MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version
Kustboys Forum
Stand van zaken van ons wèreldploegsje - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Stand van zaken van ons wèreldploegsje (/showthread.php?tid=6)



RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - jantje - 04-30-2019

waarom Orlans veroordelen ??

misschien heeft hij ook wel geleerd uit zijn fouten en wil het nu juist goed doen


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - *4got* - 04-30-2019

Veel negativiteit hier.
Definieer kortere, directe lijnen tussen de voorzitter/Orlans en de sportieve cel. Geen 37 tussenpersonen meer, is de speler financieel haalbaar krijgen ze onmiddellijk het fiat van de voorzitter om de bewuste speler aan te trekken. Is het verkeerd dat de voorzitter alle facturen wil zien vooraleer ze betaald worden? Ik dacht het niet. Ik maak een vergelijking, toen Alex Ferguson aangesteld werd als manager bij Man. U. moest hij zelfs weten hoeveel toiletpapier er verbruikt werd! Dat noemt totale controle, het heeft Man. U. geen windeieren gelegd.

Hou er ook rekening mee dat men bij KVO zal leven naar zijn portemonnee waardoor de Coucke-contracten zullen verdwijnen ook al zijn deze spelers bij de betere van de kern. Zij die totaal niet voldoen zullen ook hun kastje mogen leegmaken, wees maar zeker.

Paniek mag maar zijn kop opsteken als men voor het einde van de transferperiode nog geen valabele ploeg heeft. De transferperiode is nog niet eens begonnen. De voorzitter heeft gezegd dat er een degelijke ploeg komt die nooit in degradatiegevaar zal verkeren. Laat hem eens rustig werken.

Op 20/05/19, dacht ik, kunnen jullie met al jullie bezorgdheden bij de voorzitter terecht.
Leve KVO.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Gaston - 04-30-2019

(04-29-2019, 10:05 PM)kavéé Wrote:
(04-29-2019, 07:21 PM)pinanti Wrote:
(04-29-2019, 07:03 PM)Gaston Wrote: Een technisch directeur zonder netwerk biedt wellicht geen meerwaarde. Dit zou dus inderdaad een besparing kunnen zijn. Misschien in afwachting dat er zich een ervaren kandidaat aandient? Als de scouting cel goed werk levert en verantwoordelijkheid krijgt hoeft het geen probleem te zijn dat die direct aan ceo en voorzitter rapporteert, toch?
Ja, waarom niet.
De scouting cel moet dan inderdaad goed werk leveren.

Hoeveel transfers zou zo'n scouting cel effectief hebben aangegeven/binnengehaald? Mij zou het niet verwonderen dat de meeste spelers toch nog worden binnengehaald door bevriende makelaars(kantoren) die elke transferperiode hun 'toptalenten' aanprijzen, al hoop ik dat ik fout ben.

Ook met een TD moet je nog met makelaars werken.  Het netwerk van een TD is uiteindelijk toch niks anders dan relaties met makelaars.
Bij Broos en Devroe is niet echt gebleken dat de transfers telkens voltreffers waren.
Om het kaf van het koren te scheiden heb je binnen de club naturlijk iemand nodig met een goed oog voor wat nodig is en wat aangeboden wordt. Dat kan een TD zijn, maar net zo goed is dat het hoofd van de scouting of desnoods de coach.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - jantje - 04-30-2019

(04-30-2019, 08:28 AM)Gaston Wrote: Om het kaf van het koren te scheiden heb je binnen de club naturlijk iemand nodig met een goed oog voor wat nodig is en wat aangeboden wordt. Dat kan een TD zijn, maar net zo goed is dat het hoofd van de scouting of desnoods de coach.

en je hebt nog altijd de supporters ook

Gano was hier niet welkom, dat kon je rap genoeg horen


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-30-2019

(04-30-2019, 09:35 AM)jantje Wrote:
(04-30-2019, 08:28 AM)Gaston Wrote: Om het kaf van het koren te scheiden heb je binnen de club naturlijk iemand nodig met een goed oog voor wat nodig is en wat aangeboden wordt. Dat kan een TD zijn, maar net zo goed is dat het hoofd van de scouting of desnoods de coach.

en je hebt nog altijd de supporters ook

Gano was hier niet welkom, dat kon je rap genoeg horen
Soms kreeg ik er echt geen kop aan ....wij simpele supporters wisten dat sommige transfers niet goed waren wa zeg ik slecht ....en mr Devroe haalde ze binnen 


Tja ik denk dat best is dat er wa duidelijkheid komt naar de toekomst toe voor iedereen zo rap mogelijk

En laat van mij part maar die Noor trainer worden naar engelsmodel mss is hij zo wel betaalbaar en kunnen We beginnen bouwen ....een stage in Noorwegen ipv Spanje zou al nie slecht zijn om te begin  Big Grin


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Lucje - 04-30-2019

Ik ben wel voorstander voor het aantrekken van de Noorse trainer Ingebritsen. Iedereen start kan op gelijke voet worden behandeld. Geen vriendjespolitiek meer. Trouwens wie kende Storck als ik een voorbeeld mag noemen.

Hugo Broos heeft zijn strepen als trainer verdiend maar technisch directeur met manager functie er bij daar had hij geen ervaring mee. Hij mocht ook kennismaken met onverwachte zaken en lijken die uit de kast vielen :

Hier enkele voorbeelden :

- spelers zonder enige vorm van meerwaarde staan nog altijd onder contract. Enkele klutsers kregen 3 à 4 jaar contracten aangeboden.
- een aantal spelers verdienden heel veel geld en hij moest snoeien in de loonkosten.
- men wist niet indien een speler zijn optie in zijn contract gelicht wordt dan gaat die speler ook 20% meer verdienen.
- KVO had totaal geen scoutingsapparaat.
- Iedere speler die werd aangetrokken was via aanprijzen van managers.
- hij had het moeilijk met de praktijken van bepaalde managers.

Nu bestaat er wel een scoutingsapparaat en kunnen besprekingen worden opgestart.

Ik was er bij toen hij al deze zaken heeft verteld.

Nu moet er orde op zaken worden gesteld. Een strenge hand hebben we nodig, de borstel door de selectie. Gewoon de helft van de kern afvoeren. Ga er geen namen op plakken maar iedereen weet wel wie.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat alle mag goed komen want zo een slecht seizoen mag er niet meer komen.


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Keun - 04-30-2019

Zeg me ook wel wat... Kan mss paar Noren of Zweden meebrengen.... Onze winterstage is dan ook beslist Smile


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - markos - 04-30-2019

(04-30-2019, 01:45 PM)Keun Wrote: Zeg me ook wel wat... Kan mss paar Noren of Zweden meebrengen.... Onze winterstage is dan ook beslist Smile

We hebben al een Noor en die moet weg. Undecided


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - Ward - 04-30-2019

"We zetten nieuwe sportieve structuur op poten"
http://www.kvo.be/nieuws/we-zetten-nieuwe-sportieve-structuur-op-poten

Kare Ingebrigtsen

https://www.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/kv-oostende/kv-oostende-gaat-vol-voor-noorse-succescoach~a413cbb5/

Ingebrigtsen had een bijnaam bij Rosenborg :

Kåre Hedley "Bruttern" Ingebrigtsen (born 11 November 1965 in Trondheim) is a Norwegian football manager and a former player. His latest work was for Rosenborg BK. He played as a midfielder. The nickname "Bruttern" translates as "brother" and was coined by friend and former teammate Jahn Ivar Jakobsen.

https://en.wikipedia.org/wiki/K%C3%A5re_Ingebrigtsen


RE: Stand van zaken van ons weireldploegsje - markos - 04-30-2019

(04-30-2019, 07:26 PM)Ward Wrote: "We zetten nieuwe sportieve structuur op poten"
http://www.kvo.be/nieuws/we-zetten-nieuwe-sportieve-structuur-op-poten

Kare Ingebrigtsen

https://www.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/kv-oostende/kv-oostende-gaat-vol-voor-noorse-succescoach~a413cbb5/

Ingebrigtsen had een bijnaam bij Rosenborg :

Kåre Hedley "Bruttern" Ingebrigtsen (born 11 November 1965 in Trondheim) is a Norwegian football manager and a former player. His latest work was for Rosenborg BK. He played as a midfielder. The nickname "Bruttern" translates as "brother" and was coined by friend and former teammate Jahn Ivar Jakobsen.

https://en.wikipedia.org/wiki/K%C3%A5re_Ingebrigtsen

Mogen we nu alles vergeten wat het bestuur/Broos zei? 
Jong en Belgisch?

Voor mij mag Ingebrigtsen komen en als het niet lukt dan mag van Wijk of De boeck de boel komen redden. Cool