MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - oostendenaar - 04-05-2019

(04-05-2019, 07:17 AM)Keun Wrote: Laat ons hopen dat ze eens ernstig investeren in de jeugd....
We hebben talent zat in België.... En in Oostende zijn er van elke windstreken... Dus bouw een sterke jeugd werking uit zoals.... systeem Ajax....

Bij die dromen van Orlans.... Heb ik wat déjà vu
Een nieuwe tribune..... Voel zo weer dat er luchtkastelen verkocht willen worden om sponsors binnen te halen.... Laat ons eerst de c vol krijgen volgend seizoen

2 hoofdsponsors???  Dus geen grote speler meer op de markt die de volle pot aan hoofdsponsering wil betalen? Dus delen door 2?? Of ben ik mis?

Waar blijft Versluys...Daikin... Tui.... De Groote...enz..
De grote spelers moet je binnen halen
Willems naar Brussel.... Weer zo leuk geschenkje van Coucke.... Heeft ons bijna kaal geplukt....

Toch benieuwd naar de toekomst plannen want het blijft bij dromen en hopen maar niks concreet
Spelers.... Trainers... Budget... Sponsors...

Laat ons hopen dat voor de abo verkoop wat duidelijkheid komt.... Dat we niet teveel abo's verliezen.....
Ajax is de grootste club van Nederland en heeft een grote markt om in te selecteren, zowel in Nederland, België als Scandinavië. Wij zijn een kleine club die op 20 km ligt van een grotere club die de talenten op jonge leeftijd komt halen. In een streek met weinig jongeren bovendien. 
Ik weet dus niet of investeringen in de jeugd voor de eerste ploeg zoveel verschil zouden uitmaken. Al moet men uiteraard investeren in de jeugd om de binding van de jonge gasten met de club niet te verliezen, voor het sociale en om jonge gasten (en m.i. ook meisjes, maar soit) te laten sporten. 
Voor kleine clubs is het tegenwoordig echt wel moeilijk vrees ik. Zowel om fans als sponsors te vinden.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Turbof - 04-05-2019

Ik ben es benieuwd. Stel dat Coucke wil terugkeren naar KVO, ontvangen jullie hem met open armen ? We kunnen het geld gebruiken dus ...
Ik zou persoonlijk geen voorstander meer zijn. Ik kan die mens niet meer bekijken zonder een megalomane, mediageile clown te zien. Ik zou dat niet kunnen loskoppelen mocht hij terugkeren.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - tim2pin - 04-05-2019

(04-05-2019, 01:49 PM)Keun Wrote: Wat sponsors betreft... Gingen wij niet samen werken met de basket?

Ze hebben het daar al even moeilijk om sponsors (en supporters) aan te trekken ... en dat ondanks hun statuut als Belgische topclub.
En ik denk ook niet dan Van Honsebrouck vergeten is dat Callant verkozen werd boven hem als KVO-voorzitter ...

(04-05-2019, 04:23 PM)Turbof Wrote: Ik ben es benieuwd. Stel dat Coucke wil terugkeren naar KVO, ontvangen jullie hem met open armen ? We kunnen het geld gebruiken dus ...
Ik zou persoonlijk geen voorstander meer zijn. Ik kan die mens niet meer bekijken zonder een megalomane, mediageile clown te zien. Ik zou dat niet kunnen loskoppelen mocht hij terugkeren.

Wat ik 'vreemd' vind, is dat hij sinds hij vertrokken is, eigenlijk geen woord meer gerept heeft over KVO. Daar zou ik eens benieuwd naar zijn, hoe hij zich voelt, zou hij nog durven in de mond nemen dat hij 'supporter' is van KVO? Dat zegt voor mij eigenlijk genoeg dat hij geen 'dem' om KVO geeft. Anders zou je toch nog proberen de 'goodwill' terug te winnen van uze zieltjes?


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Lucje - 04-05-2019

Stel je voor ik win straks Euro Millions maar ik kom graag in de belangstelling. Vervolgens investeer ik in KVO. De hamvraag blijft doe ik het voor mezelf of voor KVO en zijn supporters.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - pinanti - 04-05-2019

(04-05-2019, 09:41 AM)Ward Wrote:
(04-05-2019, 07:17 AM)Keun Wrote: Laat ons hopen dat ze eens ernstig investeren in de jeugd....
We hebben talent zat in België.... En in Oostende zijn er van elke windstreken... Dus bouw een sterke jeugd werking uit zoals.... systeem Ajax....

Bij die dromen van Orlans.... Heb ik wat déjà vu
Een nieuwe tribune..... Voel zo weer dat er luchtkastelen verkocht willen worden om sponsors binnen te halen.... Laat ons eerst de c vol krijgen volgend seizoen

2 hoofdsponsors???  Dus geen grote speler meer op de markt die de volle pot aan hoofdsponsering wil betalen? Dus delen door 2?? Of ben ik mis?

Waar blijft Versluys...Daikin... Tui.... De Groote...enz..
De grote spelers moet je binnen halen
Willems naar Brussel.... Weer zo leuk geschenkje van Coucke.... Heeft ons bijna kaal geplukt....

Toch benieuwd naar de toekomst plannen want het blijft bij dromen en hopen maar niks concreet
Spelers.... Trainers... Budget... Sponsors...

Laat ons hopen dat voor de abo verkoop wat duidelijkheid komt.... Dat we niet teveel abo's verliezen.....

Een 'vintage' Keun post!

Wat betreft 'Waar blijft Versluys...Daikin... Tui.... De Groote...enz..'

Versluys is niet geïnteresseerd in voetbal en is geen grote speler.
De Groote is eveneens geen grote speler.

Daikin en TUI zijn inderdaad grote, maar internationaal werkende spelers. Vanuit marketing standpunt zullen die nooit zwaar sponsoren in een eerder lokale voetbalploeg. Als die al ooit een voetbalploeg zullen sponsoren dan zal dat een voetbalploeg zijn, die internationaal bekend is.

Als we al ooit een grote sponsor vinden, dan zal dat een Belgische of Vlaamse sponsor zijn. Een sponsor, die in België of Vlaanderen werkt en verkoopt. Een sponsor, die aan zijn naambekendheid kan timmeren door KVO te sponsoren.

Dromen staat vrij, maar ik blijf liever met mijn beide voetjes op de grond...
Versluys is niet geinteresseerd in voetbal ( waar je gelijk in hebt ) en we spelen in de VERSLUYS arena !!  Ha,Ha, ......
Vind je dat zelf geen grap ? Huh


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - jantje - 04-05-2019

Versluys zal wel weer verschijnen als er moet gebouwd worden ,

als tegenprestatie kan hij dan weer drie jaar sponsor spelen

of zou Naessens geen sponsor willen zijn, ze mogen toch ook bouwen

en nu dat Gertje stopt met Samsom, kan hij zich niet bezig houden met voetbalsponsoring ???

en Wouter Vandenhaute die wilde Anderlecht kopen ,

't is waarschijnlijk gemakkelijker van KVO een topploeg te maken, dan van Anderlecht een kampioenenploeg Big Grin


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-05-2019

MC gisteren zien zitten bij de rijkste ploeg van land

Niet alles kan je kopen.... Bij ons was leute en plezier gisteren zat hij erbij als een landloper

Moest hij terug komen..... Tja met Coucke moet je in niets meer verschieten.... Maar denk dat wij wat te min zijn geworden voor Mr. En madam Coucke

Ze centen zouden idd welkom zijn maar niemand zou die mens nog geloven denk ik

MC gisteren zien zitten bij de rijkste ploeg van land

Niet alles kan je kopen.... Bij ons was leute en plezier gisteren zat hij erbij als een landloper

Moest hij terug komen..... Tja met Coucke moet je in niets meer verschieten.... Maar denk dat wij wat te min zijn geworden voor Mr. En madam Coucke

Ze centen zouden idd welkom zijn maar niemand zou die mens nog geloven denk ik


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - tim2pin - 04-05-2019

(04-05-2019, 06:13 PM)pinanti Wrote: Versluys is niet geinteresseerd in voetbal ( waar je gelijk in hebt ) en we spelen in de VERSLUYS arena !!  Ha,Ha, ......
Vind je dat zelf geen grap ? Huh

Inderdaad Versluys interesseert hem geen hol in voetbal (hij kijkt er zelfs niet graag naar), heeft hij letterlijk gezegd toen de pers hem polste als opvolger van Marc Coucke als voorzitter ... tegenwoordig is voetbal bijkomstig geworden. Netwerken, businessclubs, klanten meebrengen, naamsbekendheid ... dat is waar het voetbal op dit moment om draait en dat zal inderdaad wel boordnodig zijn om te overleven.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - pinanti - 04-05-2019

(04-05-2019, 06:52 PM)Keun Wrote: MC gisteren zien zitten bij de rijkste ploeg van land

Niet alles kan je kopen.... Bij ons was leute en plezier gisteren zat hij erbij als een landloper

Moest hij terug komen..... Tja met Coucke moet je in niets meer verschieten.... Maar denk dat wij wat te min zijn geworden voor Mr. En madam Coucke

Ze centen zouden idd welkom zijn maar niemand zou die mens nog geloven denk ik

MC gisteren zien zitten bij de rijkste ploeg van land

Niet alles kan je kopen.... Bij ons was leute en plezier gisteren zat hij erbij als een landloper

Moest hij terug komen..... Tja met Coucke moet je in niets meer verschieten.... Maar denk dat wij wat te min zijn geworden voor Mr. En madam Coucke

Ze centen zouden idd welkom zijn maar niemand zou die mens nog geloven denk ik
Natuurlijk zijn we te min voor die lui.
Madam Coucke heeft een zeer zuur gezicht tijdens de matchen van Anderlecht , goed zo.
Laat ze allemaal maar ginder , hun kas opfretten , met het champagnevoetbal van Anderlecht.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - markos - 04-06-2019

Een reportage op Focus ivm de nieuwe voorzitter.
Ziet er een aimabele man uit en ben benieuwd naar de supportersavond met hem.

https://www.focus-wtv.be/video/kvo-wil-af-van-negativiteit