MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[Europe Play-Offs] KV OOSTENDE - KAA GENT (16.05.2021) - Printable Version
Kustboys Forum
[Europe Play-Offs] KV OOSTENDE - KAA GENT (16.05.2021) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [Europe Play-Offs] KV OOSTENDE - KAA GENT (16.05.2021) (/showthread.php?tid=579)

Pages: 1 2


RE: [Europe Play-Offs] KV OOSTENDE - KAA GENT (16.05.2021) - markos - 05-16-2021

Waarom start Gueye niet? Daarom!

Frustraties bij Oostende lopen hoog op, Gueye neus aan neus met assistent-coach: “Dit zal een staartje krijgen”
Vandaag om 18:26 door Junior Verbeeke - Print - Corrigeer

Frustraties bij Oostende lopen hoog op, Gueye neus aan neus met assistent-coach: “Dit zal een staartje krijgen”

Drie nederlagen op rij, Europees voetbal dat zo goed als weg is: de emoties laaiden zondag hoog op bij KV Oostende. Na het laatste fluitsignaal ging invaller Makthar Gueye neus aan neus staan met assistent-coach Markus Pflanz.

Die gaf de Senegalees meerdere keren onder zijn voeten omdat hij uit positie liep, en dat kon Gueye - die allerminst een onbevlekte reputatie heeft aan zee - allerminst appreciëren. Uiteindelijk moest Gueye weggeleid worden door een ander lid van de staf. “Dit zal een staartje krijgen”, klonk Alexander Blessin streng achteraf. “Ik hoef namelijk geen ego’s in mijn team. Als Makhtar denkt dat hij enkel aan zichzelf kan denken, is hij mis.”

Gueye kreeg de laatste weken al niet te veel minuten meer omdat de aanvaller zich meer en meer als ongeleid projectiel opstelt. Zijn invalbeurt was allesbehalve een succes, al kwam dat ook door het feit dat KVO nog maar met tien stond. Doelman Hubert was de gebeten hond, al vond Blessin dat de rode kaart niet terecht was.

“Hendry stond nog àchter de fase, ik snap echt niet waarom hij uitgesloten werd. Tja, elke fiftyfifty beslissing werd in het voordeel van Gent genomen. Zo voelde het toch aan. Ik ben de laatste die excuses zoekt, maar ik wil er wel iets over zeggen.”


RE: [Europe Play-Offs] KV OOSTENDE - KAA GENT (16.05.2021) - pinanti - 05-16-2021

Gueye mag voor mijn part vertrekken .
En Blessin heeft een punt : voor ieder niemendalletje van KVO werd er gefloten , terwijl die fout van Kums op D'Arpino MINSTENS geel was !
We gaan de Calimero niet uithangen , maar je ziet soms rare dingen.


RE: [Europe Play-Offs] KV OOSTENDE - KAA GENT (16.05.2021) - Keun - 05-16-2021

(05-16-2021, 08:20 PM)pinanti Wrote: Gueye mag voor mijn part vertrekken .
En Blessin heeft een punt : voor ieder niemendalletje van KVO werd er gefloten , terwijl die fout van Kums op D'Arpino MINSTENS geel was !
We gaan de Calimero niet uithangen , maar je ziet soms rare dingen.
Dit was me punt van onze coo
No fucking Pasta.... Denken ze nu echt dat Mr daar onze club mee goed doet met show te verkopen voor de camera... we hebben zo al altijd de arbiter meer tegen dan voor en dan gaat Mr zulke boerige verklaringen doen 
Past totaal niet bij onze sympathieke club.... Hij zou beter bij onze buren bij Club passen

Wat gueye betreft zal het hem goed uitkomen om ze transfer zo te bekomen... Van mij part naar de b kern en volgend seizoen ook maar dan brengt hij geen centen op voor onze Amerikaan

Respect voor de trainer!!


RE: [Europe Play-Offs] KV OOSTENDE - KAA GENT (16.05.2021) - Lucje - 05-17-2021

(05-16-2021, 08:20 PM)pinanti Wrote: Gueye mag voor mijn part vertrekken .
En Blessin heeft een punt : voor ieder niemendalletje van KVO werd er gefloten , terwijl die fout van Kums op D'Arpino MINSTENS geel was !
We gaan de Calimero niet uithangen , maar je ziet soms rare dingen.
Hubert speelt al weken ondermaats. Die gast was goed tot heel goed tot Corona opdook. Op de bewuste fase had hij daar niets te zoeken. Gewoon heel slechte timing.
Trouwens heel slimme tactische zet van Hein VH om een mannetje te laten pressen op onze beperkte technische speler.
Van de laatste 3 verloren matchten tegen Gent scoren die mannen aan 100%. Bij ons hebben sommigen 3 kansen nodig om een goal te maken.
Ik weet niet wat Gueye de laatste weken heeft misdaan, maar ik kon absoluut de veldbezetting tegen AA Gent niet smaken.
Helaas hebben we een kleine kern en de arbitrage/VAR heeft ons veel punten gekost.
Er is blijkbaar tegen de schenen getrapt van bepaalde Bobo's.
Jammer dat een fantastisch seizoen zo moet eindigen. De PlayOffs zijn er blijkbaar te veel aan.
Ik hou mijn hart vast dat veel jongens gaan vertrekken (Bataille, Theate, Hjulsager, Capon en misschien ook Blessin).


RE: [Europe Play-Offs] KV OOSTENDE - KAA GENT (16.05.2021) - markos - 05-17-2021

We hebben onze eigen Lamkel Zé en dat is goed.
Dat is een kerel die supporters nodig heeft om zich goed te voelen op het plein.
Hoe meer interactie met de fans des te beter. You love him or you hate him. Laat hem maar in de ploeg staan.

Er moet natuurlijk respect zijn naar de medewerkers maar tot nu toe hebben we niks tot weinig vernomen van de T2.
Wie weet is die kerel wel een ettertje.
We horen en lezen alles over Blessin maar de T2???

Als Blessin niet kan/wil omgaan met ego's/karaktertjes dan vrees ik voor zijn toekomstige carriere.


RE: [Europe Play-Offs] KV OOSTENDE - KAA GENT (16.05.2021) - pinanti - 05-17-2021

(05-16-2021, 08:44 PM)Keun Wrote:
(05-16-2021, 08:20 PM)pinanti Wrote: Gueye mag voor mijn part vertrekken .
En Blessin heeft een punt : voor ieder niemendalletje van KVO werd er gefloten , terwijl die fout van Kums op D'Arpino MINSTENS geel was !
We gaan de Calimero niet uithangen , maar je ziet soms rare dingen.
Dit was me punt van onze coo
No fucking Pasta.... Denken ze nu echt dat Mr daar onze club mee goed doet met show te verkopen voor de camera... we hebben zo al altijd de arbiter meer tegen dan voor en dan gaat Mr zulke boerige verklaringen doen 
Past totaal niet bij onze sympathieke club.... Hij zou beter bij onze buren bij Club passen

Wat gueye betreft zal het hem goed uitkomen om ze transfer zo te bekomen... Van mij part naar de b kern en volgend seizoen ook maar dan brengt hij geen centen op voor onze Amerikaan

Respect voor de trainer!!
Indeed,respect voor de trainer.