MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Transfers 2021-2022 - Printable Version
Kustboys Forum
Transfers 2021-2022 - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Thread: Transfers 2021-2022 (/showthread.php?tid=577)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22


RE: Transfers 2021-2022 - Ward - 09-02-2021

Keun, heb je er ooit aan gedacht dat GG moet spelen met de kaarten, die hij had en heeft.

Den Amerikaan nam een (quasi?) failliete boedel over. Een club met daarenboven nauwelijks een vaste supporterskern - ik herinner mij maar al te best de matchen met nauwelijks 1000 toeschouwers... Niet dat er vandaag al veel meer supporters zijn nu het succes van de totaal kunstmatige Couckeperiode lang vervlogen tijd is... 

Bataille wou al met de wintermercato weg naar Antwerp - eigen woorden van Jelle.

Hendry kwam zijn carrière herlanceren bij KVO en je mag er je hele fortuin op verwedden, dat KVO een verkoopoptie aan een mijn inzien veel te lage prijs moest slikken om hem te kunnen aankopen. De man is volgens mij veel meer waard dan de 4.000.000,- €, die hij zou hebben opgebracht. Daarenboven was zijn loon hoogstwaarschijnlijk toch boven de mogelijkheden van het huidige KVO gegrepen. 

Voor Hjulsager kunnen min of meer dezelfde opmerkingen als voor Hendry gemaakt worden. En om hem te kunnen houden moest ook zijn loon verhoogd worden tot op een niveau dat voor KVO onbetaalbaar is en steeds zal blijven.

Sakala wou weg en wou niet bijtekenen, Antwerp was niet goed genoeg tijdens de wintermercato...

Moet ik nog een eind doorgaan?

Bref, i.p.v. hier anti-reclame te maken voor (het bestuur van) KVO zou je beter bijkomende supporters werven. Elke bijkomende supporter/abonnee brengt een veelvoud aan andere inkomsten mee en slechts zo kunnen we hopen op termijn een stabiele eerste klasse club te worden.

En begin nou opnieuw niet de rekening van den Amerikaan te maken. Is een zakenman en zakenmannen zaaien naar de zak. Is overigens ook de enige manier voor KVO om te overleven.

Mochten je aanbevelingen gevolgd zijn - bij de eerste ontvangst van transferinkomsten aan het kopen slaan - dan waren we nu reeds opnieuw op weg naar het faillissement.


RE: Transfers 2021-2022 - Keun - 09-02-2021

Ward of moet ik coo zeggen

Jij vraagt nu zelfs aan de supporters om volk mee te brengen... en wij moeten mensen aanbrengen terwijl jullie jaar na jaar bij de abo verkoop grote beloftes maken die jullie niet na komen
Zou het ergens daar niet aanliggen? 

"we zullen een betere en sterkere ploeg uitbouwen voor iedere vertrekker hebben we 3 vervangers" 

Ik ken ook de mooie jaren met onze 2 polen Yannick en swietick... Mij hoorde je niet klagen overgoedkope of dure aankopen toen zat de C tribune ook stampvol... Vele jonge supporters vroegen jullie om terug een staantribune te maken om de sfeer te verhogen... Tot heden nog steeds niks... Zijn die jonge gasten die je moet aantrekken die zijn de toekomst van de club 


Mss eens zelf denken waarom het kvo volk weg blijft... En niet met verhalen als... We zitten aan de zee
Maar onze COO denkt mss de intersanten uit de hangen op tv... maar wat jij zegt en doet is totaal anti kvo.... Jij zou veel beter bij boeren in Brugge passen met ze marginaal taal gebruik

Idd de Amerikanen doen met hun centen wat ze willen... Maar pronkt dan niet met spelers in kvo dat je direct verhuurd.. Dan heb je toch wel centen hè... 
Wij zijn verhuurkantoor geworden "immo kvo" 
dan stellen jullie de vraag waarom we kritiek geven 
Volgens mij weten was er toch een samenkomst geweest met de kustboys en GG op vraag wat er aan de hand was... Mensen stellen vragen bij de manier van doen.. Maar als je iets invraag stelt ben je negatief en tegen iedereen en alles 
Je lijkt meer op Trump die heeft ook alles tegen hem

Word zelfs eens wakker ipv alles te willen verbloemen... 
Onze COO heeft ons al veel punten gekost beginnen bij Standard, Zulte gele kaarten voor minste, wat denk je op club... En zo zal heel het seizoen verlopen met ze one man show


RE: Transfers 2021-2022 - Ward - 09-02-2021

(09-02-2021, 08:04 AM)Keun Wrote: Ward of moet ik coo zeggen

Jij vraagt nu zelfs aan de supporters om volk mee te brengen... en wij moeten mensen aanbrengen terwijl jullie jaar na jaar bij de abo verkoop grote beloftes maken die jullie niet na komen
Zou het ergens daar niet aanliggen? 

"we zullen een betere en sterkere ploeg uitbouwen voor iedere vertrekker hebben we 3 vervangers" 

Ik ken ook de mooie jaren met onze 2 polen Yannick en swietick... Mij hoorde je niet klagen overgoedkope of dure aankopen toen zat de C tribune ook stampvol... Vele jonge supporters vroegen jullie om terug een staantribune te maken om de sfeer te verhogen... Tot heden nog steeds niks... Zijn die jonge gasten die je moet aantrekken die zijn de toekomst van de club 


Mss eens zelf denken waarom het kvo volk weg blijft... En niet met verhalen als... We zitten aan de zee
Maar onze COO denkt mss de intersanten uit de hangen op tv... maar wat jij zegt en doet is totaal anti kvo.... Jij zou veel beter bij boeren in Brugge passen met ze marginaal taal gebruik

Idd de Amerikanen doen met hun centen wat ze willen... Maar pronkt dan niet met spelers in kvo dat je direct verhuurd.. Dan heb je toch wel centen hè... 
Wij zijn verhuurkantoor geworden "immo kvo" 
dan stellen jullie de vraag waarom we kritiek geven 
Volgens mij weten was er toch een samenkomst geweest met de kustboys en GG op vraag wat er aan de hand was... Mensen stellen vragen bij de manier van doen.. Maar als je iets invraag stelt ben je negatief en tegen iedereen en alles 
Je lijkt meer op Trump die heeft ook alles tegen hem

Word zelfs eens wakker ipv alles te willen verbloemen... 
Onze COO heeft ons al veel punten gekost beginnen bij Standard, Zulte kaarten voor minste, wat denk je op club... En zo zal heel het seizoen verlopen met ze one man show
Keun,

Onze COO loopt misschien niet over van klasse, maar veel beter ben je blijkbaar ook niet ("Ward of moet ik coo zeggen", "boeren van Brugge", "Je lijkt meer op Trump die heeft ook alles tegen hem", enz...).

Wat me opvalt is dat je er blijkbaar niet in slaagt op mijn argumentatie - GG moest en moet spelen met de kaarten, die hem toebedeeld waren en zijn - met tegenargumenten te reageren. Vertel mij maar eens hoe je Bataille, Hendry, Hjulsager en Sakala, enz... had gehouden of aan hogere prijzen had verkocht.

Ik wacht de resultaten over het op 30 juni afgesloten boekjaar 2020-2021 af, vooraleer ik iets meer durf te vertellen over de financiële gezondheid van KVO. En hoe goed of hoe slecht die ook mogen geweest zijn, ik geef er de voorkeur aan dat KVO er allereerst voor zorgt dat er wat extra vet hangt aan wat een financieel karkas was en mogelijk nog steeds is.

By the way, voor het vorige seizoen maakte den Amerikaan geen grote beloften, maar gaf ons wel een schitterend seizoen. Maar ja, door COVID-19 hadden we daar minder aan. Dat den Amerikaan geen oplossing vond voor COVID-19 was waarschijnlijk ook zijn fout.

En ja, het is ook de taak van een supporter om bijkomende supporters aan te trekken. Of moet den Amerikaan ook dat op een dienstblad aanbrengen volgens sommige Oostendse supporters?


RE: Transfers 2021-2022 - Turbof - 09-02-2021

Sorry Ward maar op sommige punten sla je de bal mis.

Het is geen geheim dat Jelle al van begin vorig seizoen vragende partij was om een meerjarig contract te tekenen bij KVO. Het voorstel dat ie kreeg was echter beschamend en respectloos. Als je beetje in Oostende rondloopt, heb je vast de cijfers al gehoord.
Pas daarna heeft Jelle zijn horizon verlegd naar Antwerpen. KVO wou weinig tot niets doen om hem te houden.

Vandendriessche idem. Wou zwaar inleveren maar wou enkel tweejarig contract. Als je beetje respect had, bood je hem dat ook en niet enkel omdat ie een boegbeeld was, ook omdat ie nog steeds een meerwaarde was en bovendien zelden gekwetst, iets wat we van bvb z'n vervanger Mcgeehan niet kunnen zeggen.

Dat zijn keuzes die het bestuur zelf heeft gemaakt. Wat Sakala en Hjulsager betreft heb je wellicht gelijk, die gingen we niet kunnen houden.

Maar als je nu ook ziet dat er nauwelijks Belgen worden aangetrokken, dan toont het wel aan dat ze niet echt de binding willen creëren. Ook over het dataverhaal stel ik me vragen: ofwel hebben ze enkel data in Frankrijk want quasi alles komt van daar (zou dat dan niet eerder netwerk van Ganaye zijn ipv data?) of Duitse jongens via de trainer.

Kritische vragen stellen maakt van mensen nog geen slechte supporters. Maar ik wil niet doemdenken, onze trainer is er nog steeds en ik verwacht best wel een rustig seizoen, op voorwaarde dat er nie te veel blessures zijn.


RE: Transfers 2021-2022 - pinanti - 09-02-2021

(09-02-2021, 09:36 AM)Turbof Wrote: Sorry Ward maar op sommige punten sla je de bal mis.

Het is geen geheim dat Jelle al van begin vorig seizoen vragende partij was om een meerjarig contract te tekenen bij KVO. Het voorstel dat ie kreeg was echter beschamend en respectloos. Als je beetje in Oostende rondloopt, heb je vast de cijfers al gehoord.
Pas daarna heeft Jelle zijn horizon verlegd naar Antwerpen. KVO wou weinig tot niets doen om hem te houden.

Vandendriessche idem. Wou zwaar inleveren maar wou enkel tweejarig contract. Als je beetje respect had, bood je hem dat ook en niet enkel omdat ie een boegbeeld was, ook omdat ie nog steeds een meerwaarde was en bovendien zelden gekwetst, iets wat we van bvb z'n vervanger Mcgeehan niet kunnen zeggen.

Dat zijn keuzes die het bestuur zelf heeft gemaakt. Wat Sakala en Hjulsager betreft heb je wellicht gelijk, die gingen we niet kunnen houden.

Maar als je nu ook ziet dat er nauwelijks Belgen worden aangetrokken, dan toont het wel aan dat ze niet echt de binding willen creëren. Ook over het dataverhaal stel ik me vragen: ofwel hebben ze enkel data in Frankrijk want quasi alles komt van daar (zou dat dan niet eerder netwerk van Ganaye zijn ipv data?) of Duitse jongens via de trainer.

Kritische vragen stellen maakt van mensen nog geen slechte supporters. Maar ik wil niet doemdenken, onze trainer is er nog steeds en ik verwacht best wel een rustig seizoen, op voorwaarde dat er nie te veel blessures zijn.
Zeer juist ivm Jelle en Vandendriessche , ook ivm je standpunt ivm aantrekken van Belgen en het "dataverhaal".
Maar ik verwacht geen rustig seizoen : om de simpele reden dat er teveel kwaliteit weg is .
Helaas.


RE: Transfers 2021-2022 - MARCO - 09-02-2021

(09-02-2021, 06:00 PM)pinanti Wrote:
(09-02-2021, 09:36 AM)Turbof Wrote: Sorry Ward maar op sommige punten sla je de bal mis.

Het is geen geheim dat Jelle al van begin vorig seizoen vragende partij was om een meerjarig contract te tekenen bij KVO. Het voorstel dat ie kreeg was echter beschamend en respectloos. Als je beetje in Oostende rondloopt, heb je vast de cijfers al gehoord.
Pas daarna heeft Jelle zijn horizon verlegd naar Antwerpen. KVO wou weinig tot niets doen om hem te houden.

Vandendriessche idem. Wou zwaar inleveren maar wou enkel tweejarig contract. Als je beetje respect had, bood je hem dat ook en niet enkel omdat ie een boegbeeld was, ook omdat ie nog steeds een meerwaarde was en bovendien zelden gekwetst, iets wat we van bvb z'n vervanger Mcgeehan niet kunnen zeggen.

Dat zijn keuzes die het bestuur zelf heeft gemaakt. Wat Sakala en Hjulsager betreft heb je wellicht gelijk, die gingen we niet kunnen houden.

Maar als je nu ook ziet dat er nauwelijks Belgen worden aangetrokken, dan toont het wel aan dat ze niet echt de binding willen creëren. Ook over het dataverhaal stel ik me vragen: ofwel hebben ze enkel data in Frankrijk want quasi alles komt van daar (zou dat dan niet eerder netwerk van Ganaye zijn ipv data?) of Duitse jongens via de trainer.

Kritische vragen stellen maakt van mensen nog geen slechte supporters. Maar ik wil niet doemdenken, onze trainer is er nog steeds en ik verwacht best wel een rustig seizoen, op voorwaarde dat er nie te veel blessures zijn.
Zeer juist ivm Jelle en Vandendriessche , ook ivm je standpunt ivm aantrekken van Belgen en het "dataverhaal".
Maar ik verwacht geen rustig seizoen : om de simpele reden dat er teveel kwaliteit weg is .
Helaas.
Er is inderdaad wat kwaliteit weg maar alles was ook niet optimaal in het begin...ik heb nu al van ambrose betere dingen gezien dan in het hele eerste jaar sakala...ook rocha zit toch dicht bij het niveau van hjulsaeger in zijn eerste jaar. ...afwachten hoe de nieuwkomers evolueren


RE: Transfers 2021-2022 - pinanti - 09-02-2021

(09-02-2021, 06:16 PM)MARCO Wrote:
(09-02-2021, 06:00 PM)pinanti Wrote:
(09-02-2021, 09:36 AM)Turbof Wrote: Sorry Ward maar op sommige punten sla je de bal mis.

Het is geen geheim dat Jelle al van begin vorig seizoen vragende partij was om een meerjarig contract te tekenen bij KVO. Het voorstel dat ie kreeg was echter beschamend en respectloos. Als je beetje in Oostende rondloopt, heb je vast de cijfers al gehoord.
Pas daarna heeft Jelle zijn horizon verlegd naar Antwerpen. KVO wou weinig tot niets doen om hem te houden.

Vandendriessche idem. Wou zwaar inleveren maar wou enkel tweejarig contract. Als je beetje respect had, bood je hem dat ook en niet enkel omdat ie een boegbeeld was, ook omdat ie nog steeds een meerwaarde was en bovendien zelden gekwetst, iets wat we van bvb z'n vervanger Mcgeehan niet kunnen zeggen.

Dat zijn keuzes die het bestuur zelf heeft gemaakt. Wat Sakala en Hjulsager betreft heb je wellicht gelijk, die gingen we niet kunnen houden.

Maar als je nu ook ziet dat er nauwelijks Belgen worden aangetrokken, dan toont het wel aan dat ze niet echt de binding willen creëren. Ook over het dataverhaal stel ik me vragen: ofwel hebben ze enkel data in Frankrijk want quasi alles komt van daar (zou dat dan niet eerder netwerk van Ganaye zijn ipv data?) of Duitse jongens via de trainer.

Kritische vragen stellen maakt van mensen nog geen slechte supporters. Maar ik wil niet doemdenken, onze trainer is er nog steeds en ik verwacht best wel een rustig seizoen, op voorwaarde dat er nie te veel blessures zijn.
Zeer juist ivm Jelle en Vandendriessche , ook ivm je standpunt ivm aantrekken van Belgen en het "dataverhaal".
Maar ik verwacht geen rustig seizoen : om de simpele reden dat er teveel kwaliteit weg is .
Helaas.
Er is inderdaad wat kwaliteit weg maar alles was ook niet optimaal in het begin...ik heb nu al van ambrose betere dingen gezien dan in het hele eerste jaar sakala...ook rocha zit toch dicht bij het niveau van hjulsaeger in zijn eerste jaar. ...afwachten hoe de nieuwkomers evolueren
Dat is ook waar : je moet nieuwkomers tijd geven om zich te ontplooien.


RE: Transfers 2021-2022 - fonzie - 09-03-2021

Was het te verhinderen dat al onze beste spelers vertrokken zijn. Waarschijnlijk wel maar maar dan was het nodig om verder te investeren in de ploeg. De filosofie van de eigenaars is om winst te maken. Dus is het beter om te verkopen en de vertrekkers degelijk te vervangen met goedkopere jonge spelers. En ze beloofden om iedere vertrekker deftig te vervangen. Is dat ook gebeurd ? 
Ik vind van niet. Ambrose, Rocha en Medley hebben al bewezen dat ze iets kunnen en dat ze mogelijks op termijn waardige vervangers zijn. We moeten ze toch nog wat tijd geven. Over de andere nieuwkomers zoals Atanga, Amade, Koziello en Fortes is het veel te vroeg om te oordelen. Dus nog even afwachten voor commentaar. 
Maar er zijn zeker 3 spelers niet vervangen : Skulasson, Bataille en Castro. En dat zal ons zeker zuur opbreken. Hier gaat de leiding zwaar in de fout. Maar 1 linksback, zonder backup (we hebben ook maar 1 linksvoetige cv) onze 2 rechtsbacks zijn zeer blessure gevoelig. d’haese is eigenlijk geen back en Cappon zal mogelijks moeten depanneren op de cv plaats. En iedere eerste klasse ploeg heeft 3 doelmannen. Schelfhout haalt waarschijnlijk niet het niveau die nodig is voor een volwaardige backup. We hebben trouwens slechts 22 spelers, waarschijnlijk de minste van alle eersteklassers en dat is te weinig om een heel jaar door te komen. 
Waarom was het nu niet mogelijk om nog 3 broodnodige spelers aan te werven ? Komt het omdat GG niet mocht van zijn Amerikaanse bazen ? Dat geloof ik niet. Tuurlijk moet hij verantwoording afleggen. Maar hij moet toch geen toestemming vragen voor iedere transfer dat hij doet. Hij moet gewoon zorgen dat hij op het einde van het jaar goede resultaten kan voorleggen. Dat wil waarschijnlijk zeggen : winst maken. Waarom konden we dan geen 3 extra spelers aanwerven ? We hebben eigenlijk al 5 extra spelers aangeworven maar die zijn uitgeleend aan Nancy. Nu was het budget echt wel op. Dat is de juiste reden volgens mij. Één zaak deed hij wel goed : hij verlengde het contract van Blessin. Maar of dat voldoende zal zijn moeten we nog afwachten. Alles hangt af van de blessurelast, het aantal schorsingen, en de waarde van de nieuwe spelers. We moeten hopen op de meevallers die we het voorbije seizoen hebben gekregen. Sowieso wordt het opnieuw een spannend seizoen. 


RE: Transfers 2021-2022 - jantje - 09-04-2021

(09-02-2021, 06:16 PM)MARCO Wrote: Er is inderdaad wat kwaliteit weg maar alles was ook niet optimaal in het begin...ik heb nu al van ambrose betere dingen gezien dan in het hele eerste jaar sakala...ook rocha zit toch dicht bij het niveau van hjulsaeger in zijn eerste jaar. ...afwachten hoe de nieuwkomers gemaakt

Eén van die nieuwkomers  (Atanga) doet dat toch niet slecht

volgens het wedstrijdverslag KVO - Mandel , werd hij na 46' vervangen

doch 10 minuten voor het einde kan hij nog een assist geven aan Gueye die er dan 3-0 van maakt 

Diene Blessin is toch ongelooflijk zeg,  een speler vervangen die toch nog een assist kan geven   Big Grin Big Grin Big Grin


RE: Transfers 2021-2022 - markos - 09-29-2021

Jack Hendry, verkregen voor een spotprijsje, genoemd als topspeler in de wedstrijd tegen Leipzig.
Hallo GG, hebben wij daar een procent op de doorverkoop? Als hij zo verder door doet dan zie ik een Newcastle of Leeds hem wel kopen.