MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 03-29-2019

Dirk je theorie kan wel deels kloppen.... Maar toch zie ik de laatste jaren veel clubs opgekocht worden met buitenlands geld.... Van groot naar klein

Man u en psg, Chelsea zitten al jaren in buitenlandse handen..... Zelfs in onze jpl zijn er al heel veel

Is het geld nu van zotte Chinees of Thai of Arabier speelt geen rol..... En het is enkel om de centen te doen daar draait of valt het voetbal mee

Ik zie niet dat Oostende rijk ga worden van toeschouwers of sponsors die een reclame bord willen hangen.... Dus moet je ofwel voorzitter hebben die met geld smijt ofwel moet je ergens anders gaan zoeken


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - *4got* - 03-29-2019

(03-28-2019, 12:43 PM)tim2pin Wrote: Ging onze nieuwe voorzitter begin april zijn plannen niet de doeken doen? Meer nieuws volgende week?

5 april.
Nog een speler heeft bijgetekend.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Ward - 03-29-2019

(03-29-2019, 10:22 AM)*4got* Wrote:
(03-28-2019, 12:43 PM)tim2pin Wrote: Ging onze nieuwe voorzitter begin april zijn plannen niet de doeken doen? Meer nieuws volgende week?

5 april.
Nog een speler heeft bijgetekend.

Wie?


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - oostendenaar - 03-30-2019

(03-29-2019, 08:30 AM)Keun Wrote: Dirk je theorie kan wel deels kloppen.... Maar toch zie ik de laatste jaren veel clubs opgekocht worden met buitenlands geld.... Van groot naar klein

Man u en psg, Chelsea zitten al jaren in buitenlandse handen..... Zelfs in onze jpl zijn er al heel veel

Is het geld nu van zotte Chinees of Thai of Arabier speelt geen rol..... En het is enkel om de centen te doen daar draait of valt het voetbal mee

Ik zie niet dat Oostende  rijk ga  worden van toeschouwers of sponsors die een reclame bord willen hangen.... Dus moet je ofwel voorzitter hebben die met geld smijt ofwel moet je ergens anders gaan zoeken

Of je er gewoon bij neerleggen dat Oostende een liftploeg is. Liever eerste klasse afgewisseld met tweede en derde (of hoe dat ook heet tegenwoordig) dan het speeltje te zijn van 1 of andere Arabier. 

Daarnaast gelden er binnenkort ook voor de Belgische competie financial fair Play-regels, dan gaat het vermoed ik sowieso al moeilijker worden om met een rijke suikeroom te werken.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - markos - 04-04-2019

Nieuwe tribune kant D als ze een sponsor vinden.
Ziet er goed uit.

Ook een nieuw gebouw voor de jeugd.
Een volwaardige A kern met enkele huurspelers die een meerwaarde hebben.

Zoals verwacht volgt Willems zijn maatje naar rsca.


http://www.kvo.be/nieuws/licentie-komt-orde-en-bouwplannen-op-korte-en-middellange-termijn


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-05-2019

Laat ons hopen dat ze eens ernstig investeren in de jeugd....
We hebben talent zat in België.... En in Oostende zijn er van elke windstreken... Dus bouw een sterke jeugd werking uit zoals.... systeem Ajax....

Bij die dromen van Orlans.... Heb ik wat déjà vu
Een nieuwe tribune..... Voel zo weer dat er luchtkastelen verkocht willen worden om sponsors binnen te halen.... Laat ons eerst de c vol krijgen volgend seizoen

2 hoofdsponsors??? Dus geen grote speler meer op de markt die de volle pot aan hoofdsponsering wil betalen? Dus delen door 2?? Of ben ik mis?

Waar blijft Versluys...Daikin... Tui.... De Groote...enz..
De grote spelers moet je binnen halen
Willems naar Brussel.... Weer zo leuk geschenkje van Coucke.... Heeft ons bijna kaal geplukt....

Toch benieuwd naar de toekomst plannen want het blijft bij dromen en hopen maar niks concreet
Spelers.... Trainers... Budget... Sponsors...

Laat ons hopen dat voor de abo verkoop wat duidelijkheid komt.... Dat we niet teveel abo's verliezen.....


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Ward - 04-05-2019

(04-05-2019, 07:17 AM)Keun Wrote: Laat ons hopen dat ze eens ernstig investeren in de jeugd....
We hebben talent zat in België.... En in Oostende zijn er van elke windstreken... Dus bouw een sterke jeugd werking uit zoals.... systeem Ajax....

Bij die dromen van Orlans.... Heb ik wat déjà vu
Een nieuwe tribune..... Voel zo weer dat er luchtkastelen verkocht willen worden om sponsors binnen te halen.... Laat ons eerst de c vol krijgen volgend seizoen

2 hoofdsponsors??? Dus geen grote speler meer op de markt die de volle pot aan hoofdsponsering wil betalen? Dus delen door 2?? Of ben ik mis?

Waar blijft Versluys...Daikin... Tui.... De Groote...enz..
De grote spelers moet je binnen halen
Willems naar Brussel.... Weer zo leuk geschenkje van Coucke.... Heeft ons bijna kaal geplukt....

Toch benieuwd naar de toekomst plannen want het blijft bij dromen en hopen maar niks concreet
Spelers.... Trainers... Budget... Sponsors...

Laat ons hopen dat voor de abo verkoop wat duidelijkheid komt.... Dat we niet teveel abo's verliezen.....

Een 'vintage' Keun post!

Wat betreft 'Waar blijft Versluys...Daikin... Tui.... De Groote...enz..'

Versluys is niet geïnteresseerd in voetbal en is geen grote speler.
De Groote is eveneens geen grote speler.

Daikin en TUI zijn inderdaad grote, maar internationaal werkende spelers. Vanuit marketing standpunt zullen die nooit zwaar sponsoren in een eerder lokale voetbalploeg. Als die al ooit een voetbalploeg zullen sponsoren dan zal dat een voetbalploeg zijn, die internationaal bekend is.

Als we al ooit een grote sponsor vinden, dan zal dat een Belgische of Vlaamse sponsor zijn. Een sponsor, die in België of Vlaanderen werkt en verkoopt. Een sponsor, die aan zijn naambekendheid kan timmeren door KVO te sponsoren.

Dromen staat vrij, maar ik blijf liever met mijn beide voetjes op de grond...


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-05-2019

Wardje... Wardje.... Daar is hij al terug mijn maat

Straks ga ik nog moeten geloven dat je zelf in het bestuur zit hoe jij steeds reageert al er eens negatief of onzeker woordje komt en hoe jij het hier uiteenlegt

Jij wil steeds iedereen de mond snoeren.... Wel...

Maar waar was jij? "als grote positieve supporter" Als KVO de eerste zege woensdag binnen haalde?
Was er niets negatief... O wat jammer dat eens positief was.... Maar dan horen we ze niet he!!

Nee liever wat kakken op al wat hier gepost word door bepaalde mensen


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Ward - 04-05-2019

(04-05-2019, 10:40 AM)Keun Wrote: Wardje... Wardje.... Daar is hij al terug mijn maat

Straks ga ik nog moeten geloven dat je zelf in het bestuur zit hoe jij steeds reageert al er eens negatief of onzeker woordje komt en hoe jij het hier uiteenlegt

Jij wil steeds iedereen de mond snoeren.... Wel...

Maar waar was jij? "als grote positieve supporter" Als KVO de eerste zege woensdag binnen haalde?
Was er niets negatief... O wat jammer dat eens positief was.... Maar dan horen we ze niet he!!

Nee liever wat kakken op al wat hier gepost word door bepaalde mensen

Keun,

I.p.v. de man te spelen, zou je beter reageren op wat ik schrijf...

Maar blijkbaar heb je dus geen tegenargumenten als ik schrijf dat :
- Versluys en Degroote geen grote spelers zijn, die als sponsor financieel het verschil kunnen maken voor KVO;
- grote internationaal opererende ondernemingen zoals Daikin en TUI, eerder zullen kiezen voor een voetbalploeg met een internationale uitstraling en niet voor een eerder lokale ploeg zoals KVO.

Hoezeer ik ook hoop dat bijv. een Daikin en TUI het toch zouden doen. Ik ben er vrij zeker van dat mocht ik ongelijk hebben en een Daikin en TUI toch KVO zouden sponsoren, het voor hen om eerder symbolische bedragen zou gaan en niet om bedragen, die voor KVO echt het verschil zouden kunnen maken.

Aan jou het wederwoord.

Ward (en dus niet Wardje).

PS Van waar komt je voorliefde voor al dat 'kakken'? Anale regressie?


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-05-2019

Wardje....

Wie speelt er constant op de man? Als het negatief ben je daar... als positief het is blijf je in je mande

Waar was je als we de 3 punten pakten woensdag?
Idd in je mande
Wederwoord Smile


Wat sponsors betreft... Gingen wij niet samen werken met de basket?

En wie ben ik om sponsors aan te trekken
Ik kijk gewoon eens naar bedrijven in eigen regio is daar iets verkeerd mee dat men daar aan denkt?

Jij bent zeker een aangespoelden.... Kakken wil in Ostends zeggen... Zeveren
Volgende keer ga ik het in het ostends typen me joengen Wink