MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Transfers 2021-2022 - Printable Version
Kustboys Forum
Transfers 2021-2022 - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Thread: Transfers 2021-2022 (/showthread.php?tid=577)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22


RE: Transfers 2021-2022 - pinanti - 09-30-2021

(09-29-2021, 10:48 PM)markos Wrote: Jack Hendry, verkregen voor een spotprijsje, genoemd als topspeler in de wedstrijd tegen Leipzig.
Hallo GG, hebben wij daar een procent op de doorverkoop? Als hij zo verder door doet dan zie ik een Newcastle of Leeds hem wel kopen.
Juist , als hij zo verder doet , wat ik ook verwacht , kan hij zeker naar Newcastle of Leeds en dat is nog maar een begin.


RE: Transfers 2021-2022 - fonzie - 11-10-2021

In augustus geraakte bekend dat Kyle Duncan interesse genoot van RSC Anderlecht en KV Oostende. De krant weet dat de rechtsachter de overstap maakt van New York Red Bulls naar KV Oostende. Hij tekent weldra voor drie seizoenen bij de kustploeg, dat Metz en Montpellier te snel af zou zijn. 

Eén keer Amerikaans international

Oostende doet alvast een goede zaak met de overgang van de 24-jarige rechtsachter. Duncan, die tot op heden één keer voor de Verenigde Staten uitkwam, komt immers transfervrij naar KVO. Dat is een goede zet, want volgens Transfermarkt.be heeft hij een marktwaarde van 2 miljoen euro. Duncan was bij de Amerikaanse topclub dit seizoen goed voor 32 wedstrijden en daarin trof hij 1 keer raak. Hij deelde ook 3 assists uit. 

Dat KVO de Amerikaanse markt verkent, is uiteraard geen verrassing. De club is immers eigendom van de Amerikaanse investeringsgroep Pacific Media Group en ze krijgen er regelmatig spelers uit de Major League Soccer aangeboden. Duncan volgt de voetsporen van spelers als Chris Durkin, Michael Murillo, Mark McKenzie en anderen die de afgelopen jaren de overstap maakten vanuit de Amerikaanse competitie.


RE: Transfers 2021-2022 - oostendenaar - 11-10-2021

Goede zaak lijkt me, op de back hebben we toch een extra speler nodig, speelde bij z’n ploeg blijkbaar ook af en toe op links.


RE: Transfers 2021-2022 - pinanti - 11-10-2021

Alle versterking is welkom.


RE: Transfers 2021-2022 - Turbof - 11-22-2021

De befaamde datamachine, kpeis dat ie kapot is (of nooit gewerkt heeft?). 

Van dit en vorig seizoen, wie zijn nu absolute meerwaardes geweest?
Theate (die als tester kwam dus hoerenchance), Hendry en Darpino. Met goede wil zet ik Gueye er ook nog bij.

Een jongen als Batzner zie ik er ook wel nog raken maar nu nog wat te licht en te groen achter de oren.

Al de rest varieert tussen licht behoorlijk tot zeer zwak. En het zijn er een pak (misschien vergeet ik er nog):

Mcgeehan, Sibbick, Thiam, Jakel, Fortes, Rocha, Ambrose, Amade, Atanga, Patoulidis, Hubert, Ndicka, Kvasina. 

Kortom ik geloof niet in het dataverhaal en Belgen kennen ze al helemaal niet. Zeer zwak beleid van de Amerikanen die chance hadden vorig seizoen dat we nog pak sterkhouders hadden van seizoen ervoor en eeen drietal schoten in de roos.

Ik maak ze niet helemaal af want hun beste transfer was wel Blessin. Was die hier de seizoenen ervoor trainer ipv Ingebritsen of Verheyen, we kwamen nooit in degradatiegevaar. Wat we nu, ondanks Blessin, volgens mij wel zullen doen.


RE: Transfers 2021-2022 - pinanti - 11-22-2021

(11-22-2021, 09:30 AM)Turbof Wrote: De befaamde datamachine, kpeis dat ie kapot is (of nooit gewerkt heeft?). 

Van dit en vorig seizoen, wie zijn nu absolute meerwaardes geweest?
Theate (die als tester kwam dus hoerenchance), Hendry en Darpino. Met goede wil zet ik Gueye er ook nog bij.

Een jongen als Batzner zie ik er ook wel nog raken maar nu nog wat te licht en te groen achter de oren.

Al de rest varieert tussen licht behoorlijk tot zeer zwak. En het zijn er een pak (misschien vergeet ik er nog):

Mcgeehan, Sibbick, Thiam, Jakel, Fortes, Rocha, Ambrose, Amade, Atanga, Patoulidis, Hubert, Ndicka, Kvasina. 

Kortom ik geloof niet in het dataverhaal en Belgen kennen ze al helemaal niet. Zeer zwak beleid van de Amerikanen die chance hadden vorig seizoen dat we nog pak sterkhouders hadden van seizoen ervoor en eeen drietal schoten in de roos.

Ik maak ze niet helemaal af want hun beste transfer was wel Blessin. Was die hier de seizoenen ervoor trainer ipv Ingebritsen of Verheyen, we kwamen nooit in degradatiegevaar. Wat we nu, ondanks Blessin, volgens mij wel zullen doen.
Er zit een ernstig virus op die datacomputer. Smile  
We zijn momenteel de zwakste ploeg in eerste en ik zie ons ook in degradatiegevaar komen.


RE: Transfers 2021-2022 - markos - 11-22-2021

De vraag is wat er nu zich afspeelt in de kleedkamer.

Batzner is nog een schim van begin dit seizoen.

Amade zou beter een seizoen rijpen in 1B.

Kvasina faalde al bij Twente. Geen 1A speler.

Ambrose zal ook nooit een topspeler worden door het gebrek aan inzet.

Rocha kan beter worden maar moet meer werken.

Fortes moest zich nog inwerken maar ik denk dat deze periode al voorbij is. Terugsturen naar Lens aub. Is ook geen leider in de defensie.

McGeehan, moeten we afwachten wat hij kan doen na zijn blessure
Jakel gehuurd van Leipzig, vrees dat er daar geen plaats meer is voor hem. Ik vrees dat die kerel geen inzicht heeft in het spel.

Patoulidis is een Belg.
Atanga kan mee bij FC Mandel.

Hubert doet maar wat hij wil er is toch geen competitie voor zijn plaats. Die gast zit te lachen op training.

Ndicka is geen slechte speler maar LB is niet echt zijn plaats.
Ik zou hem in de spits zetten naast Gueye. Bekijk zijn sprints eens met Ambrose... Die kleine kan serieus sprinten enkel zijn afwerking is minden en daardoor kan hij zijn bal afgeven aan Gueye.
Die laatste moet stoppen met mekkeren tegen zijn ploegmaats, iemand moet hem zeggen dat honing beter smaakt dan azijn. Dus meer coachen dan mekkeren.

Voila gasten val maar aan--))


RE: Transfers 2021-2022 - pinanti - 11-23-2021

(11-22-2021, 10:21 PM)markos Wrote: De vraag is wat er nu zich afspeelt in de kleedkamer.

Batzner is nog een schim van begin dit seizoen.

Amade zou beter een seizoen rijpen in 1B.

Kvasina faalde al bij Twente. Geen 1A speler.

Ambrose zal ook nooit een topspeler worden door het gebrek aan inzet.

Rocha kan beter worden maar moet meer werken.

Fortes moest zich nog inwerken maar ik denk dat deze periode al voorbij is. Terugsturen naar Lens aub. Is ook geen leider in de defensie.

McGeehan, moeten we afwachten wat hij kan doen na zijn blessure
Jakel gehuurd van Leipzig, vrees dat er daar geen plaats meer is voor hem. Ik vrees dat die kerel geen inzicht heeft in het spel.

Patoulidis is een Belg.
Atanga kan mee bij FC Mandel.

Hubert doet maar wat hij wil er is toch geen competitie voor zijn plaats. Die gast zit te lachen op training.

Ndicka is geen slechte speler maar LB is niet echt zijn plaats.
Ik zou hem in de spits zetten naast Gueye. Bekijk zijn sprints eens met Ambrose... Die kleine kan serieus sprinten enkel zijn afwerking is minden en daardoor kan hij zijn bal afgeven aan Gueye.
Die laatste moet stoppen met mekkeren tegen zijn ploegmaats, iemand moet hem zeggen dat honing beter smaakt dan azijn. Dus meer coachen dan mekkeren.

Voila gasten val maar aan--))
Ik val zeker niet aan , integendeel , ik geef je 100% gelijk in al je punten, de toestand is dramatisch.


RE: Transfers 2021-2022 - markos - 11-25-2021

We hebben een RB transfervrij gehaald.
Kyle Duncan komt naar KVO binnen een paar weken...

Opnieuw op basis van GG zijn data want hij speelde al in Europa nl Noord Frankrijk.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kyle_Duncan_(soccer)


RE: Transfers 2021-2022 - oostendenaar - 11-26-2021

Zal wel op basis van z’n prestaties in de MLS zijn denk ik. Speelde niet in Frankrijk dus veel data zal daar niet van zijn.

Het verbaast me wel dat hij naar hier komt, lijkt me toch een sterke transfer op papier