MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Abo 2021-2022 - Printable Version
Kustboys Forum
Abo 2021-2022 - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Abo 2021-2022 (/showthread.php?tid=570)

Pages: 1 2 3


RE: Abo 2021-2022 - Keun - 04-08-2021

Komt er nog een nieuw voorstel?

We gaan veel supporters verliezen op deze wijze
Ik gok met het huidige voorstel op 1000 a 1500 max abo's 

Er werd beloofd in augustus dat per match die we konden bij wonen.... Wij een gratis ticket kregen voor volgend seizoen (2021-2022)   opeens kunnen de supporters de boom in ?
Pure bedrog noem ik dat... Sorry


RE: Abo 2021-2022 - kavéé - 04-08-2021

Ik hoop dat er toch over een nieuw voorstel wordt nagedacht. 
Van de 4 waarmee wij samenzitten, is er naast mij nog 1 iemand die zou verlengen. De andere 2 kan ik niet overtuigen aan de huidige voorwaarden. Zij zeggen af en toe wel eens een los ticket te zullen kopen (of krijgen?). 

Dus KV, hopelijk zijn jullie de puzzel opnieuw aan het samenleggen. Tip: geef ons een voordeel waar de doorsnee abonnee wél de waarde van inziet: niet een gratis ticket voor een 'VIP-avond' of X aantal gratis tickets voor occasionele toeschouwers, of een schamele korting bij een sponsor, maar eerder een vast bedrag op de consumptiekaart of een grotere korting op het nieuwe abonnement (zonder voorwaarden of 'indien we PO1 volgend jaar spelen', enz...)


RE: Abo 2021-2022 - Keun - 04-21-2021

Vandaag op fb..... We verkochten (al) 600 abonnementen... Wauw

Willen ze nu echt niet inzien dat hun voorstel op de ballen trekt... Mensen voelen hun in het zak gezet 
Waarom kunnen wij niet wat andere clubs wel kunnen 

Ik denk dat we met moeite het dubbele gaan halen dit seizoen aan die voorstellen
Er zijn 2de klassers die het beter gaan doen dan ons in hun abo verkoop 

Wat is dit seizoen de garantie dat we life terug iedere match kunnen volgen.... Ze verkopen zitjes waar je mss dit seizoen toch niet gaan kunnen plaats nemen op je eigen plaats 

Wat doen we als we terug zo een corona seizoen krijgen? Volgende jaar terug centen kwijt?


RE: Abo 2021-2022 - kavéé - 05-11-2021

hoeveel abonnementen zijn er uiteindelijk verkocht na de verlengperiode, in vergelijking met vorig jaar?


RE: Abo 2021-2022 - jantje - 05-11-2021

ik ben echt benieuwd of we die 15 gratis ticketten zullen zien ?

met drie abonnementen zou je 45 ticketten moeten krijgen   Cool

kan ik dan 45 vrienden meebrengen op één wedstrijd, héél de tribune voor ons  Big Grin Big Grin Big Grin


RE: Abo 2021-2022 - Gaston - 06-02-2021

Voor de mensen die vinden dat hun seizoenskaart 2020-2021 (deels) terugbetaald moet worden...

https://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/deloitte-belgische-voetbalclubs-verloren-tot-120-miljoen-euro-inkomsten-door-corona/article-news-1741583.html


RE: Abo 2021-2022 - kavéé - 07-19-2021

Net als bij vele medesupporters begint het gebrek aan communicatie vanuit KV serieus op systeem te werken. 
Actie ondernemen na het 'luisteren' naar de supporters ivm de gebrekkige compensatieregeling voor de abonnementen zal waarschijnlijk geen prio zijn nu. Al hoop ik dat ze dan wél bezig zijn met het sportieve of vertoeft onze CEO liever in noord-frankrijk? Ik denk dat er na vorig seizoen gemakzucht sluipt binnen het bestuur, maar op die manier zal 1B sneller dan ze denken ons deel zijn. 

In ieder geval maken ze hier geen goede beurt. Enkel met hoera-nieuws en PR-stunten (tv-programma's) zal je de trouwe supporter niet tevreden stemmen. Het belangrijkste voor mij is nog altijd een goed sportief beleid. En ze zullen wel zeggen dat het vorig jaar top was, maar ik denk dat onze trainer onmogelijk kan leven met wat het bestuur nu al op sportief vlak heeft verwezenlijkt voor het komende seizoen. 

Het minste wat ze nu eens op HEEL KORTE TERMIJN mogen doen, is een eerlijke round-up geven van de transferplannen en de sportieve doelstellingen voor komend seizoen. 

Ik ben trouwens ook eens benieuwd hoeveel abonnees hebben afgehaakt tov vorig seizoen..


RE: Abo 2021-2022 - MARCO - 07-19-2021

(07-19-2021, 03:29 PM)kavéé Wrote: Net als bij vele medesupporters begint het gebrek aan communicatie vanuit KV serieus op systeem te werken. 
Actie ondernemen na het 'luisteren' naar de supporters ivm de gebrekkige compensatieregeling voor de abonnementen zal waarschijnlijk geen prio zijn nu. Al hoop ik dat ze dan wél bezig zijn met het sportieve of vertoeft onze CEO liever in noord-frankrijk? Ik denk dat er na vorig seizoen gemakzucht sluipt binnen het bestuur, maar op die manier zal 1B sneller dan ze denken ons deel zijn. 

In ieder geval maken ze hier geen goede beurt. Enkel met hoera-nieuws en PR-stunten (tv-programma's) zal je de trouwe supporter niet tevreden stemmen. Het belangrijkste voor mij is nog altijd een goed sportief beleid. En ze zullen wel zeggen dat het vorig jaar top was, maar ik denk dat onze trainer onmogelijk kan leven met wat het bestuur nu al op sportief vlak heeft verwezenlijkt voor het komende seizoen. 

Het minste wat ze nu eens op HEEL KORTE TERMIJN mogen doen, is een eerlijke round-up geven van de transferplannen en de sportieve doelstellingen voor komend seizoen. 

Ik ben trouwens ook eens benieuwd hoeveel abonnees hebben afgehaakt tov vorig seizoen..
Niet zeker dat onze CEO meer in Frankrijk zit hoor...uit het nancy forum is het duidelijk dat ze heel ongelukkig zijn over het absolute gebrek aan communicatie en een veel te kleine kern van spelers.Ganaye lijkt ook daar relatief onzichtbaar..
   Mijn gok is dat hij volop bezig is met een nieuwe overname.


RE: Abo 2021-2022 - Keun - 07-19-2021

FC den haag stond nog op hun lijstje

Het begint toch weer wat te stinken met al hun overnames 
Straks worden wij terug overgenomen door callant of couckebak  Big Grin 



En ik denk terug een 1000 a 1500 man minder

Ieder jaar vallen er meer dan 1000 supporters af
Dan moet je toch vragen stellen
 In het Coucke tijdperk had je met moeite plaats


RE: Abo 2021-2022 - pinanti - 07-19-2021

(07-19-2021, 05:09 PM)Keun Wrote: FC den haag stond nog op hun lijstje

Het begint toch weer wat te stinken met al hun overnames 
Straks worden wij terug overgenomen door callant of couckebak  Big Grin 



En ik denk terug een 1000 a 1500 man minder

Ieder jaar vallen er meer dan 1000 supporters af
Dan moet je toch vragen stellen
 In het Coucke tijdperk had je met moeite plaats
Dat " Coucke tijdperk " bleek uiteindelijk een zeepbel.