kost wat kost

Als ik de match Antwerp anderlecht bekeek had ik toch ook paar grote??  Jordan vooral
Dan lees je dat 2 Antwerp spelers naar Anderlecht zouden trekken?? 

Bij ons waren er ook paar met?? Iedere jaar opnieuw gebeuren er rare dingen op het einde van de onze jpl

Oké de Var nekt ons weer... maar wij handen alles in de handen!