MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-29-2019

Wat is er aan de hand met ons kvo ..... als de top niet overeen komt wat wil je dan dat de ploeg draait

De voorzitter moet nu zo vlug mogelijk het schip drijvend houden en ze stem late horen


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - pinanti - 04-29-2019

(04-29-2019, 07:03 PM)Gaston Wrote: Een technisch directeur zonder netwerk biedt wellicht geen meerwaarde. Dit zou dus inderdaad een besparing kunnen zijn. Misschien in afwachting dat er zich een ervaren kandidaat aandient? Als de scouting cel goed werk levert en verantwoordelijkheid krijgt hoeft het geen probleem te zijn dat die direct aan ceo en voorzitter rapporteert, toch?
Ja, waarom niet.
De scouting cel moet dan inderdaad goed werk leveren.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-29-2019

Echt benieuwd hoe dat verhaaltje ga aflopen met ons
Kvo’tje

Als ik het goed lees ....zullen we geen manager meer hebben ?? Dus geen Devroe ...oef

Is toch allemaal heel raar vind ik ....dat er zoveel zelf de brui eraan geven

Broos zette al meer dan jaar een scoutingcel op ...en nu de vuilbak in ??


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - BARTMAN - 04-29-2019

Groot of klein Anderlecht.
Er is altijd wel nieuws te tapen.
Allesbehalve stil...
Stel mij ook heel veel vragen bij de 
toekomst

Groot of klein Anderlecht.
Er is altijd wel nieuws te tapen.
Allesbehalve stil...
Stel mij ook heel veel vragen bij de 
toekomst


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - oostendenaar - 04-29-2019

Stel me toch vragen bij een voorzitter die (mee) het sportieve zal bepalen. Zeker gezien de voorzitter blijkbaar zo hard aandrong op de transfer van De Sutter afgelopen winter... Eerste transfer was dus al een mislukking.
Had gehoopt dat er na Coucke die transfers deed, er toch een professionelere werking zou zijn. Iets wat we ook nodig hebben, zeker met ons alsmaar krimpende budget.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Turbof - 04-29-2019

Orlans die sportief beleid bepaalt als CEO. We weten allemaal hoe dat is afgelopen bij Aalst. Ik krijg schrik.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - ratatouille - 04-29-2019

De Sutter kan geen eerste klasse meer aan . Jonckheere volgens mij ook niet maar misschien verdient hij het voordeel van de twijfel. Al kan je de vraag stellen of we dat financieel risico wel moeten nemen. En Orlans moet feesten organiseren en zeer ver weg blijven van eender welk beleid en zeker van het sportieve. Stel je voor zeg : Orlans die transfers gaat regelen of trainers gaat aanstellen.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - kavéé - 04-29-2019

(04-29-2019, 07:21 PM)pinanti Wrote:
(04-29-2019, 07:03 PM)Gaston Wrote: Een technisch directeur zonder netwerk biedt wellicht geen meerwaarde. Dit zou dus inderdaad een besparing kunnen zijn. Misschien in afwachting dat er zich een ervaren kandidaat aandient? Als de scouting cel goed werk levert en verantwoordelijkheid krijgt hoeft het geen probleem te zijn dat die direct aan ceo en voorzitter rapporteert, toch?
Ja, waarom niet.
De scouting cel moet dan inderdaad goed werk leveren.

Hoeveel transfers zou zo'n scouting cel effectief hebben aangegeven/binnengehaald? Mij zou het niet verwonderen dat de meeste spelers toch nog worden binnengehaald door bevriende makelaars(kantoren) die elke transferperiode hun 'toptalenten' aanprijzen, al hoop ik dat ik fout ben.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - jantje - 04-30-2019

we zitten hier nu weer allemaal te zagen en dingen te veroordelen
ten eerste een manager of scoutings cel hebben we dit nodig.... als we dit forum hebben
het zit hier vol van trainers....scouts .....managers
elke week of beter elke dag lees je hier een naam

dus als de voorzitter of zelfs Orlans , hier een halfuurtje komt lezen
weten ze al meer dan ......bijvoorbeeld Devroe ?

op voetbalprimeur.be verschijnen al de namen van vrije spelers
of spelers die hoger op willen of spelers die het lager gaan proberen

kijk naar Desutter, het beste voorbeeld , kon niet meer mee in Lokeren en kon gratis weg
stond op allerlei media te lezen , als hij niets vond , zou hij stoppen , en kijk.....
bij ons komt hij wekelijks 60 minuten meedoen, en scoorde ook al 3 doelpunten

voor volgend seizoen , toch weer drie aanwinsten........
Banda komt terug.....Bushiri ook ....en als Jonckheere blessurevrij blijft ,
hebben we al twee middenvelders en een verdediger Big Grin


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-30-2019

(04-29-2019, 08:52 PM)Turbof Wrote: Orlans die sportief beleid bepaalt als CEO. We weten allemaal hoe dat is afgelopen bij Aalst. Ik krijg schrik.

Nu begin ik me ook echt wel zorgen te maken ..... orlans die transfers ga regelen (Aalst,Lokeren,club)

Ons kvo schip van welleer lijkt wel aan het zinken te gaan .... een stuurman die moet als kok spelen en een kapitein die het onderhoud van ze schip voor zich neemt

Denk dat al de centen op zijn .... broos wou die en die ....de kassa zegt steeds ...nee 
Ergens gelezen dat het vermogen van onze voorzitter maar de helft is van die van callant ...oei oei als da waar is 

Als wij terug ons gaan binden aan makelaars ..ipv zelf te scouten zijn we op lange termijn een vogel voor de kat .....zonder gaat ook niet da besef ik wel...maar zo gaat meeste geld naar hen ipv de club

Maar dit jaar hebben we het bijna al gezien ...voorzitter stapt zelf op ...trainer stapt zelf op...manager...stapt zelf op ....   straks geven maten en kale er ook de brui aan 

Een grote kuis is zeker welkom maar dan moet je vervangers hebben en niet 10 posten zelf willen innemen , straks sta orlans nog de training te geven ....om hem achteraf te haasten om de afwas te doen in stadion