MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - CERCLE BRUGGE (18.04.2021) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - CERCLE BRUGGE (18.04.2021) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - CERCLE BRUGGE (18.04.2021) (/showthread.php?tid=573)



[JPL] KV OOSTENDE - CERCLE BRUGGE (18.04.2021) - André Van Nieuwenhuysen - 04-12-2021

Misschien wel de match van het jaar  Smile
We gaan nog 1x knallen en dan is het afwachten wat de Brusselaars doen.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CERCLE BRUGGE (18.04.2021) - markos - 04-12-2021

Cercle is nu zeker van behoud maar Anatool zal nu ook geen jongeren laten spelen zoals een Dekuyper, Vanhoutte, etc.
Iets wat voor hun vooruitgang goed kan zijn.
Hij zal vol gaan voor een overwinning want is een RSCA man.

Het zal aan ons zijn om vol te gaan voor een overwinning.

We zijn al zeker van PO2 en met een Gent/Standard/?/? zal het ook spannend zijn...--))


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CERCLE BRUGGE (18.04.2021) - jantje - 04-13-2021

(04-12-2021, 08:59 PM)markos Wrote: We zijn al zeker van PO2 en met een Gent/Standard/?/? zal het ook spannend zijn...--))

zou het niet beter zijn tegen Waregem - Beerschot en Mechelen  ,  we haalden goede resultaten tegen die ploegen

en wie weet herhalen ze dat en winnen ze PO2

Gent en Standard zijn ploegen die voor dat Europees ticket zullen willen gaan hé


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CERCLE BRUGGE (18.04.2021) - josée - 04-16-2021

SCHEIDSRECHTERS VOOR DE WEDSTRIJD K.V.OOSTENDE -CERCLE BRUGGE K.S.V.

REF: ALEXANDRE BOUCAUT

AR1: CHRISTOPHE BATTISTON

AR2: QUENTIN LESCEUX

OFF4: ARTHUR DENIL

VAR:

1: JASPER VERGOOTE

2: MATHIAS HILLAERT

3: MARIO VANLOMMEL


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CERCLE BRUGGE (18.04.2021) - markos - 04-18-2021

Je ziet wie we misten vooraan.
Het kon veel beter en dan op het laatste moment staat Kvasina vrij maar wil Boonen zijn goaltje scoren. Winnen we dan kunnen we ons weinig verwijten en hebben we een punt meer in PO

De goal van Cercle was buitenspel en begrijp niet wat die gasten van de VAR daar zagen.
Ik had toen onze Thorsten in dat kamertje verwacht...lol

Opnieuw genekt door de VAR.

Een goed seizoen gezien en nu vol gaan voor dat ene ticketje.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CERCLE BRUGGE (18.04.2021) - josée - 04-19-2021

week tot week zijn we genekt door de var of door de scheidsrechters ze kunnen het niet wegsteken dat ze Anderlecht voortrekken  zodat we niet in play of 1gingen moeten aantreden 
hopelijk krijgen we in playof 2 eens onpartijdige scheidsrechters en niet geleide var van de bond


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CERCLE BRUGGE (18.04.2021) - jantje - 04-19-2021

(04-19-2021, 09:25 AM)josée Wrote: week tot week zijn we genekt door de var of door de scheidsrechters ze kunnen het niet wegsteken dat ze Anderlecht voortrekken  zodat we niet in play of 1gingen moeten aantreden 
hopelijk krijgen we in playof 2 eens onpartijdige scheidsrechters en niet geleide var van de bond
 

ik zou er niet van verschieten dat Gent die PO2 zal winnen

en Standard de Beker

maar moest KVO toevallig de eerste wedstrijd winnen en de ander spelen gelijk, dan starten ze met een serieuse voorsprong


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CERCLE BRUGGE (18.04.2021) - kavéé - 04-19-2021

(04-19-2021, 10:43 AM)jantje Wrote:
(04-19-2021, 09:25 AM)josée Wrote: week tot week zijn we genekt door de var of door de scheidsrechters ze kunnen het niet wegsteken dat ze Anderlecht voortrekken  zodat we niet in play of 1gingen moeten aantreden 
hopelijk krijgen we in playof 2 eens onpartijdige scheidsrechters en niet geleide var van de bond
 

ik zou er niet van verschieten dat Gent die PO2 zal winnen

en Standard de Beker

maar moest KVO toevallig de eerste wedstrijd winnen en de ander spelen gelijk, dan starten ze met een serieuse voorsprong


Ik dacht gisteren dat het de VAR eindelijk eens correct had geoordeeld omdat de bal van Hendry zijn voet kwam. Maar blijkbaar ken ik de regels even slecht als die 3 in het busje en die ene op het veld. Ik weiger te denken in complotten, maar 3 keer op de 4 matchen op die manier genekt worden is toch wel te veel van het 'goede'.

Voor PO2 heb ik weinig verwachtingen: ik denk dat het bobijntje stilaan af is van onze smalle kern. Dat zag je al in de voorbije matchen waar de kwaliteit van het voetbal + de pressing niet meer top waren. Ploegen als Gent en Standard zullen een boost hebben gekregen door er net in te geraken en hebben in de breedte toch veel meer mogelijkheden. Dan had ik toch liever Beerschot, Zulte of Leuven erbij. 
Anderzijds zijn we op ons sterkst tegen betere ploegen én voorspelde ik al maaaanden dat we gingen terugvallen. Dus KV, laat ons maar verder dromen! 

Hoe klein de kans ook, ik blijf hopen dat we toch nog een match kunnen meepikken in mei! Want hoe we in september de matchen hebben bekeken, was voor mij minstens even veilig dan op een terrasje te gaan zitten.


RE: [JPL] KV OOSTENDE - CERCLE BRUGGE (18.04.2021) - oostendenaar - 04-20-2021

Het was een mindere match, maar toch veel respect voor wat ze dit seizoen hebben laten zien. Ik denk niet dat iemand dit had durven dromen. Hopelijk kunnen we hier volgende seizoenen op bouwen, maar ik vrees dat we wel eens heel wat sterkhouders zouden kunnen zien vertrekken gezien de aflopende contracten.

Dat zowel de VAR als de scheids de buitenspel-regel niet kennen vind ik toch verontrustend. En Boucaut heeft dan nog Europees gefloten en zou dus een van de beteren moeten zijn in theorie.