MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



Stand van zaken van ons weireldploegsje - Socrates - 04-13-2015

Straffe post vakantie man !
Ik ben ook vrij zeker dat Fred weinig (lees geen) inspraak heeft in het transfer beleid wat ook gebruikelijk is in eerste klasse. Hij zaagt al maanden dat hij linksvoetige spelers moet hebben en hij krijgt Locigno, Loemba en Blazevic. Het zou mij verbazen dat hij zelf er om gevraagd heeft. Het zijn misschien talenten voor in de toekomst maar zeker niet om volgend seizoen de linker kolom of PO1 te spelen. Loemba was wel op zijn lijst .... in tweede klasse! Fred was een grote fan van Depoitre omdat hij een ongelooflijk werker is. Het zou mij toch verbazen dat hij voor de "werker" Coulibali gekozen heeft ! MC had zelf vorig jaar aan Fred gevraagd wie hij wou hebben en hij heeft voor Berrier gekozen (hij wou een patron in het middenveld) maar toen hadden wij nog geen technische directeur.
Wij zijn onze Oostendse mentaliteit aan het verliezen. Spelers zoals De Schutter, Brillant en Jonckheere hebben wel de Oostendse mentaliteit maar hebben hun limiet bereikt. Willen wij tiki taka spelen, dan moeten ze Fred bedanken en een gepaste trainer aantrekken. Willen wij werk voetbal zien dan is Fred de ideale trainer maar hij moet het juiste top materiaal krijgen. Als hij die krijgt en niet slaagt dan moet hij misschien ontslaan worden maar hem nu bedanken zonder die kans te geven zou echt onrespectvol zijn voor de trainer die ons naar eerste klasse gebracht heeft !


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-13-2015

Ik vraag me af hoelang de post van vakantie hier op de forum zal blijven staan Smile Smile


Stand van zaken van ons weireldploegsje - kohae - 04-13-2015

Nogmaals, het is zeker niet allemaal slecht. In onze hoop om volgend jaar beter te doen, mogen we ook niet voorbij gaan aan de fijne momenten die we ook dit seizoen hadden.

En "schuldigen" voor de zwakke momenten zullen wel overal gezocht kunnen worden: bij de spelers (net iets minder honger, te weinig jongens die hun niveau konden verhogen of zelfs benaderen?), bij de trainersstaff (te lang vertrouwen gegeven?) en bij het aankoopbeleid (teveel hetzelfde type, te weinig mogelijkheden om tactisch te variëren).

Belangrijker dan "schuldigen zoeken", is nu leren uit wat beter kon. En dan denk ik:

- afscheid nemen v enkele jongens (maar nu ook niet de halve ploeg)
- kwaliteitsinjectie, vooral achteraan en in de spits
- inzetten op professionalisme en fysieke kracht (jongens type Simons achteraan en als VM, type Depoitre in de punt), want goeie voetballers hebben we genoeg.

Persoonlijk denk ik dat we voor een stap vooruit geen 10 nieuwe spelers nodig hebben, maar eerder enkele echte meerwaarden. Tenzij de staff de jonge gasten echt nog niet rijp acht, dan zouden we die beter een jaartje elders stallen, en hebben we natuurlijk wat meer nieuwelingen nodig.

In elk geval: veel respect voor alle betrokkenen, en vertrouwen dat we ook volgend jaar een stap vooruit kunnen zetten!


Stand van zaken van ons weireldploegsje - tim2pin - 04-14-2015

Goed gezegd Kohae, ikzelf ben ook kritisch maar we mogen ook de positieve zaken dit seizoen niet vergeten.
Het is nu aan de club om alles eens door te lichten, zeker als we (weer) een stap vooruit willen zetten.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Fabian - 04-14-2015

Ik volg u Kohae.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Fabian - 04-14-2015

Ik snap ook niet dat we net zoveel goals slikken op iets wat ooit ons sterkste punt was. Nochtans, een fitte Berrier kan ze zalig trappen, maar er zit een woord in dat nu niet echt van toepassing is.


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-14-2015

Matfix Wrote:Ik snap ook niet dat we net zoveel goals slikken op iets wat ooit ons sterkste punt was. Nochtans, een fitte Berrier kan ze zalig trappen, maar er zit een woord in dat nu niet echt van toepassing is.

Trainen en trainen ... Blijkbaar worden er geen afspraken meer gemaakt en doen ze elk wat ze voor zichzelf denken het beste is
Berrier trapt nu al heel seizoen slechte vrijtrappen en corners en raar maar waar hij blijft ze maar geven en ook opeisen vind hij dan echt van ze eigen dat hij goed bezig is ???
Hoeveel doelpunten kregen we al tegen op dezelfde manier op corners , komt er vergadering in ...nee match na match het zelfde verhaaltje en dezelfde fases dat we keer op keer terug zien Sad

Idem voor die terug speelballen op ovono ,we waren in moeskroen 1m17 sec bezig en twas al van dat echt om zot van te komen !!


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-15-2015

Heb nog eens dat bericht van Vakantieman goed doorlezen .... wie hij ook is ( heb zo me vermoeden Smile ) respect dat hij aan de alarmbel trekt via deze forum , weten dat onze voorzitter ook af en toe alles eens leest Wink

Heb zo het gevoel dat er wat teveel macht in de handen van Devroe zit Sad en dat er weinig comunicatie is
is toch zeker de stijl van MC niet volgens mij .... kwam er dan geen directeur bij 1 april of was dat echt een aprilgrap ?
Nochtans zouden we hem goed kunnen gebruiken ! iemand die het werk van MC wat verlicht en kijk als er idd geen onregelmatigheden gebeuren met het transferbeleid Sad .... daar begint het juist hé met goeie transfers !!!
we hebben "ervaring " aangetrokken ?? Oke soms deed Carl het idd naar behoren maar soms ook totaal niet en de rest ??? het waren die mannen die het laten afweten om de jonge gasten mee te trekken !
Als ik Siani zag spelen maanden geleden zei ik wou , nu eerder omg .... het loopt gewoon niet meer

De feestjes gaan niet blijven leuk zijn na een verlies match , vuurwerk na terug verloren match ... op het einde van het verhaal zijn we ons eigen wat belachelijk aan maken Sad

Lees hier dat de beloften met millic , blazevic,hempte ,vanimschoot verloren hebben van cercle zegt genoeg denk ik
Dus wat willen we dan over play off 1 praten ... al verkoopt het goed voor sponsors en supporters na eind van de rit mag je niet laten belachelijk maken ook hé
Nogmaals van chick van je Vakantieman wat je poste al zou Devroe het niet graag lezen Smile


Stand van zaken van ons weireldploegsje - jantje - 04-15-2015

ik meen me te herinneren, dat Devroe terugkeerde na zijn Afrikareis met de melding, dat hij drie spelers gezien had
die het zeker zouden doen bij KVO , twee ervan waren zelfs goed voor de echte top

Jali en Musona zijn er al ( ik denk toch dat hij die twee bedoelde ) , waar blijft de derde Big Grin


Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-15-2015

jantje Wrote:ik meen me te herinneren, dat Devroe terugkeerde na zijn Afrikareis met de melding, dat hij drie spelers gezien had
die het zeker zouden doen bij KVO , twee ervan waren zelfs goed voor de echte top

Jali en Musona zijn er al ( ik denk toch dat hij die twee bedoelde ) , waar blijft de derde Big Grin

Dat ga wel die "tower " zijn zeker ? ...voor hem liggen er veel kapers op de kust Sad
al hebben we wel een reus nodig achteraan maar die ook kan voetballen Smile

ja erudict dat is hem Wink