MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Abo 2021-2022 - Printable Version
Kustboys Forum
Abo 2021-2022 - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Abo 2021-2022 (/showthread.php?tid=570)

Pages: 1 2 3


Abo 2021-2022 - kavéé - 03-30-2021

https://www.kvo.be/nieuws/info-abonnementen-2021-2022

Ik heb toch een wrang gevoel als ik de abonnementenactie voor volgend seizoen lees. 
OK, het was een uniek jaar waar veel overmacht mee gemoeid is
OK, we hebben het financieel niet erg breed
OK, we zijn al (van in onze zetel) verwend dit jaar

Maar geen van de aangeboden 'incentives' zijn voor mij een meerwaarde.

Mochten ze al eens een deftige compensatie op de consumptiekaarten geven, in combinatie met korting op het abonnement, ik zou niet twijfelen en braafjes verlengen en betalen. 
En nu zal ik waarschijnlijk ook wel verlengen, maar ik zal het toch moeilijk hebben om mijn mede-abonnees (die iets minder fanatiek zijn) te overtuigen. De grote winnaars van dit verhaal zijn de occasionele toeschouwers die nu af en toe eens met een gratis kaart zullen binnen mogen. Ik vrees dat er vele 'twijfelaars' zullen afhaken om te verlengen. 

Ik ken de regeling van de andere ploegen niet, maar in Brugge kregen ze een Elevensports abonnement voor een jaar + konden ze hun geld van hun abonnement volledig terugkrijgen. Ik ga de rekensom niet maken, maar qua perceptie bij de supporter is dit toch een serieus verschil met onze luttele 15% korting op Eleven en korting op ons abonnement van volgend jaar.

Wat denken jullie?


RE: Abo 2021-2022 - markos - 03-30-2021

Het is moeilijk natuurlijk om het juiste evenwicht te zoeken.

Een gratis verlenging ZONDER Play offs was misschien beter geweest.
Financieel is het geen goed jaar maar we zitten nog in de pintenliga dus daar krijgen we nog geld van en vermoedelijk nog een mooie transfersom van één of meerdere spelers.


RE: Abo 2021-2022 - Keun - 03-30-2021

(03-30-2021, 03:59 PM)kavéé Wrote: https://www.kvo.be/nieuws/info-abonnementen-2021-2022

Ik heb toch een wrang gevoel als ik de abonnementenactie voor volgend seizoen lees. 
OK, het was een uniek jaar waar veel overmacht mee gemoeid is
OK, we hebben het financieel niet erg breed
OK, we zijn al (van in onze zetel) verwend dit jaar

Maar geen van de aangeboden 'incentives' zijn voor mij een meerwaarde.

Mochten ze al eens een deftige compensatie op de consumptiekaarten geven, in combinatie met korting op het abonnement, ik zou niet twijfelen en braafjes verlengen en betalen. 
En nu zal ik waarschijnlijk ook wel verlengen, maar ik zal het toch moeilijk hebben om mijn mede-abonnees (die iets minder fanatiek zijn) te overtuigen. De grote winnaars van dit verhaal zijn de occasionele toeschouwers die nu af en toe eens met een gratis kaart zullen binnen mogen. Ik vrees dat er vele 'twijfelaars' zullen afhaken om te verlengen. 

Ik ken de regeling van de andere ploegen niet, maar in Brugge kregen ze een Elevensports abonnement voor een jaar + konden ze hun geld van hun abonnement volledig terugkrijgen. Ik ga de rekensom niet maken, maar qua perceptie bij de supporter is dit toch een serieus verschil met onze luttele 15% korting op Eleven en korting op ons abonnement van volgend jaar.

Wat denken jullie?
Ik denk er ook zo over... Wel heel zwak voorstel.. ze gaan met wat anders mogen afkomen... Het is alsof we dit seizoen gewoon onze centen kwijt zijn
 Wat ben je met vrijkaarten als je al abo hebt? 

Voor mij voorlopig geen nieuwe abo's aan die voorwaarden.. Sorry


RE: Abo 2021-2022 - Gaston - 03-31-2021

Alle clubs moeten het dit seizoen met veel minder inkomsten doen.
De vaste kosten moeten wel onverminderd betaald worden (en bij KVO komen daar ook nog eens veel winstpremies bij).

Door overmacht konden we niet naar het stadion. Daar kan KVO niks aan doen.

Het is nu aan ons om een keuze te maken.
Eisen we compensatie/terugbetaling, als klant?
Of blijven we de club in moeilijke tijden steunen, als supporter?


RE: Abo 2021-2022 - kavéé - 03-31-2021

(03-31-2021, 10:41 AM)Gaston Wrote: Alle clubs moeten het dit seizoen met veel minder inkomsten doen.
De vaste kosten moeten wel onverminderd betaald worden (en bij KVO komen daar ook nog eens veel winstpremies bij).

Door overmacht konden we niet naar het stadion. Daar kan KVO niks aan doen.

Het is nu aan ons om een keuze te maken.
Eisen we compensatie/terugbetaling, als klant?
Of blijven we de club in moeilijke tijden steunen, als supporter?

Mijn keuze is al gemaakt, maar als ik in mijn dichte omgeving rondvraag leeft toch vooral dat men dit jaar een abonnement heeft betaald voor niets en dat we nu opnieuw mogen betalen: "Als je een ticket hebt en het festival gaat niet door, krijg je je geld ook terugbetaald."

En een voetbalclub is geen muziekgroep, maar ik voorspel een grote terugval van abonnees aan de huidige voorwaarden. Wetende dat er naast een klein deel 'die hards' veel 'liefhebbers' zijn toch altijd wel iemand kent die nog een deel van zijn 15 gratis tickets zal over hebben om zo af en toe eens match mee te pikken.

KV moet gewoon toegeven dat die lijst aan incentives een groot deel van de abonnees niet zal aanspreken. Mensen willen vooral voetbal zien, de rest aan vooredelen is bijkomstig, hoe fancy je het ook benoemt. Hopelijk heb ik ongelijk en behouden we ons aantal abonnees.


RE: Abo 2021-2022 - MARCO - 03-31-2021

Incentive zijn inderdaad niet echt indrukwekkend maar ook nu blijf ik onze mooie club steunen en VERLENG dus deze week


RE: Abo 2021-2022 - Gaston - 03-31-2021

(03-31-2021, 01:41 PM)kavéé Wrote: ...als ik in mijn dichte omgeving rondvraag leeft toch vooral dat men dit jaar een abonnement heeft betaald voor niets en dat we nu opnieuw mogen betalen: "Als je een ticket hebt en het festival gaat niet door, krijg je je geld ook terugbetaald."

Elke abonnee heeft toch een klein steentje bijgedragen om KVO dit seizoen te laten voetballen.
Het lijkt me dat we daar ruimschoots voor gecompenseerd zijn met prestaties op het veld.
Dat is toch niet "voor niets"? Wink

Dat we er niet live bij konden zijn, is een geval van overmacht.
Misschien moet men dan eerder compensaties eisen van die mensen, die er voor zorgen dat dit coronavirus niet onder controle geraakt.

KVO had wellicht beter moeten communiceren en misschien zelfs even peilen welke (betaalbare) compensaties in de smaak zouden vallen.
Ik deel dus wel je bezorgdheid, maar ga niet mee in de argumenten van de klanten die zich gedupeerd voelen.


RE: Abo 2021-2022 - Keun - 03-31-2021

Niemand zegt dat we de vollepot terug willen..
Zo doe je niet aan klantenbinding

Opties genoeg om compensatie te vinden
Al krijg elke supporter een truitje van het seizoen 2020- 2021   of geld op je drankkaart... Niets is maar niets 

De Amerikanen zijn miljardair dus... Ga niet van ons abotje afhangen 

Gelezen dat KVO zelfs al 2,9milj winst maakte dit jaar

Ik had ook reis geboekt... Deze ging ook niet door wegens overmacht... Maar een mens is toch ze geld niet kwijt he... 

Cercle, Anderlecht Genk enz... Geven gewoon nieuwe abo voor volgend seizoen das je supporters dankbaar zijn.... Ons beleid is blijkbaar anders gezind....


RE: Abo 2021-2022 - pinanti - 03-31-2021

Ik zal het hier kort houden : ik ben ontgoocheld.
Al jaren 3 abbo's en dit seizoen geen enkele match gezien.
PMG zijn miljardairs en kunnen gerust een mooier gebaar tonen aan de supporters. SadSadSadSad


RE: Abo 2021-2022 - Keun - 03-31-2021

(03-31-2021, 03:51 PM)pinanti Wrote: Ik zal het hier kort houden : ik ben ontgoocheld.
Al jaren 3 abbo's en dit seizoen geen enkele match gezien.
PMG zijn miljardairs en kunnen gerust een mooier gebaar tonen aan de supporters. SadSadSadSad
Idd... vandaag met club supporter gepraat die krijgen 95% van hun abo terug !!

Je supporters zijn je hart van je club... Bij ons is dat blijkbaar niet meer van tel... Want er zullen vele niet meer verlengen in deze tijden