MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Transfers 2021-2022 - Printable Version
Kustboys Forum
Transfers 2021-2022 - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Transfers (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Thread: Transfers 2021-2022 (/showthread.php?tid=577)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22


RE: Transfers 2021-2022 - markos - 01-20-2022

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220119_97468812

Volgens de Italiaanse media zou Blessin een contract hebben tot Juni 2024 en heeft Genua 1.5 miljoen Euro betaald voor hem.

De Vlaamse pers spreekt van 2 miljoen en een contract voor een lange termijn.
Volgens het NB moet er gekeken worden naar Leipzig als het om de trainer gaat.
Daniel Meyer is thans trainer van de U19.
Ik veronderstal dat de nieuwe trainer wel in de tribune zal zitten tegen Antwerp.


RE: Transfers 2021-2022 - Keun - 01-20-2022

Idd mooi voor Blessin ik gun het hem van harte

Wat de centen betreft... Altijd zelfde liedje van sommige... We zitten krap bij kas oké we gaan nooit een rijke ploeg zijn "buiten Coucke tijdperk"

Was iedereen niet blij met de overname van een rijke Amerikaan en Chinees enz... 

Maar we verkochten 50% van je ploeg en wat kregen we in de plaats... Penuts
Wat met de inkomsten van onze tranfers... Spelers voor nancy hoeveel hebben we er daar nu lopen onder contract van KVO een 4 tal? 
Om hun nieuw speeltje te kunnen redden als is het duidelijk dat het plan met nancy ook spaak loopt 


Oké door corona zal de kas wat minder zijn maar dit is voor iedere club zo

Benieuwd wie het word of word het onze belofte trainer?


RE: Transfers 2021-2022 - Ward - 01-20-2022

(01-20-2022, 08:13 AM)Keun Wrote: Idd mooi voor Blessin ik gun het hem van harte

Wat de centen betreft... Altijd zelfde liedje van sommige... We zitten krap bij kas oké we gaan nooit een rijke ploeg zijn "buiten Coucke tijdperk"

Was iedereen niet blij met de overname van een rijke Amerikaan en Chinees enz... 

Maar we verkochten 50% van je ploeg en wat kregen we in de plaats... Penuts
Wat met de inkomsten van onze tranfers... Spelers voor nancy hoeveel hebben we er daar nu lopen onder contract van KVO een 4 tal? 
Om hun nieuw speeltje te kunnen redden als is het duidelijk dat het plan met nancy ook spaak loopt 


Oké door corona zal de kas wat minder zijn maar dit is voor iedere club zo

Benieuwd wie het word of word het onze belofte trainer?
Het is niet de eerste maal dat ik hier schrijf dat de centen bij KVO de voorbij jaren schaars waren en vandaag nog steeds zijn.

Vandaag even de 'Kruispuntbank van Ondernemingen - Public Search' bezocht. Zoektermen : KV Oostende of Ondernemingsnummer 0895.938.619

Het boekjaar 2020-2021, waarin een gedeelte van de winst op de verkochte spelers geboekt werd, was financieel voor KV Oostende en den Amerikaan een ramp met een verlies van maar liefst 4.119.885,- €.

Ik weet ook wel dat sommige van de winsten op verkopen - o.a. op de verkopen van Theate en Hendry - in het lopende boekjaar 2021-2022 zullen geboekt worden, maar KV Oostende en dus ook den Amerikaan zullen zich gelukkig mogen prijzen als ze (een gedeelte van) die 4.119.885,- € dit seizoen/boekjaar kunnen goedmaken.

Blijkbaar begrijpen sommige mensen nog steeds niet :
- dat de 'gouden' Couckejaren voorbij zijn;
- elk jaar dat we in 1 A spelen een geschenk is voor ons als supporters;
- er nog steeds geen geld is om dure aankopen te doen...

Zo stop met janken, zagen en klagen. Of zoals den Amerikaan zou zeggen : Get a life!


RE: Transfers 2021-2022 - Keun - 01-20-2022

Daarom neemt de Amerikaan clubs over in heel Europa om overal verlies te maken..  Big Grin

Sinterklaas passeert 6 dec.

En zwijg me aub van de boekhouding 
Wat is er in de tijd al niet gefoefeld geweest toen callant de boel overnam
Schulden van mc werden omgezet in kapitaal enz.. Enz...en opeens kocht callant de club voor geld die hij nooit kon betalen bye bye Coucke  

Denk dat er geen enkele investeerder ze geld in het voetbal steekt voor de mooie club kleuren en weten dat je geld zoiezo kwijt bent en zelfs je eigen in de schulden steekt 

Er is de laatste tijd veel boven water gekomen in propere handen... Dus aub... Hou de cijfers die mogen gezien worden waar ze zijn


RE: Transfers 2021-2022 - pinanti - 01-21-2022

(01-20-2022, 10:40 PM)Keun Wrote: Daarom neemt de Amerikaan clubs over in heel Europa om overal verlies te maken..  Big Grin

Sinterklaas passeert 6 dec.

En zwijg me aub van de boekhouding 
Wat is er in de tijd al niet gefoefeld geweest toen callant de boel overnam
Schulden van mc werden omgezet in kapitaal enz.. Enz...en opeens kocht callant de club voor geld die hij nooit kon betalen bye bye Coucke  

Denk dat er geen enkele investeerder ze geld in het voetbal steekt voor de mooie club kleuren en weten dat je geld zoiezo kwijt bent en zelfs je eigen in de schulden steekt 

Er is de laatste tijd veel boven water gekomen in propere handen... Dus aub... Hou de cijfers die mogen gezien worden waar ze zijn
Volledig akkoord.
Bij mij mogen ze ook zwijgen over "de boekhouding" : er wordt gefoefeld langs alle kanten.


RE: Transfers 2021-2022 - Ward - 01-21-2022

(01-21-2022, 12:30 AM)pinanti Wrote:
(01-20-2022, 10:40 PM)Keun Wrote: Daarom neemt de Amerikaan clubs over in heel Europa om overal verlies te maken..  Big Grin

Sinterklaas passeert 6 dec.

En zwijg me aub van de boekhouding 
Wat is er in de tijd al niet gefoefeld geweest toen callant de boel overnam
Schulden van mc werden omgezet in kapitaal enz.. Enz...en opeens kocht callant de club voor geld die hij nooit kon betalen bye bye Coucke  

Denk dat er geen enkele investeerder ze geld in het voetbal steekt voor de mooie club kleuren en weten dat je geld zoiezo kwijt bent en zelfs je eigen in de schulden steekt 

Er is de laatste tijd veel boven water gekomen in propere handen... Dus aub... Hou de cijfers die mogen gezien worden waar ze zijn
Volledig akkoord.
Bij mij mogen ze ook zwijgen over "de boekhouding" : er wordt gefoefeld langs alle kanten.
Wat jullie niet zint - de barslechte resultaten in wat nochtans een bijzonder succesvol seizoen was - daarvoor steken jullie de kop in het zand. Willen jullie niet zien...

Ik ben realist genoeg om ook te weten dat den Amerikaan, dat Ganaye voor hun eigenlijke vuurproef staan. 
En ik vrees net als jullie voor de ploeg van mijn hart.

Maar struisvogelpolitiek, gekanker en gezaag helpen KV Oostende niet vooruit!


RE: Transfers 2021-2022 - pinanti - 01-21-2022

(01-21-2022, 10:05 AM)Ward Wrote:
(01-21-2022, 12:30 AM)pinanti Wrote:
(01-20-2022, 10:40 PM)Keun Wrote: Daarom neemt de Amerikaan clubs over in heel Europa om overal verlies te maken..  Big Grin

Sinterklaas passeert 6 dec.

En zwijg me aub van de boekhouding 
Wat is er in de tijd al niet gefoefeld geweest toen callant de boel overnam
Schulden van mc werden omgezet in kapitaal enz.. Enz...en opeens kocht callant de club voor geld die hij nooit kon betalen bye bye Coucke  

Denk dat er geen enkele investeerder ze geld in het voetbal steekt voor de mooie club kleuren en weten dat je geld zoiezo kwijt bent en zelfs je eigen in de schulden steekt 

Er is de laatste tijd veel boven water gekomen in propere handen... Dus aub... Hou de cijfers die mogen gezien worden waar ze zijn
Volledig akkoord.
Bij mij mogen ze ook zwijgen over "de boekhouding" : er wordt gefoefeld langs alle kanten.
Wat jullie niet zint - de barslechte resultaten in wat nochtans een bijzonder succesvol seizoen was - daarvoor steken jullie de kop in het zand. Willen jullie niet zien...

Ik ben realist genoeg om ook te weten dat den Amerikaan, dat Ganaye voor hun eigenlijke vuurproef staan. 
En ik vrees net als jullie voor de ploeg van mijn hart.

Maar struisvogelpolitiek, gekanker en gezaag helpen KV Oostende niet vooruit!
Tja Ward , bij nader inzien heb je misschien wel gelijk , ...............


RE: Transfers 2021-2022 - danny2 - 01-24-2022

Is GG z'n blaadje kwijt of is zijn PC gecrasht met z'n potentiele versterkingen en nieuwe trainer ?
Het blijft toch verdacht stil na weeral grote beloftes over nog inkomende versterkingen .


RE: Transfers 2021-2022 - Keun - 01-25-2022

(01-24-2022, 02:15 PM)danny2 Wrote: Is GG z'n blaadje kwijt of is zijn PC gecrasht met z'n potentiele versterkingen en nieuwe trainer ?
Het blijft toch verdacht stil na weeral grote beloftes over nog inkomende versterkingen .
Vooral het beleid niet met de vinger wijzen of je word een jankende supporter genoemd
Wij zien onze club graag voor onze kleuren en dit draag je normaal mee van kleins af tot de dood dat is club liefde
Anderen zien een club als $$$$$$ en die groep mensen willen vooral hebben dat we met zoveel mogelijk aanwezig zijn, dat we truitjes kopen, eten en zoveel mogelijk drinken tijdens de match.... onze stembanden kapot roepen
Maar zeg vooral niks op het beleid

we mogen tevreden zijn dat we nog mogen komen en een pint drinken dank zei hen
Zo jaag je de mensen weg! 
MC nam het anders aan hij ging voor volle tribunes en het lukte hem ook die luisterde (tijdelijk) naar de supporters was zelfs hier op de forum aanwezig 

Soms lijkt het wel de politiek bij ons veel beloven voor de abo verkoop of de verkiezingen maar eens na alles.... Mond dicht aub wij doen ons best stop met zagen 

Wake up Volgend seizoen kan je mss nog een halve c tribune vullen als we al nog in de jpl zullen aantreden anders frees ik nog erger

Kijk er was geld voor transfers van onze jongens wat ze ons ook willen doen geloven 
Blessin vroeg nog keeper verdediger en spits en terecht! tot op heden nog steeds niks
Dus veeeeeel te laat nu de weken van de waarheid aankomen


RE: Transfers 2021-2022 - danny2 - 01-25-2022

Inderdaad Keun , weer veel te laat ondanks de grote holle beloftes .
Veel beloven doet enkel de zotten in vreugde leven !
Vrees dat we volgend seizoen ook zonder covid maatregelen ver uit elkaar zullen zitten in de C en andere tribunes .
Ken veel mensen die dit seizoen getwijfeld hebben om een abbo te nemen , het toch deden en nu reeds zeggen , ons vangen ze geen twee keer met hun beloftes .