MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - jantje - 04-29-2019

uit het Nieuwsblad :

Broos in twijfel....
Devroe terug in beeld bij KVO
en Vanhonsbroeck zou naar Roeselare gaan

van een gemiste kans gesproken


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - kavéé - 04-29-2019

Ik zou toch niet rouwig zijn mochten ze Broos vervangen door een iets dynamischer, jongere manager want om eerlijk te zijn straalt Hugo nu toch ook niet dé mentaliteit uit die we zouden willen. Zowel als trainer of als manager heeft hij nog geen indruk gemaakt. En als je dan hoort dat hij zijn assistent met 0 ervaring op het hoogste niveau op de trainersstoel wil krijgen, dan is dat voor mij niet bemoedigend.

Via via heb ik gehoord dat het tactisch toch ook geen hoogvlieger is. Met andere woorden respect voor zijn palmares, maar het spelletje is de voorbije jaren toch wel veranderd in vgl met zijn glorieperiodes. En de Africacup lijkt me toch nog net wat anders dan een JPL-team runnen.

En los van het feit dat Devroe een opportunist is, heeft hij wel een netwerk waar hij op kan rekenen. Enkel benieuwd wat zijn mogelijkheden zijn als zijn budget niet tot de hemel rijkt. Moeilijk vraagstuk.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-29-2019

Devroe terug.... Dan ist helemaal no de kl...
Er zijn er veel beter voor handen ex KvK bv.
Als broos toch moet schuiven

Vanhonsbroeck naar Roeselare..... Tja die mens stond te springen om te komen he.... Maar mc verkoos ze stroman.... Die ook al de piste in is
Thx Marc zeker... Man city... Gert Verhulst enz...

Ik denk met al die geruchten dat het tijd is dat onze nieuwe voorzitter het woord neemt.... Want 20mei is erg veraf he......en dan is ook de voorverkoop abo's toevallig of niet afgesloten


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - danny2 - 04-29-2019

mij maakt het niet uit wie trainer , manager of wat dan ook is , zolang het maar een win win situatie is , een meerwaarde is voor het gehele KV ( bestuur , supporters , sponsors , … )
Een trainer , een deftige met ervaring die de spelers en ploeg naar een hoger niveau kan brengen , kan motiveren , laten groeien .
Een onbekende jonge trainer kan meevallen maar na de voorbije seizoenen hebben , heeft de ploeg nood aan een trainer die al wat bewezen heeft , denk ik .
Voor mij part komt Devroe terug , als het maar te goede van KV komt !
Ik had ook meer verwacht en geloofde in het tandem Broos , Verheyen , maar geen van beide hebben m'n verwachtingen kunnen invullen .
Dus kijk ik en vele anderen uit naar de nieuwe trainer , wie blijft er , wie gaat weg en vooral wie komt erbij ,Na 20 mei zullen we wel weten welke richting het uitgaat zeker .


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - markos - 04-29-2019

Sommigen kunnen juichen BROOS BUITEN!!!!

https://www.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/kv-oostende/er-komt-geen-eind-aan-de-stoelendans-bij-kv-oostende-hugo-broos-gooit-na-14-maanden-de-handdoek~adc81946/


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - jantje - 04-29-2019

en Vandenbroecke wordt géén trainer

wie blijft er over ? Caen ? Ferrera ? Paul Okon ??


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Lucje - 04-29-2019

Wat is er aan de hand bij KVO ? Paleisrevolutie ? We zijn precies het kleine RSCA.
Hopelijk trekt men goeie en doordachte beslissingen. Het plaatje moet volledig kloppen anders krijgen we weer zo een seizoen als nu met grote gevolgen.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - markos - 04-29-2019

Zoals in de tijd van Eendracht Aalst;

"KV Oostende wil kortere, directe lijnen tussen het beleid, de sportieve staf en de spelersgroep. Een technisch-sportief comité, onder toezicht van voorzitter Dierckens, zal over scouting, transfers en de sportieve visie op middellange termijn beslissen. De nieuwe hoofdcoach krijgt de dagdagelijkse leiding over alles wat het eerste elftal betreft. De voorzitter en CEO Patrick Orlans zullen dan weer nauwer in verbinding staan met de volledige omkadering van de A-kern."


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - kavéé - 04-29-2019

Beter nu dan binnen een maand of 2 dat dit gebeurt. Maar heb wel mijn vraagtekens bij de beslissing om de voorzitter en Orlans bij het sportieve te betrekken. Wat voor know how hebben beide heren om het sportieve beleid uit te tekenen? Lijkt me alweer een besparingsoperatie te zijn en dat baart me wel zorgen. Ik ben zeker geen fan van Devroe, maar het lijkt me toch duidelijk dat er een sportieve manager nodig is met al wat km's op de teller die een uitgebreid netwerk bezit. Met Verheyen en Broos leek dit vorig jaar het geval, maar ondanks het constante besparingsargument hebben ze beiden gefaald.

Erg benieuwd naar wie nu zal komen én nog meer naar wat de namen zullen zijn van de noodzakelijke sterkhouders die men wil aantrekken om de ploeg te dragen. De optimistische mens in me begint zich hier toch meer en meer zorgen over te maken.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Gaston - 04-29-2019

Een technisch directeur zonder netwerk biedt wellicht geen meerwaarde. Dit zou dus inderdaad een besparing kunnen zijn. Misschien in afwachting dat er zich een ervaren kandidaat aandient? Als de scouting cel goed werk levert en verantwoordelijkheid krijgt hoeft het geen probleem te zijn dat die direct aan ceo en voorzitter rapporteert, toch?